Mistä vaihdelaatikko Primera P12 1.6 vm 2004?

lalalalalalalalal

Nyt pitäis jostain kaivella hyvä ja halpaa laatikko tähän Primera P12 1.6 Visia Traveller malliin? Saksasta tilaamalla tietysti saisi laatikon varmasti jopa 70% halvemmalla, mistä näitä laatikoita olette siis tilanneet saksasta ja millaiset toimitusajat on olleet? kiinnostaisi todella saada laatikko nyt halvalla kun rahatilanne on mikä on :(

7

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P12 2007

      Meneekö näissä todella vaihdelaatikoita helpostikin, kun täällä on useita aiheita vaihdelaatikoiden hankinnasta?

      • Renöö

        Menee ja öljyä menee vielä enemmän..


      • nissanisti1124124124

        Riippuu., jotkut on pommeja, jotkut ei. Oma primukka on käynyt ja kukkunut suht viattomasti yli kymmenen vuotta. Ei ole öljyn tai vaihteiden kanssa ongelmia ollut, tosin oma on 1.6L versio joka taitaa olla siitä vähävikaisimmasta päästä, 1.8-2.0 koneissa on ketju- ja tuota öljynsyöntiongelmaa kuulemma enemmän.


      • Idnedlxsnd

        Tuo 1.6 -litraisen koneen vaihdelaatikko on alimitoitettu.

        Tai kestäähän se ns normiajoa. Mutta jos kiskoo raskaita peräkärryjä tai peräti asuntovaunua. Kuten minä tein, niin laatikko on pian vainaa.
        Eka meni jossain 150 tkm paikkeilla. Käytetyn laatikon sain korjaamon kautta kai Japanista. Sillä oli ajettu noin 60 tkm ja nyt vielä siihen päälle ajettiin 150 tkm. Auto myytiin silloin, mutta uusi laatikko toimi virheettömästi.
        Mutta Sillä ei vedetty kuormia.

        Kannattaa muuten vaihtaa ne laatikkoöljy usein! Ei maksa kovin paljoa.


      • asdasdasdas4r5t754
        Idnedlxsnd kirjoitti:

        Tuo 1.6 -litraisen koneen vaihdelaatikko on alimitoitettu.

        Tai kestäähän se ns normiajoa. Mutta jos kiskoo raskaita peräkärryjä tai peräti asuntovaunua. Kuten minä tein, niin laatikko on pian vainaa.
        Eka meni jossain 150 tkm paikkeilla. Käytetyn laatikon sain korjaamon kautta kai Japanista. Sillä oli ajettu noin 60 tkm ja nyt vielä siihen päälle ajettiin 150 tkm. Auto myytiin silloin, mutta uusi laatikko toimi virheettömästi.
        Mutta Sillä ei vedetty kuormia.

        Kannattaa muuten vaihtaa ne laatikkoöljy usein! Ei maksa kovin paljoa.

        Ok, hyvä tietää. Omassa ei ole koukkua eikä tietääkseni ole vedelty näin ollen mitään.. Mittarissa on n. 205tkm eikä nähdäkseni oireile mitenkään. Juuh ja olen ymmärtänyt näin, että laatikkoöljyssä ei kannata pihistellä.


    • tomimetsästä

      Miten on onko tämä P12 1,6 vielä tätä samaa ga16de koneen sukua kuin P10 ja P11. Minä ainakin lähtisin selvittämään tältä kantilta. Oletettavasti viisivaihteinen? Tuskin on kovasti muuttunut vaihteisto, jos on samaa sukua "ja todennäköisesti on". Romikselta uusi käytetty muutamalla satasella.
      Aikanaan itsellä oli P10 1,6 slx. Silloin jo sanottiin että älä vedätä vitosvaihteella, hajotat laatikon kun laakerit ei saa silloin voitelua.

    • lamdapaskanako

      Sen laatikon voi kaiketi myös korjatakin!

      vie sellaiselle joka OSAA jotain muutakin kuin hokea että laatikko paskana jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe