Jos joku tietää tai tuntee yhtään taksikuskia tai isäntää, niin tietää että vossikat on hemmetin kovia perisuomalaisesti kyräilemään,
Mutta ei ne tolppahomot ole mitään verrattuna Suomen ilmailijoihin jotka ovat kyllä kyräilijöiden eliittiä.
EI olisi uskonut että ilmailupiireistä löytyy Suomen kateellisin, katkerin ja kyräilevin sakki. Missä mennyt kasvatus kieroon tällä porukalla ja koska se kusi nousee aina päähän?
Kyräilijäsakki
11
308
Vastaukset
- -S-
Jaaha, Lennut tulivat taas esiintymään nimelläni.
Ps. En ole myöskään avannut tätä keskustelua. Sen avasi ilmeisesti Lennut itse ja pääsivät näin "vastaamaan" itselleen mukamas nimelläni. Hoh hoijaa.- Rötvelö
Tuskin lennuilta on mitään tekemistä sivustojen suhteen? Sirpa se vaan jaksaa ylläpitää keskustelua? Jatketaan vaan Sirpa hyvä! Hoh hoijaa. Ei ole lennuja siellä, eikä ole lennuja täällä?
- Luuriin
No, heipä hei, Sirpat ja Annat, missä luuraatte? Mokomat paskan puhujat!
- Vainoamista!
Joopa joo. Yritätte taas vaan lavastaa minut huonoon valoon, esiintymällä nimelläni ja panettelemalla ympäriinsä. No, ei mitään uutta tässä, mutta tiedoksi vain lukijolle, että tätä on tapahtunut jo pitkään ja tämä on vain jatkoa kaikelle muulle kiusaamiselle mitä meille on tehty.
- vajakki
ja sun nimi on?
alakastia, rikkinen, -S-, Rötvelö vai Vainoamista! ? - Rötväle
Sirpa se vaan teitittelee itseään?
- Tilaus1
Valitettavasti tilaustasi ei voi perua!
- Vitsi
Hoh Hoijaa?
- takaiskarinarisee
kerran ilmalumueson pihassa eräs liiton mies (läskimaha ja suu haisee paskalle kun se sen avaa, kaikki tietää varmaan kuka) kävi kyselemään että millä rahalla olen ostanut autoni ja mitä tienaan. silloin tajusin että tämä liiton paskasuu on ihan hemmetin kova juoruamaan ja kyräilemään.
ja nyt kävikin ilmi että suurin osa on samanlaista paskasakkia näistä ilmailijoista- Neutroni
Se pläsä, kun aukaisee suun, niin se on kuin neutronipommi! Kaikki elävä katoaa?
Aivan sama, feikkiviestinne ei kiinnosta.
Ja tiedoksenne, että vastedes, jos tarvis vastata johonkin, käytän omaa nimimerkkiäni joten feikkinimet älkööt vaivaituko!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204395Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103214Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403107IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442417Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2371043Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e139893