muutoin kuin toiviomatkojen suorien lomalentojen osalta. Mitä yhteyttä pidätte parhaana/edullisimpana. Onko kenelläkään kokemuksia/tietoa reittilennoista Euroopasta Ovdaan (Eilatiin ei suoria kv. lentoja tulle). Entä kokemuksia kentänvaihdosta TelAvivissa (jotkut Eilatin lennot lähtevät naapurikentältä).
Tarkoitukseni on mennä Eilatiin huhtikuussa, toivottavasti heinäsirkat ovat silloin hävinneet.
onko lennoista kokemuksia
3
576
Vastaukset
- käynyt
Eilatin keskustan kenttä on niin pieni että
sinne lennetään vain kotimaanlentoja
pikkukoneilla. Ovdaan tosiaan lensi
ennen Finnair ja Spearair.
Nykyään sinnekään ei taida olla paljoa lentoja
nykytilanteen vuoksi.
Tälläisiä reittejä pitäisi olla:
Tel Aviv-Ovda (El Al)
Heathrow-Ovda (BA)
Paris CDG-Ovda (Air France)
Tel Aviviin on Lufthansalla tarjous
Frankfurtin kautta vähäsen alle 500 eurolla. - tiedä..
Asiastahan en mitään tiedä mutta itse lentäisin Tel Aviviin ja menisin sieltä bussilla Eilatiin. Kuten kaikki tietää niin lentokentillä asiointi ei oo iipoissa kovin nopeaa :-).
Sinänsä Ovdan kenttä on ihan kohtuullinen, ehkö koska se on niin älyttömän pieni. Sotilaskenttä jossa koulutetaan hävittäjälentäjia, keskellä ei mitään ,matka eilattin tais kestää vähän alle tunnin. - Mary
Suorista on kokemusta. Reittilennoista El Alilla on nyt halpa tarjous, jota sama yhtiö myy kuin suoriakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733343
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753117Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682982On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662651Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442162- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251697- 351685
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601608