Onko/oliko joku lähdössä 5.4. Travelbirdista ostetulle matkalle Salamis Bay hotelliin Pohjois-Kyprokselle?
Go Internationalilta tuli mailia, jossa siirrettiin lähtöpäivää 6.4. ja lentoyhtiö muuttui, lisäksi muuttui myös all inclusive nähtävästi täysihoidoksi..?.
Kuinka monella nämä matkat on toteutuneet sellaisenaan tai kuinka lähelle matkapäivää viimeisin muutos matkaan tuli?
Hmmm....
Pohjois-Kyprokselle Salamis Bay hotelliin 5.4.15 siirtyi 6.4.15?
19
264
Vastaukset
- Halpamatkat joo
Groupongin kautta ostin kanssa saman matkan ja tänään tuli uusi matkadokumentti jossa lähtö aika oli siirretty. Aluksi lähtö oli 5.4.15 klo:10.00 aamulla ja se siirtyi klo: 23.40:n..samalla oli Board basis: alinclusive muuttunut Included:Breakfast Lunch Dinner a drink to meals..tiedä sit mitä meinaavat mutta yksi päivähän siitä jää pois.
- Lmppu!
Minulla matka 22.2.-1.3. Ja maksettu jo syyskuussa. Nyt samat virheet lippuihin, all-inclusive hävinnyt ja lentokenttäkyytejä puuttuu.. yksi päivä katosi lomasta..
Mutta minä en suostu tuohon, olen ollut yhteydessä Go Internationaliin ja omaan matkafirmaani. Go ei ole vastannut mitään mutta oma firmani selvittää nyt asiaa.- Halpamatkat joo
Täytyy alkaa kyselemään noista asioista. Periaatteella että maksoin siitä mitä myytiin. Tuli tässä mieleen että mites noiden hotellien varaukset menee jos päivämäärätkin muuttuu niin kauan ne pitää varausta hotellissa? Luin jostain jokunen aika sitten että porukka oli myöhästynyt check-in ajasta jonkin verran en nyt muista paljon mutta ongelmia oli tullut ja olisikohan joutuneet vaihtaa hotellia..
- matkalle menossa
Mekin lähdössä silloin, matka-asiakirjat muuttuneet. tuohon lentoaiktauluun ei kai kauheesti voi puuttua mutta meillä oli vaihtunu hotelli ihan rupuseen :-( soiti Grouppiin ja lupasivat selvitellä asiaa, meillä matkaseurue joutuisi eri hotelliin! En hyväksy hotellin vaihtoa,sanoin että peruun jos ei muutu takaisin siihen minkä ostin
- Kiiee
Kehoittaisin tekemään reklamaation ja ottamaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen välittömästi.
Tässä on iso iso joukko ihmisiä kenellä on vaihdettu matkanajankohta,lentoyhtiö, kohde ja jne.
Tietojen mukaan Groupon on vastuussa asiasta ja reklamaatio pitää tehdä heille, asian voi tarkistaa kuluttaja-asiamieheltä pitääkö tehdä myös matkanjärjstäjälle Norjaan.
- heppuli1
Mellä muuttunut kanssa lento ajat sekä ruoka tiedot...mut lentokenttäkuljetukset kyllä kuuluu edelleen kun lipussa lukee return are included
- alkuperäinen
Niin ja onko varmaa, ettei ne enää muutu? Olis nyt kiva tietää varmaksi päivämäärät! Huomenna selvittely jatkuu!
- alkuperäinen
alkuperäinen kirjoitti:
Niin ja onko varmaa, ettei ne enää muutu? Olis nyt kiva tietää varmaksi päivämäärät! Huomenna selvittely jatkuu!
Ja vielä... että ilmoitelkaa millaisia vastauksia saatte ja miten asia etenee. Minäkin laitoin Go:lle meiliä eilen, saa nähdä
miten jatkuu... - Omppu!
alkuperäinen kirjoitti:
Ja vielä... että ilmoitelkaa millaisia vastauksia saatte ja miten asia etenee. Minäkin laitoin Go:lle meiliä eilen, saa nähdä
miten jatkuu...Sain soiton matkafirmasta eilen illalla ja meiliäkin myöhemmin. Tämä nyt alkaa mennä ojasta allikkoon... periaatteessa Salamis Bay Contissa meillä olisi all-inclusive nyt sitten, kaikki 'välijuomat' ym välipala mutta.. ne tarjoillaan hotellin Casinon puolella, ei hotellilla. Hotellilla tarjoillaan muut ateriat. No onhan siellä kiva aikuisten rampata mutta kun sattuu tuo ikäraja sinne olemaan 25v! Ja nuo muksut ovat 13v. Sattuipa niinkin, että kun täyttivät juuri 1kk. ennen matkan alkua tuon 13v, maksoin täydet aikuisten matkan hinnat mutta eivät saa nyt sitten kuitenkaan tuon iän puolesta oikeutta käyttää matkoihinsa kuuluvaa all-inclusivea kokonaisuudessaan!
Sitä puuttuvaa yhtä vrk ei ole vielä mitenkään selvitetty.. me olisimme Kyproksella vasta 23.2 aamulla! Ja matka/majoitus ostettu 22.2.-1.3. En ymmärrä miksi ihmeessä tämmöistä kiusaa pitää maksaville asiakkaille tehdä!?!
- Kuutis
No just... Onpa hyvä lukea Omppu sun selvityksiä, että on kaikilla saatavilla sama tieto! Mitä te meinaatte nyt tehdä asian suhteen?
Meillä on vielä ajatustyö kesken, matkatoimisto lupasi selvittää Go Internationalin kanssa asiaa ja soitella takaisin päin. Ei ole vielä kuulunut mitään.
