Eräälle työntekijälle ihan vinkkinä vaan että asiakaspalvelu tarkoittaa myös ehkä pientä hymyä eikä kiukkuista katsetta ja asiakkaalle töksäyttelyä jos asiakas ei ole selvillä kaikista asioista.
Matkahuolto
11
1204
Vastaukset
- Hahhahaa
Ystävällistä asiakaspalvelua Kankaanpään Matkahuollosta?!?!?! Älä unta näe..
- vääräala
Hakalalaista tyyliä!
- hlhoxhpfpyxp
Eikö kaunis tyttö hymyillyt ja sinulle tuli paha mieli?
- Vakiasiakas
Linkka-asemalla on parhaat sämpylät. Hymynkin saa kun tutustuu!
- mrrrr
Äiti & Tytär
- asdfasdfads
Itse olen saanut aina hyvää palvelua matkahuollosta.
- XTulevaisuus
semmosii ne kankpääläiset on vituttaa uudeet naamat, siellä vierastetaan jopa taidekoululaisii mitäs sitä ihmettelee matkahuollon "positiivista" asiakas palvelua ;)
uusi muuttaa on nainen tai mies suuri massa kattoo sinua mitä vittua tänne tulit heidän apajille rupee pieni munaisia fyysisesti/henkisesti ahistaa tulee muitakin kilpailijoita :D Mietippä ittees siellä tiskin takana huonolla palkalla. Riittäiskö siitä liksasta hymyä edes itelles saati asiakkaalle???
- XTulevaisuus
eiköhän palkkakin ole tessin mukaista jos ei oo aika rikollista toimintaa? usein miettinyt koska matkahuolto siirtyy kanssa pakettiautomaattiin, lippuautomaatteihin tulis säästöjä siihenkin eipä muuta jää kuin kahvilanpitäjä/tiedon välittäjä sille yrittäjälle :D
ei nyt palkkakaa voi olla syy huonoo palveluun tai sit omassa päässä vika jokaiselle ihmisille kummiskin palveltava samanlailla 110% positiivisellä asenteella voihan olla "tuleva" työn antaja nähny ite taikka kuullu puskaradion kautta enemmänkin kärsii oma maine :D muutenkin miettii jos tuosta olallasta ole sille tekijälle mites olis alan vaihto?
- neero
JA PASKAT!!! PAKETTIA HAET" . OSTA HYMYT MUUALTA!
- joskusnoutaja
Minä sain ainakin hienoa palvelua, sitten tämä moitteeton asiakaspalvelu tuli erittäin kauniilta taholta;)
Kiitokset sinne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152226- 1662209
- 1111728
- 1421669
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741360- 921205
- 55991
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa416916- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä235861