Hei. Tämä tositarina perustuu tutkintaan ja silminnäkijälausuntoihin.
Eräs ystäväni kertoi minulle koulussa, hänen tutustaan.
Tämä kyseinen 13v tyttö on erittäin masentunut, kiusattu ja syrjitty, ja kaiken lisäksi viiltelee. Rinnakkaisluokan barbiegirl oli kuullut viiltelystä, ja tullut seuraavana päivänä kouluun hihat käärittynä ylös, järkyttävät huulipunaviivat käsissään, ja kädet puuskassa "muka peitellen" jälkiään. Joku oli huomauttanut huulipunasta hänen käsissään, ja hän oli saanut kamalan raivokohtauksen tyyliin "MITÄ SÄ MUKA YMMÄRRÄT KU ET OO SYRJITTY, ÄLÄ VIITI DISSATA!". Ystäväni oli kertonut sille ahdistuneelle tytölle tästä huomiohu0rasta, ja kumpiakin oli alkanut surettaa se miten nykyään toimitaan.
Tämä tapahtuma särähti myös minun korvaani.
Jotkut ihmiset ovat oikeasti ahdistuneita ja masentuneita,
ja purkavat pahaa oloaan itseensä. Joku päättää
kuitenkin hankkia huomiota "viiltelemällä".
Mitä "siistiä" on muka viillellä? Viiltelyä ei kenenkään nuoren pitäisi¨
elämäsään kokea, vaikka harmillisen moni sortuu siihen kun elämä
pask0taan täysin. Sanon vielä että tämä aiemmin mainittu barbiegirl
oli suurin tekijä tämän tytön kiusaamisessa.
Haluan kuulla mielipiteitänne tästä tapahtumasta.
Mielipiteitä nykyajan nuorten toiminnasta, ja viiltelystä.
Huomionkerjäys "viiltelyllä"?
17 huolestunut
6
117
Vastaukset
- 17 huolestunut
Hupsista, pahoittelen tämän menneen väärään aihealueeseen.
- ankka4
Mitä vittua
- Bastards
XD tätä mäkin mietin
- Pineeh
Ei hyvää päivää taas
- jokujärkevä
Ymmärrän, ja on munkin mielestä perseestä viillellä itteään. Mutta monilla on vaan niin paha olo, eikä pysty sanomaan sitä, niin ne yrittää näyttää sitä viiltelemällä ja itsemurhilla tms.
- Hummunkaine
Onhan tuo aika kurjaa. Ollaanko samassa koulussa? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881571
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1181454Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711309- 301202
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181030Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46948- 21920
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46753