Olen lähdössä Teneriffalle ja mietin että moneltako kannattaa olla lentokentällä jos lento lähtee klo 8:10?
Monelta kannattaa olla lentokentällä
7
205
Vastaukset
- oot ääliö.
vartin yli kahdeksan on ihan hyvä siellä olla, myöhässä se on kuitenkin..
- Minä oisin
06.00
- mee vaikka 0200
riippuu mitä meinaat tehdä kentällä, juoda pään täyteen kuten kanarialle mennessä on tapana vai istutko esim. paskalla tuntikaupalla.
- ajoissa kentälle
Itse menen aamu 8 lennoille kentälle 5:30 viimeistään. Pari kertaa on ollut turvatarkastukseen aivan järjettömät jonot ja juosta on saanut vaikka olikin ajoissa paikalla. Ajoissa kentälle, kyllä se luppoaika sielläkin kuluu. Mielummin ajoissa kuin koko loma pilalla 5min takia.
- 5.30 on ok!
Asiaa! Kyllä kentällä aika kuluu stressittömästi kun on turvatarkastus takana. Mieluummin istuskelen sitten siellä kuin seison jonossa.
- indfbe
Idiootti.
- Kilttityttökö
Minä olen lentokentällä aina noin 3 tuntia aikaisemmin, koska turvatarkastus tms. saattaa viedä yllättävän kauan enkä halua myöhästyä. Odottaessani lueskelen -samakai se on istunko kotona odottamassa "oikeaa" aikaa vaiko siellä odotusaulassa.
Miksi täällä on niin paljon ilkeitä ja loukkaavia vastauksia??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253