Minusta saman verran kromia keulassa! Vuoden auto, todellakin, muut merkit ovat useamman vuoden autoja!!?? Ainakin minulle tulee Passatin keulasta Lada mieleen, enkä kyllä uskaltaisi ostaa muutenkaan!
Uusi Passat kuin Lada 2105!
8
126
Vastaukset
- TSI on mikä on!
Koeajoin, kova on rengasmelu!
Hintaa on kyllä VV-Auto/Kesko lätkäissyt viimesen päälle! Paitsi onnettomalla moottorilla joka ei riitä alkuunkaan, enkä ottaisi TSI:tä muutenkaan!- nurkastaHuutelija
Vai koeajoit, hehee kortiton alaikäinen syrjäytyjä.
- kaikenlaisia
No hei, älä osta Passatia vaan osta vaikka Lada. Täällä vaan merkkipalstalla jaksat roikkua ja trollata.
- lujaa laatua Lada
Minulla on ollut tuommoinen valkoinen Lada 1500S. Hieno peli oli se ja lämmin talvi-auto. Ketjukoneella oli, eikä jättänyt kertaakaan taipaleelle. -Sitten möin sen siihen maailman aikaan Kostamukseen Igorille.
- lujaa laatua Lada
Korjaan, se olikin 2107 isolla kromimaskilla.
- blindd
Ei mitään yhtäläisyyttä Ladan keulaan. Olisit käynyt SpecSaversilla..
- asiantunti21
Ajettavuudeltaan samalla tasolla, passat on huono ajaa kuten aina ollut, täys paska koko romu
- ajele
No ajeleppa sitten edelleen vaan sillä Ladallasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769412Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per683413- 462808
- 282302
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto532265Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 151981
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691735
- 181659