menekinedistäjän palkka?

edistäjäksi

Sattuukos kukaan tietämään missä liikkuu menekinedistäjän palkat? Siis sellasen joka liikkuu kaupoissa tilaamassa tavaraa, hyllyttämässä ja rakentamassa kampanjoita sun muuta. Onko tuntipalkka vaan tessin alin summa vai miten se mahtaa mennä?

17

17483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxx

      Palkka riippuu kokemuksesta, itse saan taulukon mukaan kahden vuoden aikaisemmalla kokemuksella palkkaa 7,95e/h
      Eli tuossa tienoilla se pyörii.
      Teen itse myös oman alueen konsulenttipäivät ja niistä saan 8,50e/h

      • edistäjäksi

        Hmm. Katsoin tuossa Pamin sivulta palkkataulukkoa. Eli menekinedistäjä katsotaan kuuluvaksi alimpaan vaativuusryhmään?


      • pikkusiiri
        edistäjäksi kirjoitti:

        Hmm. Katsoin tuossa Pamin sivulta palkkataulukkoa. Eli menekinedistäjä katsotaan kuuluvaksi alimpaan vaativuusryhmään?

        Niin, no ei se menekinedistäjän työ kyllä mitenkään vaativaa olekaan. Täytät hyllyjä,tilaat kauppaan tuotteet ja taas täytät hyllyjä...sitä rataa se menee...eli ihan kohtuullinen korvaus tuo kahdeksan euron pintaan oleva tuntipalkka.


      • Sini
        pikkusiiri kirjoitti:

        Niin, no ei se menekinedistäjän työ kyllä mitenkään vaativaa olekaan. Täytät hyllyjä,tilaat kauppaan tuotteet ja taas täytät hyllyjä...sitä rataa se menee...eli ihan kohtuullinen korvaus tuo kahdeksan euron pintaan oleva tuntipalkka.

        Olen työskennellyt menekkinä jo 3v ja teen töitä konsulenttihomman ohessa.Onneksi saan työskennellä suoraan toimeksiantajalle ja työ on mukavan itsenäistä.Saan itse päättää työpäivistäni kunhan tavaraa hyllyssä riittää.Eipä kukaan huohota niskaan.Paljon paskempia hommia on maailmassa kuin menekin työ.Tilausten euro määrät on huomattavat ja hommia riittää.Tuntipalkka alkaa kaks´ numeroisella luvulla.


      • menekkiä menekkiä
        Sini kirjoitti:

        Olen työskennellyt menekkinä jo 3v ja teen töitä konsulenttihomman ohessa.Onneksi saan työskennellä suoraan toimeksiantajalle ja työ on mukavan itsenäistä.Saan itse päättää työpäivistäni kunhan tavaraa hyllyssä riittää.Eipä kukaan huohota niskaan.Paljon paskempia hommia on maailmassa kuin menekin työ.Tilausten euro määrät on huomattavat ja hommia riittää.Tuntipalkka alkaa kaks´ numeroisella luvulla.

        sitä vastoin ovat melko surkeassa asemassa. Tuollaisia epämääräisiä yrityksiä syntyy kuin sieniä sateella ja toiminta sen mukaista. Palkat surkeat ja esimiehet eivät ole toiminnan tasalla, eivät suoraan sanottuna ole päteviä. Aina kannattaa työskennellä suoraan edustajille, ja itse yrityksille. Helpoin tapa on toiminimellä, hankit omat keikat ja toimeksiantajat. Saadaan nuo huijarit pois välistä vetämästä...Mukavaa hommaa noin muutoin, kun saa tehdä omalla y-tunnuksella...

        : )


    • menekki

      menekinedistämistyötä olen nyt tehnyt 03/08 asti suoraan yritykselle ja kkpalkkani on 1700 plus ateriakorvaus,puhelinetu ja kilometrikorvaus.työaikani on 8-16 ja olen kkpalkalla.käteeni jää 2600

      • pepeepeee

        mites ja mistä tämmösiin hommiin voi hakea?


      • merkkariTRE
        pepeepeee kirjoitti:

        mites ja mistä tämmösiin hommiin voi hakea?

        Itse työskentelen isossa firmassa menekinedistäjänä ja alin palkkaus (esim.kesätyöläiset,osa-aikaset) saavat minimissään n.11e tunti meillä. Palkka maksetaan kk palkkana joten ei tarvitse tunteja merkkailla. Tietenki perusliksaan tulee kilsat,päivärahat,puh.etu vapaat työajat yms.
        Lyhyesti; Menekinedistäjäkin voi tienata HYVIN ajatellen ettei koulutusta välttämättä tarvitse! :)

        T: 3200e käteen kuussa.


      • JJ
        merkkariTRE kirjoitti:

        Itse työskentelen isossa firmassa menekinedistäjänä ja alin palkkaus (esim.kesätyöläiset,osa-aikaset) saavat minimissään n.11e tunti meillä. Palkka maksetaan kk palkkana joten ei tarvitse tunteja merkkailla. Tietenki perusliksaan tulee kilsat,päivärahat,puh.etu vapaat työajat yms.
        Lyhyesti; Menekinedistäjäkin voi tienata HYVIN ajatellen ettei koulutusta välttämättä tarvitse! :)

        T: 3200e käteen kuussa.

        Tuohon summaan on laskettu kilometrikorvaus ja päivärahat mukaan.


    • ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,,

      varastomies kuvaa paremmin.

      • mikä varastomies?


    • hahahhaaah

      varastomies on vähän eriasia xD

      • Hyvä nosto!

        Ei ollut kuin kaksi vuotta vanha viesti johon vastasit

        "äks dee"


    • jjj5

      Saan 1200e ja teen 50h viikossa..

      • Nimi Merkki

        Ei ihan huono tuo 1200e viikossa, vaikka tuntejakin tuntuis tulevan


    • mie91

      2014 tuntipalkka "jo" 11,26€.
      Ja saa tehdä niin paljon kuin jaksaa, kukaan ei vahtaa tekemisiä. Toki vastuutakin on.

    • Anonyymi

      No mieluiten markkinoitte itsenne ja osaamisenne suoraa brändeille. Näiden markkinointifirmojen kanssa on aina niin ja näin -Retail mm. maksaa palkan joskus jopa 7-8 viikon viiveellä keikkalaiselle. Brändit eivät tiedä miten ongelmallista näiden välikäsien kanssa on ajoittain työskennellä. Niissä kun tuppaa olla esimiestä esimiehen perään. Laskuttava vielä usein häviää verokortilliselle rahassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe