Huippuvakaa XP

WinUser

8

800

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ASD

Tossahan sanottiin, että se päivitys meni W2K:hon. Huom! XP:n päivitys. Sitäpaitsi olis EHKÄ kannattanu jyrätä seonneet koneet samantien uusiksi jollain Ghostilla tai vastaavalla. Tärkeet tiedostot todennäköisesti on tallessa muualla kun työaseman kiintolevyllä. Olis säästyny paljon aikaa. Mene ja tiedä.

Tuo uutinen ei mun mielestä kerro Windowsin huonoudesta, vaan siitä että käyttäjät tumpeloi jatkuvasti ja sitten syytetään Microsoftia huonosta tuotteesta.

Mahtaa sitä Gatesin Billyäkin välillä vituttaa aika rankasti.

• ammattilainen

Ai sä niinku oot niin kurko et heität 80 000 koneeseen ghost imagen tosta noin vaan :D
        Juu ja heh tiedoksi...tärkeimmät tiedostot ei yleensä ole kuin koviksella:D

• ASD
        ammattilainen kirjoitti:

Ai sä niinku oot niin kurko et heität 80 000 koneeseen ghost imagen tosta noin vaan :D

En tiedä kuka tässä on kurko ja kuka mitäkin. Mutta eipä tuo kovin loistavalta vaikuta noitten päivittäjienkään ammattitaito. Tai sit noilla eläkkeensaajilla ja muulla ns. ö-luokan kansalla ei oo niin väliä vaikka pennoset vähän myöhästyykin.

"Vahingossa " pyyhkästään päivitys päin persettä tolla tavalla ja sitten lennätetään tilanteen paikkaajat paikalle ympäri maailmaa.

Ei äkkiseltään ajateltuna, ton uutisen kun luki, vaikuttanu kovinkaan järkevältä koko savotta.

Ai että tärkeimmät tiedostot ainoastaan kovalevyllä. Nyt sinä puhut paskaa.

Sen tommosista uutisista ainakin oppii, että aika riski siihen sisältyy tietojen pitämiseen työaseman kovolla.

Sitä paitsi. Aikasemmassa jutussa korostin sanaa EHKÄ. Varmaan on olemassa tehokkaampiakin vastaanvanlaisia kun Ghost Image. Jos ei oo, ni tee vaikka sinä semmonen aikas kuluks. Nettoisit mitä suurimmalla todennäköisyydellä enemmän kun mitä tällä hetkellä tienaat. Markkinoita tuntus olevan.

• ammattilainen
        ASD kirjoitti:

En tiedä kuka tässä on kurko ja kuka mitäkin. Mutta eipä tuo kovin loistavalta vaikuta noitten päivittäjienkään ammattitaito. Tai sit noilla eläkkeensaajilla ja muulla ns. ö-luokan kansalla ei oo niin väliä vaikka pennoset vähän myöhästyykin.

"Vahingossa " pyyhkästään päivitys päin persettä tolla tavalla ja sitten lennätetään tilanteen paikkaajat paikalle ympäri maailmaa.

Ei äkkiseltään ajateltuna, ton uutisen kun luki, vaikuttanu kovinkaan järkevältä koko savotta.

Ai että tärkeimmät tiedostot ainoastaan kovalevyllä. Nyt sinä puhut paskaa.

Sen tommosista uutisista ainakin oppii, että aika riski siihen sisältyy tietojen pitämiseen työaseman kovolla.

Sitä paitsi. Aikasemmassa jutussa korostin sanaa EHKÄ. Varmaan on olemassa tehokkaampiakin vastaanvanlaisia kun Ghost Image. Jos ei oo, ni tee vaikka sinä semmonen aikas kuluks. Nettoisit mitä suurimmalla todennäköisyydellä enemmän kun mitä tällä hetkellä tienaat. Markkinoita tuntus olevan.

Suurin osa vioista on ns. ratin ja penkin välissä :D se täällä sota kanavalla aina välillä unohtuu

• ammattilainen kirjoitti:

Kyllä täällä koulussa kaikki poltetaan cd:lle että jos joku katastrofi sattuu ni ei työt häviä.
        Kotonakin poltan kaikki tärkeät cd:lle. Eli ne kissan kuvat :P
        128 kuvaa jo :D

• näyttää olevan kaikki varattu
        ammattilainen kirjoitti:

Suurin osa vioista on ns. ratin ja penkin välissä :D se täällä sota kanavalla aina välillä unohtuu

Osoittaa suurta taitoa päivittää kone väärällä päivityksellä.
        Minä en ainakaan ole koskaan onnistunut, vaikka olen joskus yrittänyt.
        Tai sitten MS:n päivitys on niin yksioikoinen, että se olettaa kaikkien käyttävän XP:tä, ellei ole jopa pakkomyyntiä.
        Päivittää koneen automaattisesti XP:ksi ja lasku tulee postissa.

• WinUser

Siitähän juuri onkin kyse, MS:n omat päivitykset eivät tarkista onko päivitettävänä oikea käyttöjärjestelmä. Pitäsköhän kaivaa kaapinpohjalta wanhat Win 3.1 korput ja kokeilla asentuuko WinXP:n SP2 Win3.1:seen. Tuo nyt mielestäni sattuu olemaan niitä perusasioita että väärä päivitys EI suostu asentumaan vaan ilmoittaa että "tämä päivitys ei ole tarkoitettu tälle tuotteelle" tai vastaavaa.

Jos "asiantuntijoilla" sattuu tuollaista niin kuinka paljon keskiverto kotikäyttäjät asentelevat vääriä/sopimattomia päivityksiä jos päivitys ei varmista omaa sopivuuttaan ? Tosin MS:llä vastaavat tarkistukset unohtuvat monessa muussakin paikassa....

• Pate
        WinUser kirjoitti:

Siitähän juuri onkin kyse, MS:n omat päivitykset eivät tarkista onko päivitettävänä oikea käyttöjärjestelmä. Pitäsköhän kaivaa kaapinpohjalta wanhat Win 3.1 korput ja kokeilla asentuuko WinXP:n SP2 Win3.1:seen. Tuo nyt mielestäni sattuu olemaan niitä perusasioita että väärä päivitys EI suostu asentumaan vaan ilmoittaa että "tämä päivitys ei ole tarkoitettu tälle tuotteelle" tai vastaavaa.

Jos "asiantuntijoilla" sattuu tuollaista niin kuinka paljon keskiverto kotikäyttäjät asentelevat vääriä/sopimattomia päivityksiä jos päivitys ei varmista omaa sopivuuttaan ? Tosin MS:llä vastaavat tarkistukset unohtuvat monessa muussakin paikassa....

ne muutamat epäsopivat päivitykset ovat XP:seeni kieltäytyneet asentumasta, kun ei ollut kuulemma sopiva versio. Ehkäpä MS on aloittanut säästölinjan ja laittaa vain joka toiseen pätsiin käyttiksen tarkastuksen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 184
      2036
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      98
      1504
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      1033
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      106
      960
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      65
      804
    6. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      61
      682
    7. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      41
      669
    8. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      50
      640
    9. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      27
      605
    10. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      75
      585
    Aihe