Kysymys

Uuno

Onko Sims 2 jokin bugi, vai enkö osaa vaan pelata, kun en saa niitä millään pelaamaan shakkia. Oon yrittäny ilman tuoleja ja tuolien kanssa joka suunnasta (siis sen laudan suunnasta) saada niit pelaamaan, mut sit ne parkuu vaan aina jotain (tuolin kuva ilmestyy siihen puhekuplaan), eikä suostu toimimaan. Kiitti jo etukäteen, jos joku viittii vastata !!!!

11

596

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suitsis

Mulla on kanssa ollut ongelmia, mutta kyllä yleensä olen saanut toimimaan kun aikani kääntelen siitä pöytää joka suuntaan. Sun kannattaa yrittää poistaa kasveja tms. jos on siinä pöydän lähellä. Ne saattaa olla simin tiellä, vaikka siltä ei näyttäisikään.

• Kinuski

Mie oon kans huomannut vastaavanlaisen jutun; koitin näet laittaa simiä jumppaamaan mutta se ei vaan laittanut telkkarii päälle ja valitti (ilmeisesti) seinästä vaikka telkkari oli sitä vasten ja sohva vähän matkan päässä; olis sen siihen pitänyt mahtua.. Aikani siirreltyä huonakaluja niin löysin sellaset paikat että jumppaaminenkin onnistu (vaikka mitään konkreettista eroo en kyllä huonekaluille tehnyt, muutin vaan seinältä toiselle)

Sit toinen bugi (ilmeisesti); mulla jäi päälle se laatikko mihin kirjotetaan koodeja.. Ei lähtenyt pois vaikka kirjotin koodin ja painoin entterii.. aina kun paino entterii niin koodilaatikko vaan isoni..?!?

• MerkkiBoy

... Siin pitää olla PALJON TILAA!!! eli seinä ei saa olla viressä. Shakista puhuin... :) tai sit siin on joku toi´nen ongelma.... Ehkä joku muu osaa antaa parempia neuvoa, jos tästä ei ollut apua! mutta kokeile!

• MerkkiBoy

Paina siin koodilaatikossa: ESC (eskeippiä)
        tai kirjota koodilaatikkoon: exit

niin se koodilaatikko lähtee pois, mutta mitä intoa on käyttää huijauskoodeja? jos käyttää koodei, niin pelistä lähtee kokonaaan into!

• snowyliini
        MerkkiBoy kirjoitti:

Paina siin koodilaatikossa: ESC (eskeippiä)
        tai kirjota koodilaatikkoon: exit

niin se koodilaatikko lähtee pois, mutta mitä intoa on käyttää huijauskoodeja? jos käyttää koodei, niin pelistä lähtee kokonaaan into!

mul on sims1 ja joskus mullakin on tollanen ongelma et simsit ei pelaa shakkia.
        sitten tajusin että siin shakki"pöydällä" on sellaset luukut, jota sim kai tarvitsee shakin peluussa (jos luukku on seinään päin, sim ei pelaa) mut en sit tiiä.(jos oli kyse sims2)

• ...koodilaatikko oli peittänyt koko näytön :D

Lähtee Esc-näppäimellä pois tai kirjota siihen exit.

• Mirtzukka
        MerkkiBoy kirjoitti:

... Siin pitää olla PALJON TILAA!!! eli seinä ei saa olla viressä. Shakista puhuin... :) tai sit siin on joku toi´nen ongelma.... Ehkä joku muu osaa antaa parempia neuvoa, jos tästä ei ollut apua! mutta kokeile!

Siihen shakki laudan kanssa ei sovi mikään muu kuin ne ns. ruokapöydän tuolit!!! eikä ruokapöytäänkään sovi esim. sova tai joku lepo tuoli...
        Ite en kyl paljoo shakkii siinä pelaa...

• vilppu_89

Siis ihmettelin itekki tota, mutta sun täytyy laittaa sillan että se musta pieni laatikko, joka on sen shakki laudan päällä ei osota kummpaakaan pelaajaan, (eli on siis heidän välissään, vaikka seinää vasten)
      ja sun täytyy laittaa niille sillaset tavalliset tuolit, siis sillaset niiku ruokailutuolit, ei mitään ihmeen nojatuoleja..!

toivottavast oli jotain apuu, en meinaan ole mikään paras tässä selityksessä.. x)

ja sori jos joku oli jo neuvonut tän, ja mä neuvoin uudestaan, ku en nyt jaksa lukee mitä muut on vastaillu! ;)

• Reetta

Mullakin simsit valitti jotain tuoleista, kun laitoin niitä pelaamaan shakkia. Kokeilin pariakin erilaista tuolia (nojatuoli, keittiöntuoli) ennen kuin löytyi sopivat.

• joookuuu
        Reetta kirjoitti:

Mullakin simsit valitti jotain tuoleista, kun laitoin niitä pelaamaan shakkia. Kokeilin pariakin erilaista tuolia (nojatuoli, keittiöntuoli) ennen kuin löytyi sopivat.

niin niillä mun simsseillä on ainaki shakkilaudan peluuta varten nojatuolit, ja hyvin toimii... siis kyllä ne suostuu shakkia pelaamaan.

• Kika
        joookuuu kirjoitti:

niin niillä mun simsseillä on ainaki shakkilaudan peluuta varten nojatuolit, ja hyvin toimii... siis kyllä ne suostuu shakkia pelaamaan.

Niin, sulla on varmaan sims1? Siinä ne voi pelata nojatuoleista, mut ei kakkosessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 184
      2036
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      98
      1504
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      1033
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      106
      960
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      65
      804
    6. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      61
      682
    7. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      41
      669
    8. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      50
      640
    9. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      27
      605
    10. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      75
      585
    Aihe