Upea on uusi Passat ja etenkin huippumalli biturbo tdi, jossa neliveto mahdollistaa hyvän etenemisen ja moottori antaa kunnon voiman. Tuo tulee myymään Stadin taksiyrittäjien keskuudessa kuin häkä.
Biturbo 240 hv luokan Kuningas
13
193
Vastaukset
- ei hjuva...
Aika tulee näyttämään, pitääkö tuokin vetää killumaan nosturin nokkaan, kuten tämä esimerkki tapauskin.........
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/mika-niskanen-teki-nayttavan-protestin/1973643?pwbi=5369b163fb0d42217ace4524ee00689b - AdBlue-tekniikka?
Miten mahtaa toimia maamme pakkasissa kahden tehokkaimman Passatinkin dieselkoneen uusi adBlue-kusitekniikka? Sen tarkoitus on vähentää typenoksidien päästöjä ja nestettä kuluu litra tuhannelle, ja se tankataan tankkiluukun aukon kautta. Vagarenalla kun menee otsikon "Seat" ja "Alhambra" alle, löytää runsaasti käyttäjien vihaisia kommentteja tekniikan oikuista. Herja saattaa tulla kesken pitkän ajomatkan, että moottori ei enää käynnisty 200 km:n päästä jos sen sammuttaa, ellei merkkihuollossa käy lisäämässä adBlue-ureanestettä.
- Ur(e)aa
Ei sitä Ureaa tarvitse merkkihuollossa käydä lisäyttämässä, ihan itse voi kanisterista kaataa vaikka tankkauksen yhteydessä silloin harvoin kun siihen on tarvetta. Tankkiluukun alta löytyy sininen korkki josta aine lorautetaan omaan tankkiinsa. Yhdellä tankillisella, n. 9 litraa, pääsee vähintään 5 tkm joten ei tuo nyt kovin kummoinen lisärasite ole. Ja maailma pelastuu ;=)
- vikaa riittää,AdBlue
Ur(e)aa kirjoitti:
Ei sitä Ureaa tarvitse merkkihuollossa käydä lisäyttämässä, ihan itse voi kanisterista kaataa vaikka tankkauksen yhteydessä silloin harvoin kun siihen on tarvetta. Tankkiluukun alta löytyy sininen korkki josta aine lorautetaan omaan tankkiinsa. Yhdellä tankillisella, n. 9 litraa, pääsee vähintään 5 tkm joten ei tuo nyt kovin kummoinen lisärasite ole. Ja maailma pelastuu ;=)
Lukekaas täältä ureaan liittyvästä uudesta ongelmasta, eli moderneissa dieseleissä alkaa probleemeja tulla:
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=7771.210
Seat Alhambra = VW Sharan ja siinä siis myös adBlue-tekniikka 2,0 tdi:ssä käytössä. Jatkossa uudet dieselmallit joudutaan varustamaan aina tuolla kusitekniikalla ja ei toimi maamme talvessa ei... - kohta uudella
vikaa riittää,AdBlue kirjoitti:
Lukekaas täältä ureaan liittyvästä uudesta ongelmasta, eli moderneissa dieseleissä alkaa probleemeja tulla:
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=7771.210
Seat Alhambra = VW Sharan ja siinä siis myös adBlue-tekniikka 2,0 tdi:ssä käytössä. Jatkossa uudet dieselmallit joudutaan varustamaan aina tuolla kusitekniikalla ja ei toimi maamme talvessa ei...Ei pidä paikkaansa että kaikki uudet dieselmallit jouduttaisiin varustamaan urea-systeemillä. Esim. uuden Passatin 2 kesympää dieseliä (1,6 / 120 hv ja 2,0 / 150 hv) ovat ilman tuota systeemiä. Vain ne 2 tehokkaampaa TDI versiota on tuolla adBluella.
- tolppataksi
Nopea gallup kertoo että noin 75% stadin taksisuhareista on jo pannut tilaukseen. Taksissa pitää kuulemma ehdottomasti löytyä neliveto ja 240 hv jos yhtään mihinkään meinaa ehtiä ja vielä matkalaukut päällä. Huoltopäivät jaetaan taksiautojen kesken tasan niin, että joka viikko pääsee pajalle omalla nimikkoviikonpäivällä. Leppoisaa jauhaa VW-skeidaa muiden taksikuskien kaa siellä VW-korjaamolla. Siin menee työpäivä ennenkuin huomaakaan.
- Kirjanpitäjät
Muutenhan sitä ei ehdi kiihdyttämään ja jarruttamaan peltipoliisien välissä ja tehostamaan tuottoa 2 min edessä päivässä...
No ei se mitään suhari vähentää kulut, Alv, ajoneuvoveron ja autoveron, kyllä sitten kelpaa hankkia bi-miehen auto.
- Huijari
Mikähän tuokin? Kehua retostaa tunnettua ala-arvoista huijaus auton kuvatusta.
- Tuplamurhe
Bi-turbossa myös ongelmat tuplaantuu.
- matematiikanlaitos
Erehdys: VAG-teknologia on sellaista, että määrän kasvaessa ongelmat lisääntyvät kuutiossa, eli siis 3. ptenssissa.
Näinollen, turbojen määrän kaksinkertaistuminen lisää ongelmia 2 potenssiin 3 = 8 kertaiseksi.
- Velkama-Hemix
Vemix romahtaa... dsg:t paukkuu tsi:t brakaa... röööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööh
- Kokeiltuon
Kävin ajamassa em. auton. ei minusta mitenkään erityisen suorituskykyinen. A1S Audi pesi mennen tullen vaikka "vain" 170kw tehot.
- kierrätyskunniaan
Miten tuo adblue tekniikka ei käytä kuskin omaa kusituotantoa hyväksi? Eikös Saksalainen juuri rehvastele olevansa kierrätyksen erikoistuntija? Vai luetaanko VW jo nykyisellään Meksikolaiseksi tai Brasilialaiseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1997024- 1592076
- 1131708
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551150Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71026Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan256981- 41959