muutoin kuin toiviomatkojen suorien lomalentojen osalta. Mitä yhteyttä pidätte parhaana/edullisimpana. Onko kenelläkään kokemuksia/tietoa reittilennoista Euroopasta Ovdaan (Eilatiin ei suoria kv. lentoja tulle). Entä kokemuksia kentänvaihdosta TelAvivissa (jotkut Eilatin lennot lähtevät naapurikentältä).
Tarkoitukseni on mennä Eilatiin huhtikuussa, toivottavasti heinäsirkat ovat silloin hävinneet.
onko lennoista kokemuksia
3
552
Vastaukset
- käynyt
Eilatin keskustan kenttä on niin pieni että
sinne lennetään vain kotimaanlentoja
pikkukoneilla. Ovdaan tosiaan lensi
ennen Finnair ja Spearair.
Nykyään sinnekään ei taida olla paljoa lentoja
nykytilanteen vuoksi.
Tälläisiä reittejä pitäisi olla:
Tel Aviv-Ovda (El Al)
Heathrow-Ovda (BA)
Paris CDG-Ovda (Air France)
Tel Aviviin on Lufthansalla tarjous
Frankfurtin kautta vähäsen alle 500 eurolla. - tiedä..
Asiastahan en mitään tiedä mutta itse lentäisin Tel Aviviin ja menisin sieltä bussilla Eilatiin. Kuten kaikki tietää niin lentokentillä asiointi ei oo iipoissa kovin nopeaa :-).
Sinänsä Ovdan kenttä on ihan kohtuullinen, ehkö koska se on niin älyttömän pieni. Sotilaskenttä jossa koulutetaan hävittäjälentäjia, keskellä ei mitään ,matka eilattin tais kestää vähän alle tunnin. - Mary
Suorista on kokemusta. Reittilennoista El Alilla on nyt halpa tarjous, jota sama yhtiö myy kuin suoriakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882