maailmalle ensi syksynä

Tarantellu

Tarkoitus olisi lähteä pidemmälle reissulle eksoottisiin kohteisiin ensi syyskuun lopulta joulukuun alkupuolelle. Ainakin Väli-Amerikkaan, ehkä Nepaliin, Thaimaahan ym. Seikkailumieltä ja matkailukokemusta omaavaa rauhaa rakastavaa matkakumppania etsii 47 v nainen.

9

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joona-44

      Iällä, sukupuolella väliä? Olen 44v mies ja itseäni kiinnostais samat kohteet. Kotiin jää avovaimo joten mitään romanttista lähtökohtaa ei ole. Olisin lähdössä joka tapauksessa yksin mutta tietysti matkaseura on aina parempi. Olen rauhallinen, rento ja päihteenkäyttö on vähäistä. Olisi mukava puhua jonku kanssa suomea matkalla vaikka tietysti englantia melko paljon osaankin.

      • Tarantellu

        No periaatteessa ei väliä, mutta tietty ois kiva, jos huonetta vois jakaa, koska sinkkuhuoneet on usein ankeita ja suht kalliita...


      • Joona-44
        Tarantellu kirjoitti:

        No periaatteessa ei väliä, mutta tietty ois kiva, jos huonetta vois jakaa, koska sinkkuhuoneet on usein ankeita ja suht kalliita...

        Huoneen jako ei ole ongelma. Monissa huoneissa kuitenkin erilliset sängyt, jotka pariskunnat sitten yleensä työntävät yhteen. Ja jos ei ole niin myös sohva käy minulle. Osaan myös antaa yksityisyyttä jos toinen haluaa käydä suihkussa yms laittautumista, voin lähteä silloin muualle pyörimään.

        Nuo yhden ihmisen huoneet ovat minun mielestäni aivan liian kalliita.


      • tarantellu
        Joona-44 kirjoitti:

        Huoneen jako ei ole ongelma. Monissa huoneissa kuitenkin erilliset sängyt, jotka pariskunnat sitten yleensä työntävät yhteen. Ja jos ei ole niin myös sohva käy minulle. Osaan myös antaa yksityisyyttä jos toinen haluaa käydä suihkussa yms laittautumista, voin lähteä silloin muualle pyörimään.

        Nuo yhden ihmisen huoneet ovat minun mielestäni aivan liian kalliita.

        Vois tietty treffata ja miettiä kuviota. Kovin tarkkoja suunnitelmani ei vielä ole. Missäpäin asustelet?


      • Joona-44

        Espoossa päin tällä hetkellä, jos itse asut kauempana niin voin tietysti tulla vastaan matkassa. Omia suunnitelmiakaan ei ole vielä loppuun asti mietitty. Jos sinulla on sähköpostia niin voin ottaa yhteyttä vaikka sitä kautta? Paras vaihtoehto olis ehkä tavata ensin ja katsoa miten ajatukset osuu yhteen ja mietiskellä~


      • Tarantellu

        Jos ei kumpikaan tohdi tähän meiliosoitetta laittaa, niin miten jos treffattais vaikka joku ilta ens viikolla Helsingin keskustassa, sanotaan vaikka Rautatieaseman "perinteistä" kukkakauppaa (Rauta-Kukka) vastapäisellä Pullmanilla? En nyt tähän hätään keksi muuta, siellä yläkerrassa on yleensä tilaa, rauhallinen paikka ja mukavat istuimet. Tai keksi joku muu helppo. Mikä ilta sulle sopis? Mulle ens viikolla oikeestaan mikä arki-ilta vaan esim. viideltä käy.


    • Anna_m

      Hei!
      Mä olen miettinyt Aasiaan päin lähtöä marras/joulukuussa. Olisitko silloin vielä matkalla ja mahdollisesti Aasiaan päin kiinnostunut reissaamaan? Täytän tänä vuonna 21-vuotta. Olen urheilullinen ja rauhallinen nuori nainen Kotkasta. Hirmuinen hinku olisi päästä maailmaa näkemään. Jos matkaseura kiinnostaa ja haluaisit reissata Aasiassa kanssani, voit ottaa yhteyttä muhun sähköpostitse: [email protected]

      • reissussa-

        Hei!
        Täällä on toinenkin Aasian matkasta haaveileva kotkalainen nainen! Ajatuksissa Thaimaa ja ehkä Vietnam?


    • Nojoopajuu

      Hei. Olen 39v mies, joka tykkää reissaamisesta. Aasiassa tullut pari kertaa käytyäkin. Ja taas haluaisin mennä. Aikataulu minulla loppuvuonna. Ja seuraa myös haen kun olen sinkkuna lähdössä. Saa ottaa kaikki halukkaat yhteyttä. [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe