Olen lähdössä Teneriffalle ja mietin että moneltako kannattaa olla lentokentällä jos lento lähtee klo 8:10?
Monelta kannattaa olla lentokentällä
7
224
Vastaukset
- oot ääliö.
vartin yli kahdeksan on ihan hyvä siellä olla, myöhässä se on kuitenkin..
- Minä oisin
06.00
- mee vaikka 0200
riippuu mitä meinaat tehdä kentällä, juoda pään täyteen kuten kanarialle mennessä on tapana vai istutko esim. paskalla tuntikaupalla.
- ajoissa kentälle
Itse menen aamu 8 lennoille kentälle 5:30 viimeistään. Pari kertaa on ollut turvatarkastukseen aivan järjettömät jonot ja juosta on saanut vaikka olikin ajoissa paikalla. Ajoissa kentälle, kyllä se luppoaika sielläkin kuluu. Mielummin ajoissa kuin koko loma pilalla 5min takia.
- 5.30 on ok!
Asiaa! Kyllä kentällä aika kuluu stressittömästi kun on turvatarkastus takana. Mieluummin istuskelen sitten siellä kuin seison jonossa.
- indfbe
Idiootti.
- Kilttityttökö
Minä olen lentokentällä aina noin 3 tuntia aikaisemmin, koska turvatarkastus tms. saattaa viedä yllättävän kauan enkä halua myöhästyä. Odottaessani lueskelen -samakai se on istunko kotona odottamassa "oikeaa" aikaa vaiko siellä odotusaulassa.
Miksi täällä on niin paljon ilkeitä ja loukkaavia vastauksia??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770