Flash turvaton?

Turvatonko?

Päivitin toissa päivänä Flashin versioon 16.0.0.287. Kuitenkin Firefox väittää sen taas olevan turvaton. Kun painan "turvaton"-kohtaa, Firefox vie minut Adoben sivuille, jossa uusin versio on juuri tuo .287? Onko se oikeasti turvaton vai sekoileeko Firefox? Flash on nyt minulla poissa käytöstä.

Ennen kuin mainitsette asiasta, ei, en aio poistaa Flashia kokonaan, koska tarvitsen sitä. Ilman sitä esim. netti-tv ei toimi.

7

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Asia selvä

Selvä, hyvä tietää. Asennan sen siis huomenna uudelleen.

• Mitä ihmettä?
        Asia selvä kirjoitti:

Selvä, hyvä tietää. Asennan sen siis huomenna uudelleen.

Nyt en ymmärrä enää mitään... Kävin äsken jv-tililläni, koska olisin päivittänyt Flashin. Se kuitenkin näköjään on päivittynyt itsestään! Minulla on käytössä versio 16.0.0.296, vaikka Adoben sivuilla uusin versio näyttää yhä olevan tuo 16.0.0.287... Mitä ihmettä?

• Se ei liene päivittynyt Adoben sivuille.

• TaasTurvaton

Flashissa on taas haavoittuvuus! Certin mukaan paikkausta ei ole vielä tullut, joten kannattaa ottaa Flash pois käytöstä. Kumma juttu, että noin tärkeään liitännäiseen ei ole saatavilla paikkausta...

• NytOnPäivitys

• Sddsdcdscsc

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      392
      5837
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      16
      1759
    3. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      42
      1211
    4. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      121
      1043
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      97
      938
    6. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      46
      922
    7. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      56
      914
    8. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      133
      909
    9. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      44
      871
    10. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      861
    Aihe