Löytyiskö Villakoiria jotka on syntynneet Porvoossa noin (ainakin mustia kääpiövillakoiria)
Villakoiranpennuilla ei ollut rekisteri todistusta..Ehkä myyjänä oli sellainen kasvattaja kuin oli ehkä vain yhdenpentueen tehnyt?
Yksi ihana tyttö myytiin ainakin Loviisaan ja sen nimi oli Leidi
Olen hukannut sen vihkosen missä tarkka syntymä aika (on kyllä talossani kunhan löydän) oletan että pennut on nyt noin 8-9v?
Rakastin tätä koiraa mielettömästi... ja se minua, meille tuli 2 päivän ero.. sairaalareissun takia, ja tämä minun rakas kuoli, ikävään sillä aikaa nyt minulla on mieletön ikävä..
Ja siksi kyselen koska haluaisin samaa sukua Mahdollisesti olevan uuden Leidin..? Jos leidin sisarukset olisivat saaneet joskus pentuja?
Leidi oli mielettömän kultainen suloinen, ihana enkelikoira joka ymmärsi kaiken...onko maailmassa niin kultaista kilttiä ihanaa uutta villakoiraa? Kukaan ei kai ihan korvaa toista mutta ikävä kova ja ottaisin uuden jos se helpottaisi samalla suurta ikävääni (kääpiö tai toyvillakoiran)
Etsintäkuulutus
Etsin uutta rakasta
0
78
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66751
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501