tunturi

B.JUNNU

kattelin tuossa tunturin ek tuloksia ja rupesin miettimään tuota kovalaista kun ajaa tunturissa että koska se on ajanut B.junnuissa.eikös säännöt sano et pitää aloittaa B.junnuista ja kun pisteet on saavutettu voi nousta A.junnuihin ja sieltä yleiseen luokkaan.vai saako rahalla suoraan yleisen lisenssin.KERTOKAA TE VIISAAMMAT JOTKA TIEDÄTTE ASIASTA................

8

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä, arvaan :)

      Ohan ne kaikki Räikköset, Häkkiset, Järvilehdot ja Ruusbergit varmasti ajanut yleisessä Tunturia (ja Suur-Ajoja, esim Selänne). Niillä on kokemus ja FIA-passi ja Selänteen kohdalla homma meni jotenkin niin että kun ajo muutaman (rata?)kisan ilman kolareita niin sai yleisen lisenssin.

      • B.JUNNU

        näin vähän arvelinki et raha puhuu tässäkin asiassa


      • B.JUNNU kirjoitti:

        näin vähän arvelinki et raha puhuu tässäkin asiassa

        F1 kuskeilla on ns. superlisenssi jolla saa sitten ajella muitakin sarjoja huipputasolla.
        Ei tarvitse leikkiä b-junnua vanhalla starletilla.


    • huoh1

      Mikä ihme itsetuntovamma näillä F-1 "mestareilla" on kun eivät voi aloittaa autolla joka vastaa ajotaitoa.

      Kovalaisella tunturin kovatasoisin auto vaikka kuski tn. kisan huonoin. Ei tuossa kehitys itsekään yhtään kun noilla taidoilla autosta ei saa mitään irti

      • En tiedä, arvaan :)

        Itse asiassa Keke ja JJ taisivat ajella F:n Escorteilla / Corolla GT:llä, Häkkinen F:n Mersulla.

        Mutta nämä nyky-Formulamiehet taitavat olla tätä samaa "kaikki-mulle-heti" -sukupolvea kuten mopoautopissiksetkin.
        Selännekin koitti WRC-Corollalla, tunnetuin seurauksin.


      • VMoky
        En tiedä, arvaan :) kirjoitti:

        Itse asiassa Keke ja JJ taisivat ajella F:n Escorteilla / Corolla GT:llä, Häkkinen F:n Mersulla.

        Mutta nämä nyky-Formulamiehet taitavat olla tätä samaa "kaikki-mulle-heti" -sukupolvea kuten mopoautopissiksetkin.
        Selännekin koitti WRC-Corollalla, tunnetuin seurauksin.

        Nooh... Kyllähän tuo ihan ok ajoi silloin vuonna 1998 suurajoissa jos tuloksia kahtoo. Pääsi maaliin eikä ollu luokkansa viimeinen.

        http://www.ewrc-results.com/final.php?e=145&s=0§ion=0


      • dfjkjk
        VMoky kirjoitti:

        Nooh... Kyllähän tuo ihan ok ajoi silloin vuonna 1998 suurajoissa jos tuloksia kahtoo. Pääsi maaliin eikä ollu luokkansa viimeinen.

        http://www.ewrc-results.com/final.php?e=145&s=0§ion=0

        Taisi tarkoittaa sitä kun ajoi Kummolan päälle. Ja muutenkin mettään monta kertaa


    • pekka121

      No olittekos paikan päällä katsomassa vauhtia??Penkkapellet voitte mennä koittaa ajamaan joskus tunturin kisan ja sitten arvostella muitten vauhtia. T. 12 xajettu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe