Eli kannettavan mukana tuli vain recovery
eli korjauscd,jos olen ymmärtänyt oikein.
Olen tottunut pöytäkoneeseen winkun jumittua
asentamaan sen uudelleen (osiointi,formatointi,
winkun asennus)eli "puhdas asennus".
Joku sanoi ettei recovery cd:llä voi tehdä kuin
korjaus asennuksen.Pitääkö paikkansa?
XP-home.Pavillion kannettava.
Mitä eroa?
4
443
Vastaukset
- pitää paikkansa
Rescovery CD asennusromppu on ns. merkkikoneiden mukna tuleva asennus romppu ja se ei todellakaan toimi samalla tavoin alkuperäiset Windows asennusromput.
- recovery...
"se ei todellakaan toimi samalla tavoin alkuperäiset Windows asennusromput".
Eikö se sisällä kaikkia asennukseen vaadittavia
tiedostoja eli....
Osaankohan selittää.
Pöytäkoneen olen asentanut aina näin:
vanha 98:n käynnistyslevyke koneeseen-
mahdollinen osiointi-
formatointi-
(voi sen tietysti bootata suoraan
cd:ltä)
Sitten vaan winkun cd:ltä käyntiin-asenna.
Jos valmistelut tekee ensin niin kai
sieltä recoverycd:ltä löytyy loput?
Taitaa olla noissa merkkikannettavissa käyttiksen asennustiedostot piilotetulla osiolla valmiina kovalevyllä. Recovery-cd on vain sitä varten että sillä kaivetaan ne tiedostot esiin ja asennetuks.
- Olawi
kuten nimikin kertoo, recovery cd:llä palautetaan järjestelmä alkuperäiseen tilaan. Ei tarvitse turhaa osioida kovalevyjä etc.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483