Olin hätäinen ja myin.
Nyt kuitenkin nekin osakkeet joita myin ovat nousseet ja ehkä jatkavat nousuaan.
Mitä mieltä olette jos yritän korjata tyhmyyttäni ja ostaa samat osakkeet takaisin kalliimmalla, mutta ehkä paremmalla ennusteella?
Eikö nämä asiat juuri näin kulje.
Kannattaisiko kuitenkin ostaa ?
6
160
Vastaukset
- Vakuusvaje
Onko sinulla sitten nyt jotain parempaa perustetta ostamiselle kuin myymiselle oli? Mikä on muuttanut ennustetta näiden osakkeiden osalta?
Teit lyhyen aikavälin virheen myydessäsi, mutta niitä sattuu jokaiselle. Täydellisesti ajoitettuja kauppoja onnistuu tekemään varsin harvoin. Sellaisten perässä juokseminen johtaa pahimmillaan korjaamaan yhtä virhettä toisella. Se vasta kalliiksi tulee. - 14 5
Ei taida olla mitään käsitystä että nouseeko vai laskeeko osakkeet maanantai päivänä. Tai tarkemmin että mihin suuntaan ollaan menossa. Tietysti täytyy uskoa siihen nousuun, mutta onko sitten 50/50.
- vinkkaaja
Odota laskua ja sitten
- hehheehhkhhe
Ostan osakkeita vain silloin, kun ne on halvimmillaan. Myyn huippuhintojen aikaan. Nyt kuitenkin juon kaljaa ja jaan järkeviä vinkkejäni muille.
- ottiatuota69
Joskus hyviä osakkeita myydessäni viritän robotin ostamaan osakkeet heti takaisin, jos tuo osake yhtäkkiä vaihtaa viimeaikaista laskusuuntaansa ja esittää vakuuttavaa nousua. Aina olen tämmöisistä tienannut.
- Osakki
Moro hehheehhkhhe!
Varmaan ihan viisasta ostaa silloin, kun osakkeet ovat halvimmillaan, mutta mistä tiedät, milloin hinta on saavuttanut huipputason, jos se vain koko ajan nousee? Voihan käydä niin, että on pitkä nousu ja sitten nopea, lahjakas lasku, eli miten osaat ennakoida sen yllättävän ja reilun laskun, että ehdit myydä ajoissa vielä huippuhintaan?
Kiitos vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818