Olen lähdössä Teneriffalle ja mietin että moneltako kannattaa olla lentokentällä jos lento lähtee klo 8:10?
Monelta kannattaa olla lentokentällä
7
232
Vastaukset
- oot ääliö.
vartin yli kahdeksan on ihan hyvä siellä olla, myöhässä se on kuitenkin..
- Minä oisin
06.00
- mee vaikka 0200
riippuu mitä meinaat tehdä kentällä, juoda pään täyteen kuten kanarialle mennessä on tapana vai istutko esim. paskalla tuntikaupalla.
- ajoissa kentälle
Itse menen aamu 8 lennoille kentälle 5:30 viimeistään. Pari kertaa on ollut turvatarkastukseen aivan järjettömät jonot ja juosta on saanut vaikka olikin ajoissa paikalla. Ajoissa kentälle, kyllä se luppoaika sielläkin kuluu. Mielummin ajoissa kuin koko loma pilalla 5min takia.
- 5.30 on ok!
Asiaa! Kyllä kentällä aika kuluu stressittömästi kun on turvatarkastus takana. Mieluummin istuskelen sitten siellä kuin seison jonossa.
- indfbe
Idiootti.
- Kilttityttökö
Minä olen lentokentällä aina noin 3 tuntia aikaisemmin, koska turvatarkastus tms. saattaa viedä yllättävän kauan enkä halua myöhästyä. Odottaessani lueskelen -samakai se on istunko kotona odottamassa "oikeaa" aikaa vaiko siellä odotusaulassa.
Miksi täällä on niin paljon ilkeitä ja loukkaavia vastauksia??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672435- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801253EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje91176- 79875
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19870- 44723
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27689- 30666