Pinttymiä

Greekis

Hesarin matkailusivuilla mieshenkilö kertoi lomailleensa 20 kertaa Rhodoksella, mutta kysyneensä sitten itseltään: "Pitäisköhän vaihtaa kohdetta?"

Huh ja huh. Pitää, ja olisi ehkä ollut syytä jo aikaisemmin katsella maailmaa laajemmalti. Joka tapauksessa kundi vastasi itselleen myöntävästi, ja matkusti Turkkiin, Alanyaan.

Ja nyt se tyyppi on käynyt Alanyassa kymmenen kertaa. Voiko tuollaisesta rutiinista käyttää sanontaa "matkailu avartaa"? Eihän tuo edestakainen yhden kohteen reissaaminen eroa mitenkään tavallisesta mökkeilystä!

2

87

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28-v

Meneeköhän paremmaksi?

Entinen työkaverini oli myös ihastunut Rhodokseen.
      Reunaehtoina oli, että he pääsevät saman tuttava pariskunnan mukaan ja samaan hotelliin kuin aikaisemminkin.
      Tämä, jos mikä, on uskollisuutta.
      Hotellihuoneen matkakuvissa oli pöydällä kotimaisia elintarvikkeita eväinä.

Oman kertomansa mukaan he eivät, ainakaan silloin, olleet käyneet missään muualla ruotsin laivoja eksoottisemissa paikoissa.

• karhhunmarja

Olen itse matkaillut Välimeren kohteissa liki 30 kertaa ja olen pyrkinyt etsimään uusia kohteita. Nyt vanhentuani sairaus estää minua liikkumasta kovin, paljon, olen alkanut tulla siihen lopputulokseen, että rantakohteet ovat niin samanlaisia, että on melko sama vaikka on samassa kohteessa jatkuvasti. Lämpö ja aurinko on sama joka paikassa. Turistirysiä ne tahtovat olla kaikki, jos charter-lennoilla kuljet.

Ruoan suhteen on tietenkin pieniä eroavaisuuksia. Tarjolla vain tahtoo olla 'kansainvälistä' mössöä joka paikassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2796
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1817
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1800
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1414
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      72
      1290
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1245
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1178
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      76
      1131
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1008
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      97
      997
    Aihe