miten lumilaudan kansa mennään tuolihissiin? ja ennen kaikkea, miten siitä pääsee pois? otetaanko lauta irti jaloista vai pidetäänkö kiinni? molemmat jalat laudassa vai vaan toinen?
tuolihissi
5
1057
Vastaukset
- Kynäilijä
En ole lautailija, mutta usein seurannut vierestä kun he tuolihissiä käyttävät.
Melkein poikkeuksetta laudan kummatkin siteet pidetään kiinni. Lauta melkein poikittain ja kun tuoli tulee kohdalle niin istutaan vain alas. Poistumapaikoilla on aina alamäki, joten poistuminen ei ole ongelma sen enempää lautailijoilla kuin suksijoillakaan.- lautailija
Olen lautaillut 8vuotta. Kokemuksesta tiedän, että toinen jalka on hyvä irroittaa hissiin mentäessä. Näin saat potkittua itsesi hissin luokse. Hissistä pois meneminen onnistuu sillä, että nostat irti olevan jalan laudan päälle ja liut. Yksinkertaista, mutta vaatii harjoittelua. Tässä puhuin siis tuolihisseistä, ankkurihisseihin mennään sitten useimmiten molemmat jalat kiinni.
Olen lautaillut 8vuotta. Kokemuksesta tiedän, että toinen jalka on hyvä irroittaa hissiin mentäessä. Näin saat potkittua itsesi hissin luokse. Hissistä pois meneminen onnistuu sillä, että nostat irti olevan jalan laudan päälle ja liut. Yksinkertaista, mutta vaatii harjoittelua. Tässä puhuin siis tuolihisseistä, ankkurihisseihin mennään sitten useimmiten molemmat jalat kiinni.
Mun käsityksen mukaan ankkureihinkaan EI saa mennä molemmat jalat kiinni.
Ainakin useimmat hiihtokeskukset ei päästä ihmisiä molemmat jalat kiinnii hissiin.
että semmosta.... - Rasputin
ville kirjoitti:
Mun käsityksen mukaan ankkureihinkaan EI saa mennä molemmat jalat kiinni.
Ainakin useimmat hiihtokeskukset ei päästä ihmisiä molemmat jalat kiinnii hissiin.
että semmosta....niin!
- mingala
Rasputin kirjoitti:
niin!
millanen se ankkurihissi siis on? mä en oo laskenu ku kerran, niin mä en oikein tiedä yhtään mitään näistä :D et jos joku viisas, vois vähän selittää.. ja miten siinä ankkurihississä ollaan..?? ku mä menin Talmas sen jonkun hissin ylös (en tiedä oli se ankkurihissi), niin kaatuilin vaan koko ajan. en osaa käyttää niitä :s ne nykii silleen tyhmästi koko ajan.
miten tuolihissejä sitten käytetääN? kummat o helpompia ? must tuntuu, etten opi käyttää noita hissejä ikinä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1085766Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453773Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503265Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4612647Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681690- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321353Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521230