Tytöt on ihania :3

Ei mulla muuta

Sitten kun mullakin joskus on tyttöystävä, niin perkele mä pidän siitä hyvän huolen, vien sille vaikka ihan suklaata ja hemmottelen sitä, siivoan talon, välitän siitä aidosti. Mä teen varmasti 100% työtä sen eteen, että MUN tyttöystävä on onnellinen. Mä haluan tehdä sille selväksi, että muhun voi luottaa. :3
Vielä sekin päivä koittaa.. :)

Te ootte tytöt ihania!
Mulle tulee jotenkin surullinen olo heti kun ajatteleekin miten joku voi tehdä teille jollakin lailla pahaa.:(

30

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EIVITTUMITÄÄNUUTTA

kun mä saan pusii niin sit tungen sinne paskaa ja pidän mun 2d waifua kellarissa ja puukotan sitä ruuvimeisselillä niin että sen keuhkot puhkeaa ja raiskaan sen ruumiin joka yö, niin ei mulla muuta.

• ursorandy

oh sempai..

• Masa32:)

Itekki piän mahollisimman hyvää huolta :)
      Kerran heitin ulos mut annoin puolikkaan patjan ja viltin ulos viime talvena niin se on esim yks kiltti teko sille :) Kerran ku sanoin huora hiljaa nii se jotenki loukkaantu tai jotai nii hakkasin sen :)

• Aki22v

Itelki oli pari maksettuu huoraa, joista pidin hyvää huolta, mut sitte ku enää maksanu nii ne ei enää tykänny musta ja sit vedin turpaa ja heitin kadulle :)

• Ei mulla muuta

Tehän ootte sitten mukavia ihmisiä :D

• just me

Ite oon tällanen 13 vuotias, en Kyl sun ikää tiiä, mut ite haluisin just sellasen poikkiksen, johon voi luottaa ja joka välittää. Ei mul muuta...

• Ei mulla muuta

No siis mähän oon 17, mutta sanon samat kun toiselle, eli kyllä Sä vielä varmasti löydät oikeen ihmisen itelles. :D

Mä halusin vaan jostain syystä tulla tänne sanomaan mitä mä mietin, ja jotkut jopa vastasikin :3

• 15/99tyttö

Ihana ajatus:3 kelpais kyl:3 mut eipä oo veil sattunu kohalle:/

• Ei mulla muuta

Eiköhän se vielä sullakin kohalle osu :3

• bdkdbdbdk

Entä kun se huora kumminkin pettää sitten joskus? Onko se sitten niin ihana vieläkin? Noh tuollainen beta nyt varmasti antaisi asian vain olla ja jatkaisi suhdettaan pettävän horon kanssa.

• Ei mulla muuta

Kyllä sä oot nyt väärillä raiteilla. Mä haluan luoda tytölle semmosen kuvan, että muhun voi luottaa. Tarkoittaa siis sitä, että mä en petä. Jos hän pettää, niin puhutaan siitä, että häneen ei voi luottaa. Tottakai mä vaadin luottamuksen myös toiselta osapuolelta, ja jos luottamus rikotaan, niin tietenkin mä pistäisin välit poikki, enkä olisi enään kyseisen henkilön kans missään tekemisissä. :)

Kaksi eri asiaa, luottamus toiseen ja toisen luottamus meitsiin.

• Haluunkikkaasulle

Oisko kikkii tai mitää? :3

• Ei_mulla_muuta

Onhan mulla, mutta kerro sää omas niin saatan EHKÄ tulla :D
        Mä en oikeestaan oo muuten ujo, mutta jos yhtäkkiä pitäis jonkun vieraan kanssa kikissä jutella, niin se olis vähän uutta :P

• Esbo

Jotenkin oot just sellane unelma poikaystävä. xDD
      Oon tosin vast täyttämäs 15 ni en tarvii mitää suhdetta vielä

• Esbo

Ja tarkotin tota vikaa lauset yleellisesti

• Ei_mulla_muuta

Hahaha, kiva kuulla että joku tykkää ja arvostaa :3

• Ihmetyttääniinvitusti

Esbo kerrankin kiva nähdä nuori joka sanoo että ei vielä tarvitse suhdetta. No 15 vuotias rupeaa olemaan mielestäni ihan ok kypsä mutta vituttaa lukea noita 11vee poika/tyttö etsii seurustelukumppania juttuja. 11vee ei edes ole nuori vaan pikku lapsi niin vois painuu vittuun täältä sen ikäset pikku nassikat. Miten 11-12 vuotiaat edes seurustelee? En voi ymmärtää.

• thenobody

Awww :3 söpöä, ihanaa että joku kirjoittaa näin ♥
      Mutta sitten tottakai jotkut 10 vuotiaat kateelliset tulee kertoo tarinoita huoristaan ja niitten kohtelusta. >:(

Pidä toi asenne :3♥

• Xjlppeuflföflglh

Uskon että olet kunnon poika ja aiot pitää hyvää huolta tytöstäsi mutta en oikein usko että kovin usein hemmotella häntä, tuhlata rahaa häneen ja tehdä kaikkea hänen vuokseen. Ei se niin pitäisikään olla. Kultainen keskitie tässäkin asiassa.
        Ja yleisesti kaikille sanon aiheeseen liittyen: älä luota sanoihin vaan tekoihin

• Ei_mulla_muuta

Sä otit ehkä (?) vähän liian kärjistettynä koko kirjoituksen. Mainitsit hyvin, että kultainen keskitie on tärkeä myöskin tässä aiheessa.

Tottakai on järkevää esimerkiksi antaa tyttöystävälle myös omaa tilaa, kuin että olisit koko ajan tyrkyttämässä kukkakimppuja. Mua ainakin ahdistaisi tällainen käytös pidempään jatkuessa. :)

Mun viestin pointtina ei ole se, että mä juoksisin pää kolmantena jalkana ostelemassa tytölleni kaikkea kivaa, vaan se, että mä osoitan hälle välittäväni hänestä aidosti. Ja se, se ei välttämättä (ei ainakaan pitäisi vaatia) vaadi mitään elämää suurempaa. Pienetkin teot silloin tällöin riittää. Kuten esimerkiksi suklaat ja muut herkut kaupasta, hyvä leffa, mukavaa kaksin vietettyä laatuaikaa. Se on siinä :)

• Ei_mulla_muuta

thenobody:

Mä vaan halusin kertoa mitä mä ajattelen! :D Ja onhan se tosi kiva nähdä, mitä muut mun mielipiteistä ajattelee, varsinkin kun tulee näin mukavia vastauksia, nää piristää mun päivää entisestään :3

Asenne pysyy varmasti, siitä ei oo pelkoo!! :)

• ihanaaaaa

Aww, tää oli ihanasti sanottu :3

• 16-years

Kuulostat kyl monen tytön unelmapojalta! :3 Kauniisti sanottu ja toivottavasti pian löydät sen onnekkaan. :)

• seonniin

Kuulostaa pojalta joka on katkera siitä kun muilla on ollut tytöt ja he ovat eronneet, koska tyttöjä kohdeltiin "huonosti". Sitten kun oot suhtees en usko, että hemmottelet tyttöö aina ja se onki jo aika tossun alla olemista. Tyttöä kannattaa kohdella hyvin, mutta elä muutu liian imeläks tai palvovaks.

• Lappeenrantt

Onks täällä ketään tyttöjä lappeenrannasta.

• 404

404 Girlfriend not found :(

• Tyttönennnn

Okei pakko sanoa, että ei kelpais :D

• tampereella hellä poika

• Terverealisti

Muistan ajat kun ajattelin noin. Mulla oli samat mietteet pari vuotta sitten. Elämä olis juurikin tollasta, jos niinkin hyvä tuuri sattuu, että löytää jonkun täydellisen rakkaan rinnalleen :). Mutta niiku kaikki sanoo, kukaan ei oo täydellinen, ja se käy toteen tyttöystävissäkin. Ihan sama, kuinka täydellinen tyttö on, aina on jotain mikä saa sut käyttäytymään eri tavalla. Esim: Jatkuva valehtelu, selvä kaveripiirissä esittäminen, sun virheistä toisille puhuminen levittämismielessä, juomispolitiikka josta et pidä, polttamistapa josta et pidä, ylipäätänsä polttaa(?), teennäinen huumori, yli menevä mustasukkaisuus, sun henkilökohtaisiin asioihin tunkeminen ja turhan utelias tiedustelu, helposti suuttuva tyttökin on tavattu, flirttailee muille liikaa, epäterveelliset elämäntavat, väliinpitämättömyys elämässä ja pahin kaikista: sun aliarvioiminen ja alaspäin katsominen. Jos tyttö olis täydellinen, en ikinä jättäis yksin ja olisinkin se niinsanottu täydellinen poikaystävä. Mutta joskus pienetkin piirteet voivat tehdä tytöistä vähemmän viehättäviä(lähinnä henkisesti), jolloin parisuhteen kipinä ja sun rakkauden roihuaminen alkaa kadota. En halua arvostella maailman naisia. Kunhan sanon että pienikin piirre tytössä tai sussa voi tehdä parisuhteesta paljon hankalamman. Se ei oo niin simppeliä ku luulis. Aina on jotain, jolloin joudut nähdä tyttösi tilassa missä et haluaisi, riitelyssä. Se on kova paikka jokaiselle miehelle....Tottakai saatat löytää täydellisen tytön, mutta kunhan sanon, kelpo tyttöystävä on ongelma parisuhteessa, ja suuri osa on sellaisia.

• afterboy

se tyttö joka on sun tyttöystävä on vrm maailman onnellisin ;)
      jatka samaa mallii veli

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe