Mikä on 300 metriä pitkä ja siinä kolme häpykarvaa?
- Jono Antti Tuiskun keikalle.
Paras ikinä
8
2268
Vastaukset
- Uskollinen antti fani
ja jos toi oli jostain hauskaa nii mä tapan itteni.. siis saatanan pelle painu vittuun!! taas yks kateellinen idiootti.. no noit onki jo paljon..
- jepulis
Oli hauska. No?
- ei totta ainakaan :D
heh :D provoilua pikkutyttöjen kustannuksella???!?
Toi oli ehdottomasti paras vitsi aikoihin :DDD - heh
vedikkö herneen nenään, ime ittees....
- ana
Siis eiks sulla penikka oo yhtään huumorintajuu??? Kai sun ny täytyy tappaa ittes pariin otteeseen ku niin uhosit! xD
- jepuliss
eikö neidillä ole huumorintajua?:D
antista ja sen faneista vitsaillaan aina. - oikeesti
Taitaa jollain vähän pipo kiristää...
- 30 KYMPPINEN
JA SIITE SIELLÄ JONON PÄÄSSÄ ISO TUHERO...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512