millaisia kokemuksia teillä on colorkolmio-nimisestä firmasta, jolta voi tilata netin kautta kuvia?
colorkolmio
6
2050
Vastaukset
- 920
Aikoinaan teetin kaikki kuvani siellä, nyt vain ammattikuvat vanhoilta 6x7 negoilta ja jotain pikkujuttuja. Pääosan kuvista tulostan itse.
Jotain ammattikamoja Elinchrom, lastolite ym. ostan niiltä.
Harrastedigikuviakin tuli jonkinaikaa tilattua sieltä, mutta ei enää moneen vuoteen. - 7+14
Viime syksynä teetin kolme kuvakirjaa tuolla. Kirjojen laatuun ja toimitusaikaan olen tyytyväinen, tosin tilausvahvistus tuli sähköpostiin vasta muutaman päivän päästä. Hinnat olivat aika korkeita, jos ei olisi ollut tarjouksessa.
- gfhvgh
onko kellään muulla enää kommentoitavaa?
- Valokuvaaja100
Teetin juuri 48 kuvaa ulkomaanreissulta, kehitteessä oli kuulemma ollut joku häikkä ja filmit vahingoittuivat. No vahinkoja sattuu mutta harmittaahan se.
- Anonyymi
Häikkää useesti.
- Anonyymi
Tilannut aina colorilta kun pääsen paikanpäältä tuotteeni hakemaan. Ei ole ollut moitittavaa. Kuvat on kuvia ja ne sisustustaulut siistejä ja en tiedä miten niis yleensä mut omis on värit pysyneet 10v eik laatuole kärsinyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875