Hei. Tämä tositarina perustuu tutkintaan ja silminnäkijälausuntoihin.
Eräs ystäväni kertoi minulle koulussa, hänen tutustaan.
Tämä kyseinen 13v tyttö on erittäin masentunut, kiusattu ja syrjitty, ja kaiken lisäksi viiltelee. Rinnakkaisluokan barbiegirl oli kuullut viiltelystä, ja tullut seuraavana päivänä kouluun hihat käärittynä ylös, järkyttävät huulipunaviivat käsissään, ja kädet puuskassa "muka peitellen" jälkiään. Joku oli huomauttanut huulipunasta hänen käsissään, ja hän oli saanut kamalan raivokohtauksen tyyliin "MITÄ SÄ MUKA YMMÄRRÄT KU ET OO SYRJITTY, ÄLÄ VIITI DISSATA!". Ystäväni oli kertonut sille ahdistuneelle tytölle tästä huomiohu0rasta, ja kumpiakin oli alkanut surettaa se miten nykyään toimitaan.
Tämä tapahtuma särähti myös minun korvaani.
Jotkut ihmiset ovat oikeasti ahdistuneita ja masentuneita,
ja purkavat pahaa oloaan itseensä. Joku päättää
kuitenkin hankkia huomiota "viiltelemällä".
Mitä "siistiä" on muka viillellä? Viiltelyä ei kenenkään nuoren pitäisi¨
elämäsään kokea, vaikka harmillisen moni sortuu siihen kun elämä
pask0taan täysin. Sanon vielä että tämä aiemmin mainittu barbiegirl
oli suurin tekijä tämän tytön kiusaamisessa.
Haluan kuulla mielipiteitänne tästä tapahtumasta.
Mielipiteitä nykyajan nuorten toiminnasta, ja viiltelystä.
Huomionkerjäys "viiltelyllä"?
17 huolestunut
6
78
Vastaukset
- 17 huolestunut
Hupsista, pahoittelen tämän menneen väärään aihealueeseen.
- ankka4
Mitä vittua
- Bastards
XD tätä mäkin mietin
- Pineeh
Ei hyvää päivää taas
- jokujärkevä
Ymmärrän, ja on munkin mielestä perseestä viillellä itteään. Mutta monilla on vaan niin paha olo, eikä pysty sanomaan sitä, niin ne yrittää näyttää sitä viiltelemällä ja itsemurhilla tms.
- Hummunkaine
Onhan tuo aika kurjaa. Ollaanko samassa koulussa? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389