tuolihissi

susu

miten lumilaudan kansa mennään tuolihissiin? ja ennen kaikkea, miten siitä pääsee pois? otetaanko lauta irti jaloista vai pidetäänkö kiinni? molemmat jalat laudassa vai vaan toinen?

5

998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kynäilijä

      En ole lautailija, mutta usein seurannut vierestä kun he tuolihissiä käyttävät.

      Melkein poikkeuksetta laudan kummatkin siteet pidetään kiinni. Lauta melkein poikittain ja kun tuoli tulee kohdalle niin istutaan vain alas. Poistumapaikoilla on aina alamäki, joten poistuminen ei ole ongelma sen enempää lautailijoilla kuin suksijoillakaan.

      • lautailija

        Olen lautaillut 8vuotta. Kokemuksesta tiedän, että toinen jalka on hyvä irroittaa hissiin mentäessä. Näin saat potkittua itsesi hissin luokse. Hissistä pois meneminen onnistuu sillä, että nostat irti olevan jalan laudan päälle ja liut. Yksinkertaista, mutta vaatii harjoittelua. Tässä puhuin siis tuolihisseistä, ankkurihisseihin mennään sitten useimmiten molemmat jalat kiinni.


      • ville
        lautailija kirjoitti:

        Olen lautaillut 8vuotta. Kokemuksesta tiedän, että toinen jalka on hyvä irroittaa hissiin mentäessä. Näin saat potkittua itsesi hissin luokse. Hissistä pois meneminen onnistuu sillä, että nostat irti olevan jalan laudan päälle ja liut. Yksinkertaista, mutta vaatii harjoittelua. Tässä puhuin siis tuolihisseistä, ankkurihisseihin mennään sitten useimmiten molemmat jalat kiinni.

        Mun käsityksen mukaan ankkureihinkaan EI saa mennä molemmat jalat kiinni.
        Ainakin useimmat hiihtokeskukset ei päästä ihmisiä molemmat jalat kiinnii hissiin.
        että semmosta....


      • Rasputin
        ville kirjoitti:

        Mun käsityksen mukaan ankkureihinkaan EI saa mennä molemmat jalat kiinni.
        Ainakin useimmat hiihtokeskukset ei päästä ihmisiä molemmat jalat kiinnii hissiin.
        että semmosta....

        niin!


      • mingala
        Rasputin kirjoitti:

        niin!

        millanen se ankkurihissi siis on? mä en oo laskenu ku kerran, niin mä en oikein tiedä yhtään mitään näistä :D et jos joku viisas, vois vähän selittää.. ja miten siinä ankkurihississä ollaan..?? ku mä menin Talmas sen jonkun hissin ylös (en tiedä oli se ankkurihissi), niin kaatuilin vaan koko ajan. en osaa käyttää niitä :s ne nykii silleen tyhmästi koko ajan.

        miten tuolihissejä sitten käytetääN? kummat o helpompia ? must tuntuu, etten opi käyttää noita hissejä ikinä :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe