Onko kellekkään tullut canestan merkkisestä hiivalääkkeesta ripulia? Itselläni on kauhea ripuli ja ilmavaivat ja pari päivää sit laitoin sen canestan puikon.
canestan hiivalääkkeestä
vastauksia kaipaava
5979
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 5
Vanhimmat
hei mä en tiedä canestan-emätinpuikosta mutta käytän canestan-voidetta joka on ainakin mulle ollu tosi hyvää ja tehokasta!! Hoitaa pikku hiivailun ilman lääkärissäkäyntejä!!
Ja ilman mitään sivuvaikutuksia!!
Kokeile jos voit!!
se voide tosiaan hiivan pois kokonaan ilman niitä puikkoja? Oon aatellu et tarvii laittaa emätinpuikko ja sit voi lisäks laittaa sitä voidetta...en kyllä yleensä oo laittanu. Mitenkähän paljobn niitä hiivalääkkeitä saa vuoden aikana käyttää,eiks niissä oo joku raja? On nimittäin ollu noita hiivatulehduksia aikas paljon....
pelkkä voide kun aloitan käytön heti kun ekat oireet alkaa tuntumaan!!
Eikä oo tarvinnu inhottavia emätinpuikkoja käyttää eikä oo tarvinnu lääkärissä käydä sen takia tosin ovat kyllä aika lailla hävinneetkin. Mutta jos sulla on tosi usein niin tietty lääkärintarkastus aina paikallaan.Joku muakin aikoinaan neuvoi sen voiteen käytöstä ja se on ollut vielä ostettavissa ilman lääkärin reseptiä apteekista!!
Toivottavasti pääset kierteestä eroon!!! tsempppiä!
yksi parhaimpia keksintöjä!!
Itse en kestä kyseistä voidetta. Ensin tuli kauhee kuumotus jonka jälkeen kutina vaan pahentui todella paljon...Saman merkin emätinpuikkoja voin kyllä käyttää.
Ei ainakaan Pharmaca Fennican mukaan ripuli kuulu Canestenin haittavaikutuksiin. Luulen, että ripulisi johtuu jostain muusta.