Mikseivät nuoremmat voisi olla emoja/scenejä?

Angry duck

Moro. Tulen nyt avautumaan teille eräästä asiasta.

Ihan ensiksi kerron että en ole huijari, en ole
50v baskahousubedari, vaan olen varttunut netin
ihmeellisessä maailmassa, ja olen ehkä jopa hieman
ikäisiäni kehittyneempi. Olen kymmenenvuotias tyttö
pohjois-pohjanmaalta, mutta en omasta mielestäni ole
"voix alkaa ni leikitää keppareil" tyyppi.

Olen pikkuinen scenenalku, joka kiinnostui tästä tyylistä
ja elämäntavasta jo kahdeksanvuotiaana. Tiedän, että
näyttää varmaan typerältä kun punatukkainen pikkutyttö kävelee
kaupungilla päällään revityt farkut, useita roikkuvia teräsketjuja,
ja monia muita scenetyyliin soveltuvia asusteita.

En kuitenkaan elä tämän asian kanssa täysin sulassa sovussa.
Yläasteen true scenet valittavat pikkulissusta, joka yrittää kovasti
matkia heitä ja erottua joukosta. Luokallani on eräs toinenkin hieman
scene/emotyyliin taipuva tyttö, joten en ole ainoa.

En myöskään halua millään tavalla huomiota, vaan pidän tyylistäni oikeasti.
En tiedä mistä olen saanut innostuksen tähän pukeutumistyyliin,
ehkä jostakin netin ihmeellisestä maailmasta.

Tahdon kuulla mielipiteitänne asiasta.

3

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • charrrrrlieeeeeeee

      no, eipä siinä mitään, kunha vaan osaat meikata ja oot asiallisen näkönen. käyn yhteiskouluu joten nään ala-astelaisia lapsia joka päivä, ja siellä seassa on semmonen punkkari joka on aivan helvetin ruma, koska ei yksinkertasesti osaa meikata, joten pidä TARKASTI silmällä sitä miten meikkaat, tai meikkaatko ollenkaan.
      ja tosiaan tää mielipide tulee 16v rokkarilta/grungemuijalta

      • 2Rad2BeSad

        Antaa mennä, haluisin ite snakebitesit ja mustat hiukset mut mun porukat vihaa mua yli kaiken ja sanovat etten saa töitä jos värjään hiukset ja pidän hyvien bändien paitoja :/
        Mutta voivat haistaa laalaalalalaalaa koska vuoden päästä täytän 16 ja värjään hiukset vaikka munakoison väriseks jos siltä tuntuu
        Meikin kanssa peräänkuulutan edellistä. Kannattaa kuitenkin opetella säännöt kun niitä alkaa rikkomaan. :)
        Hiukset tarvitsevat KERROSTUKSEN JA OTSIKSEN olen nähnyt liian monta tyttöä vaan hiukset taivaaseen asti takutettuina ja keskijakaus vaihdettu sivulle. Jos kampaajaan ei resurssit riitä (enkä kaikkia kampaajia suosittelekaan, ne pilas mun hiukset) voi hankkia kerrostuskamman/-sakset [myydään mm. Stockalla ja sokoksella]
        Ja tehdä sivujakaus ja alkaa vedellä hiuksia kerroksittain alimmasta kerroksesta ylös. Paras kuitenkin että äitisi tietäisi kyseisestä operaatiosta. Mutta toisaalta jos vanhempasi ovat suvaitsevaisia erilaisia ihmisiä kohtaan, uskon että antavat tehdä mitä huvittaa, tietysti järkevissä määrin. Jos hiuslisäkkeitä päädyt käyttämään, glitterissä myydään erivärisiä raitoja, jotka on suht okei laadultaan ja kestää kiharruksen ja suoristuksen alhaisessa lämpötilassa eivätkä kiilläkkään kuin Barbien päälaella sijaitseva takkupesäke. Cybershopissa myydään vaikka ja mitä. Itse en vaan cyberissä voi käydä kun asun jkl:ässä. En muuten tiiä, mihin kaikki emopojat on hävinny nyt 2012 vuoden jälkeen :O meidän kylässä on kai yksi enää jäljellä. Kaikki varmaan aikuistuneet ja menneet töihin, leikanneet ananashiukset ja käyttävät kolmen raidan collareita.

        Ja aloittaja tee mitä teet mutta ÄLÄ PASKAN VERTAA VÄLITÄ MITÄ MUUT SUSTA AJATTELEE.


    • huoh

      Vitun nolo baskagasa yrität vaa olla hieno ja erilaine kja mikä järki tossa oikeetsi on yrittää vaa leikkiä jotai ihme scenee ihqdaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe