MIten rahaa alaikäisenä

luukasa8

Eli oon 11v Poika ja pitäs saada rahaa 70e peliin. Viikkoraha on 5e jos huone siisti, mut mä en oo oikeen mikää siivoamisen fani ;). Myyn kaverille mun perhosveitten 5-6e ja toiselle pelejä 5e kappale koska vanhoja pelejä..

16

333

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsadas

      Ootat 6 kk ni sen pelin saa ainaki 50% halvemmalla ;D

    • NO SIIVOO SUN HUONE!!!

    • Tee töitä vaikka sukulaisille tai naapureille 5e on aika vähän saan kuukaudes 20e joka on vähemmän

      • ootkotyhmä

        Vitun matikkanero kuukaudessa on 4 viikko joka tekee kuukaudesse 20e rahaa. Taidat olla urpo


    • Kansyks

      Mä koklasin tota ---> http://www.neobux.com/?rh=746372656361

      Ihan alussa en saanut siitä kun hiluja mut sit tajusin vuokrata reffuja ja ne maksaa 20 centtii per kuukaus. Mulla ne tuottaa tuplasti sen mitä ne maksaa ja mul on niitä jo yli kolmesataa. Ny saan pari kymppii joka kuukaus. Alotus ei maksa mitään ja rahat saa paypal tilille parissa minsassa.
      Koklaa säkin kun ei maksa mitään. Frendi skolesta osti viime vuonna skootterin tun linkin tuotoilla.

      • Lukizapp

        Mä oon kanssa tota koklannut ja saan vaan viiskybää kuussa massii tuolta,vähä hyvä mut joo, eipähä tarvii muut tehä


      • Lukizapp

        Mä oon kanssa tota koklannut ja saan vaan viiskybää kuussa massii tuolta,vähä hyvä mut joo, eipähä tarvii muut tehä....


      • koklaankans

        Mun frendi osti just läppärin niil masseilla mitä se on tuollt saanu. Ite liityin kans eilen


      • mikkiz
        koklaankans kirjoitti:

        Mun frendi osti just läppärin niil masseilla mitä se on tuollt saanu. Ite liityin kans eilen

        Joo mut tossa pitää muistaa ettei jätä yhtään klikkailupäivää väliin muuten ei saa noin paljoo massia ja pitää hankkia muita kans ni sit voi saada noin paljon aika helposti


      • Mukana-kans

        Toi toimii. Kannattaa lukea kaikki ohjeet ja vuokrata reffuja. Ne tuottaa helposti 200-400% rahaa.


    • Erkkis

      Miten meinasit ansaita rahaa jos et edes pysty huonettasi siivoamaan?

    • pelaajantyttö

      Mulla sama juttu paitsi että oon tyttö. Mulla se on viell ävaikeampaa kun en saa viikkorahaa:( Nykyään asun isin kanssa kahdestaan eikä meillä joskus edes ole kunnon ruokaa. Isi käyttää kaikki rahat pelaamiseen. se oli jo tukiryhmässä ja sen jälkeen oli kuukauden pelaamatta ja aloittanut nyt pelaamisen uudestaan. En saa edes uusia farkkuja siltä. mulla on 2 ehjät farkut ja kolmet rikkinäiset:(

      • helppari

        Vastaan pelaajatytölle. Sun kannattais pyytää joltain luotettavalta aikuselta apuu (esim koulukuraattori) ja se ehkä puuttuis sun iskän pelaamiseen. Pelaako sun iskä rahapelejä vai mitä se pelaa? Voit kans jutella sun isän kaa asiasta. Käyttääkö sun iskä kans lapsilisät pelaamiseen? Sä voit korjata sun rikkinäiset farkut jos et uusia saa. Voit vaikka ottaa ne kouluun käsityötunnille ja pyytää opelta apuu niitten korjaamiseen.

        Toivottavasti sait multa apua. :)
        Pärjäile!


      • jammmuusetä

        pelaajatyttö kuin vanha oot?? jos 16 niin voin auttaa koska suojaikä.
        tytöillä on helppoo kun ne istuu pankin päällä lollollooo


    • veli_pekka

      myy persettäs vitun homo ja tuskin sulla ole ees ikää ostaa tollasia pelejä kun maksaa 70e vitun!!!!!!

    • pelinohjus

      Mä oon kolmetoista enkä saa mitää viikkorahaa mut mä vihellä jalkapallo pelejä. Sillä tienaa hyvin yhestä 2x10 minuutin pelistä 20€ yhtenä viikonloppuna oli turnaus ja kaheksan peliä. 160 tienattu kahessa päivässä :) ja pelinohjaaja kurssit on ilmaisia (ainakin keskisuomessa)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2341
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe