Löytyiskö Villakoiria jotka on syntynneet Porvoossa noin (ainakin mustia kääpiövillakoiria)
Villakoiranpennuilla ei ollut rekisteri todistusta..Ehkä myyjänä oli sellainen kasvattaja kuin oli ehkä vain yhdenpentueen tehnyt?
Yksi ihana tyttö myytiin ainakin Loviisaan ja sen nimi oli Leidi
Olen hukannut sen vihkosen missä tarkka syntymä aika (on kyllä talossani kunhan löydän) oletan että pennut on nyt noin 8-9v?
Rakastin tätä koiraa mielettömästi... ja se minua, meille tuli 2 päivän ero.. sairaalareissun takia, ja tämä minun rakas kuoli, ikävään sillä aikaa nyt minulla on mieletön ikävä..
Ja siksi kyselen koska haluaisin samaa sukua Mahdollisesti olevan uuden Leidin..? Jos leidin sisarukset olisivat saaneet joskus pentuja?
Leidi oli mielettömän kultainen suloinen, ihana enkelikoira joka ymmärsi kaiken...onko maailmassa niin kultaista kilttiä ihanaa uutta villakoiraa? Kukaan ei kai ihan korvaa toista mutta ikävä kova ja ottaisin uuden jos se helpottaisi samalla suurta ikävääni (kääpiö tai toyvillakoiran)
Etsintäkuulutus
Etsin uutta rakasta
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423