Meillä seurueessa myös lapsia, joille ilmeisimmin ei sitten all inclusive kuulu... :/- pitsamees
Onko kukaan saanut mitää kontaktia GO Internationaaliin? Sivutkin on suurimmalta osin turkin kielellä eikä mitään numeroa ole saatavilla, vain yksi sähköposti osoite.
Osoitekkin on postilokero joten haisee perinteiseltä karvakäsi kusetukselta. - valehtelu
Grouponin pitäisi itse selvittää asia matkatoimiston kanssa!!!!
Reklamaatio ja kannattaa otta yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
Kuullut monelta, että Groupon yrittää pestä kätensä ja siirtää vastuun heiltä pois asiakkaalle!!! - ooooooiiiii
Hei kaikki,
Norjalainen matkatoimisto ei selvitä tietoja puhelimitse, koska heillä on sähköposti osoite mihin otetaan yhteyttä.
Kannattaa ottaa yhteyttä välittömästi kuluttaja-asiamieheen.
Reklamaatio Grouponille ja englanninkielinen reklamaatio Go Internationalille.
Onnea matkaan.....Lykke til
- heppuli1
Heips !
Mä olen ottanut yhteyttä s.postilla sekä matkatoimistoon, että salamis bay hotelliin eikä mitään vastusta ainakaan vielä???
Kyllä meillä ainakin matkapäivät pysyi suunilleen samana kun olis aluksi ollut 15.2 10,00 lähtö täältä ja paluu sieltä su aamu 01.15 ja nyt vaihtu nin ,että 15.2 klo.22.55 lähtö ja paluu su ip 16.10 eli saimme sen meno ip: n ikäänkuin paluu sunnuntaille...
ja kun kerran huoneet luovutetaan 12.00 ? ei siinä paljon tyhjää aikaa jää kun pitää jo lähteä kentälle...toisin kuin jos olis ollu illalla 21.00 jälkeen lähtö hotellilta ja huone olisi pitänyt luovuttaa 12.00...lisäksi nyt saadaan jotain syötävää lennolla kun toisessa yhtiössä sanottiin ettei saa mitään ??
Mut tosta all.inc. asiasta ajttelin kyllä vääntää vielä !!! Kun kerran sitä varten tuohon hotelliin mentiin !- Omppu!
Ei vastausta GO:lta vieläkään. Lasten all-inclusivea selvittää matkafirmani. Heiltä väläytettiin myös minulle mahdollisuutta perua matka --ilman peruutuskustannuksia. Hah! Tälläisessä tapauksessa niitä ei olisi lupa edes periä!
Mutta niin, olemme odottaneet matkaa innolla jo puoli vuotta ja noin helpolla en näitä firmoja päästä!
Samoja matkoja edelleen jonkun mukaan myynnissä hotelliimme, hinta vaan on paljon korkeampi. Ovatkohan liian halvalla myyneet meille nämä ja tällä viime pelleilyllä yritetään matkustajat luopumaan alihinnoitelluista, myydään sitten uusille ostajille kalliilla..!?!?
Ja osahan ei näistä muutoksista edes reklamoi, hyväksyvät vaan kaikki mukisematta.. :(
Kaikenlaista tässä jo kuullut ja ehtinyt miettiä itsekin..
- Pettynyt22
Hei,me ollaan tilattu porukalla matka alunperin 28.2.2015- 7.3.2015. Kas kummaa matka päivä muutettu, lentoaika sekä hotelli. Matkakohde muuttui myös kyreniasta - Famagustaan !!! Ilman tiedotusta asiakkaalle. Todella surkeaa tiedotusta ja törkeää palvelua! Todella pettynyt matkan ostaja. Nyt odotellaan tietoa grouponilta
- pettynyt22
Lisäksi, jos emme saa sitä matkaa takaisin, jonka olemme ostaneet jo keväällä 2015. Otamme yhteyttä kuluttajasuoja asiamieheen! Tämäkin matkanjärjestäjä gosyden on Norjalainen firma. Kuluttajina emme voi hyväksyä tälläistä palvelua ja asiakkaiden huijausta!
- Halpamatkatjoo
Nostetaan tätä krskustelua ylöspäin ettei häviä kaikkien sekaan. Eli laitoin maanantaina 26.1. 15 s-postia gointernationalille mutta vastausta ei ole tullut kyseisistä muutoksista. Maanantaina myös soitin Grouponille mistä matkat ostin ja lupasivat alkaa selvittämään matkayhtiön kanssa mistä on kyse. Tänään tulikin Grouponilta pahoittelut jälleen kerran asioista ja pyysivät lähettämään matka vahvistuksen jotta voivat jatkaa selvittämistä. Ei auta muuta kuin odotella vielä..Toivottavasti menis nyt kerralla kaikki kuntoon. Eihän ketään voi autokaupassa myydä 300 000 euron Ferraria ja pihalla odottaakin 300 euron Lada..joo ja Lada ei ole huono auto. :)
- alkuperäinen
Kommentoin tännekin vielä, eli me päädyimme kaikkien muutosten ja epävarmuuden jälkeen perumaan matkan. Peruimme matkan 30.1 (Travelbird) ja sanoivat, että go international palauttaa rahat mahdollisimman pian (hehe) - vielä ei ole kuulunut, ajattelin ensi viikolla ottaa yhteyttä ja vaatia rahoja per heti.
Kurjaa kun kauan sitten varattu matka muuttui tällaiseksi häsäämiseksi ja nyt sitten koitetaan löytää matkaa tilalle... ei sekään niin helppoa.
Tsemppiä kaikille!
T.ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882