millaisia kokemuksia teillä on colorkolmio-nimisestä firmasta, jolta voi tilata netin kautta kuvia?
colorkolmio
6
1604
Vastaukset
- 920
Aikoinaan teetin kaikki kuvani siellä, nyt vain ammattikuvat vanhoilta 6x7 negoilta ja jotain pikkujuttuja. Pääosan kuvista tulostan itse.
Jotain ammattikamoja Elinchrom, lastolite ym. ostan niiltä.
Harrastedigikuviakin tuli jonkinaikaa tilattua sieltä, mutta ei enää moneen vuoteen. - 7+14
Viime syksynä teetin kolme kuvakirjaa tuolla. Kirjojen laatuun ja toimitusaikaan olen tyytyväinen, tosin tilausvahvistus tuli sähköpostiin vasta muutaman päivän päästä. Hinnat olivat aika korkeita, jos ei olisi ollut tarjouksessa.
- gfhvgh
onko kellään muulla enää kommentoitavaa?
- Valokuvaaja100
Teetin juuri 48 kuvaa ulkomaanreissulta, kehitteessä oli kuulemma ollut joku häikkä ja filmit vahingoittuivat. No vahinkoja sattuu mutta harmittaahan se.
- Anonyymi
Häikkää useesti.
- Anonyymi
Tilannut aina colorilta kun pääsen paikanpäältä tuotteeni hakemaan. Ei ole ollut moitittavaa. Kuvat on kuvia ja ne sisustustaulut siistejä ja en tiedä miten niis yleensä mut omis on värit pysyneet 10v eik laatuole kärsinyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916