miten lumilaudan kansa mennään tuolihissiin? ja ennen kaikkea, miten siitä pääsee pois? otetaanko lauta irti jaloista vai pidetäänkö kiinni? molemmat jalat laudassa vai vaan toinen?
tuolihissi
5
1315
Vastaukset
- Kynäilijä
En ole lautailija, mutta usein seurannut vierestä kun he tuolihissiä käyttävät.
Melkein poikkeuksetta laudan kummatkin siteet pidetään kiinni. Lauta melkein poikittain ja kun tuoli tulee kohdalle niin istutaan vain alas. Poistumapaikoilla on aina alamäki, joten poistuminen ei ole ongelma sen enempää lautailijoilla kuin suksijoillakaan.- lautailija
Olen lautaillut 8vuotta. Kokemuksesta tiedän, että toinen jalka on hyvä irroittaa hissiin mentäessä. Näin saat potkittua itsesi hissin luokse. Hissistä pois meneminen onnistuu sillä, että nostat irti olevan jalan laudan päälle ja liut. Yksinkertaista, mutta vaatii harjoittelua. Tässä puhuin siis tuolihisseistä, ankkurihisseihin mennään sitten useimmiten molemmat jalat kiinni.
Olen lautaillut 8vuotta. Kokemuksesta tiedän, että toinen jalka on hyvä irroittaa hissiin mentäessä. Näin saat potkittua itsesi hissin luokse. Hissistä pois meneminen onnistuu sillä, että nostat irti olevan jalan laudan päälle ja liut. Yksinkertaista, mutta vaatii harjoittelua. Tässä puhuin siis tuolihisseistä, ankkurihisseihin mennään sitten useimmiten molemmat jalat kiinni.
Mun käsityksen mukaan ankkureihinkaan EI saa mennä molemmat jalat kiinni.
Ainakin useimmat hiihtokeskukset ei päästä ihmisiä molemmat jalat kiinnii hissiin.
että semmosta.... - Rasputin
ville kirjoitti:
Mun käsityksen mukaan ankkureihinkaan EI saa mennä molemmat jalat kiinni.
Ainakin useimmat hiihtokeskukset ei päästä ihmisiä molemmat jalat kiinnii hissiin.
että semmosta....niin!
- mingala
Rasputin kirjoitti:
niin!
millanen se ankkurihissi siis on? mä en oo laskenu ku kerran, niin mä en oikein tiedä yhtään mitään näistä :D et jos joku viisas, vois vähän selittää.. ja miten siinä ankkurihississä ollaan..?? ku mä menin Talmas sen jonkun hissin ylös (en tiedä oli se ankkurihissi), niin kaatuilin vaan koko ajan. en osaa käyttää niitä :s ne nykii silleen tyhmästi koko ajan.
miten tuolihissejä sitten käytetääN? kummat o helpompia ? must tuntuu, etten opi käyttää noita hissejä ikinä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827096Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1086157Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380