Upea on uusi Passat ja etenkin huippumalli biturbo tdi, jossa neliveto mahdollistaa hyvän etenemisen ja moottori antaa kunnon voiman. Tuo tulee myymään Stadin taksiyrittäjien keskuudessa kuin häkä.
Biturbo 240 hv luokan Kuningas
13
147
Vastaukset
- ei hjuva...
Aika tulee näyttämään, pitääkö tuokin vetää killumaan nosturin nokkaan, kuten tämä esimerkki tapauskin.........
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/mika-niskanen-teki-nayttavan-protestin/1973643?pwbi=5369b163fb0d42217ace4524ee00689b - AdBlue-tekniikka?
Miten mahtaa toimia maamme pakkasissa kahden tehokkaimman Passatinkin dieselkoneen uusi adBlue-kusitekniikka? Sen tarkoitus on vähentää typenoksidien päästöjä ja nestettä kuluu litra tuhannelle, ja se tankataan tankkiluukun aukon kautta. Vagarenalla kun menee otsikon "Seat" ja "Alhambra" alle, löytää runsaasti käyttäjien vihaisia kommentteja tekniikan oikuista. Herja saattaa tulla kesken pitkän ajomatkan, että moottori ei enää käynnisty 200 km:n päästä jos sen sammuttaa, ellei merkkihuollossa käy lisäämässä adBlue-ureanestettä.
- Ur(e)aa
Ei sitä Ureaa tarvitse merkkihuollossa käydä lisäyttämässä, ihan itse voi kanisterista kaataa vaikka tankkauksen yhteydessä silloin harvoin kun siihen on tarvetta. Tankkiluukun alta löytyy sininen korkki josta aine lorautetaan omaan tankkiinsa. Yhdellä tankillisella, n. 9 litraa, pääsee vähintään 5 tkm joten ei tuo nyt kovin kummoinen lisärasite ole. Ja maailma pelastuu ;=)
- vikaa riittää,AdBlue
Ur(e)aa kirjoitti:
Ei sitä Ureaa tarvitse merkkihuollossa käydä lisäyttämässä, ihan itse voi kanisterista kaataa vaikka tankkauksen yhteydessä silloin harvoin kun siihen on tarvetta. Tankkiluukun alta löytyy sininen korkki josta aine lorautetaan omaan tankkiinsa. Yhdellä tankillisella, n. 9 litraa, pääsee vähintään 5 tkm joten ei tuo nyt kovin kummoinen lisärasite ole. Ja maailma pelastuu ;=)
Lukekaas täältä ureaan liittyvästä uudesta ongelmasta, eli moderneissa dieseleissä alkaa probleemeja tulla:
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=7771.210
Seat Alhambra = VW Sharan ja siinä siis myös adBlue-tekniikka 2,0 tdi:ssä käytössä. Jatkossa uudet dieselmallit joudutaan varustamaan aina tuolla kusitekniikalla ja ei toimi maamme talvessa ei... - kohta uudella
vikaa riittää,AdBlue kirjoitti:
Lukekaas täältä ureaan liittyvästä uudesta ongelmasta, eli moderneissa dieseleissä alkaa probleemeja tulla:
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=7771.210
Seat Alhambra = VW Sharan ja siinä siis myös adBlue-tekniikka 2,0 tdi:ssä käytössä. Jatkossa uudet dieselmallit joudutaan varustamaan aina tuolla kusitekniikalla ja ei toimi maamme talvessa ei...Ei pidä paikkaansa että kaikki uudet dieselmallit jouduttaisiin varustamaan urea-systeemillä. Esim. uuden Passatin 2 kesympää dieseliä (1,6 / 120 hv ja 2,0 / 150 hv) ovat ilman tuota systeemiä. Vain ne 2 tehokkaampaa TDI versiota on tuolla adBluella.
- tolppataksi
Nopea gallup kertoo että noin 75% stadin taksisuhareista on jo pannut tilaukseen. Taksissa pitää kuulemma ehdottomasti löytyä neliveto ja 240 hv jos yhtään mihinkään meinaa ehtiä ja vielä matkalaukut päällä. Huoltopäivät jaetaan taksiautojen kesken tasan niin, että joka viikko pääsee pajalle omalla nimikkoviikonpäivällä. Leppoisaa jauhaa VW-skeidaa muiden taksikuskien kaa siellä VW-korjaamolla. Siin menee työpäivä ennenkuin huomaakaan.
- Kirjanpitäjät
Muutenhan sitä ei ehdi kiihdyttämään ja jarruttamaan peltipoliisien välissä ja tehostamaan tuottoa 2 min edessä päivässä...
No ei se mitään suhari vähentää kulut, Alv, ajoneuvoveron ja autoveron, kyllä sitten kelpaa hankkia bi-miehen auto.
- Huijari
Mikähän tuokin? Kehua retostaa tunnettua ala-arvoista huijaus auton kuvatusta.
- Tuplamurhe
Bi-turbossa myös ongelmat tuplaantuu.
- matematiikanlaitos
Erehdys: VAG-teknologia on sellaista, että määrän kasvaessa ongelmat lisääntyvät kuutiossa, eli siis 3. ptenssissa.
Näinollen, turbojen määrän kaksinkertaistuminen lisää ongelmia 2 potenssiin 3 = 8 kertaiseksi.
- Velkama-Hemix
Vemix romahtaa... dsg:t paukkuu tsi:t brakaa... röööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööh
- Kokeiltuon
Kävin ajamassa em. auton. ei minusta mitenkään erityisen suorituskykyinen. A1S Audi pesi mennen tullen vaikka "vain" 170kw tehot.
- kierrätyskunniaan
Miten tuo adblue tekniikka ei käytä kuskin omaa kusituotantoa hyväksi? Eikös Saksalainen juuri rehvastele olevansa kierrätyksen erikoistuntija? Vai luetaanko VW jo nykyisellään Meksikolaiseksi tai Brasilialaiseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?
Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta801877Tietysti jokainen ansaitsee
Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt181719- 161574
50+ naiset kyl
Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin201286En voi sille mitään
Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee121224Välitän sinusta mies
Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv61222hieman diabetes...
Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo121186Miten joku voi käyttää koko elämänsä
siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää91170Annetaanko olla vaan
Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N291161Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata
Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot91150