Auttakaa!!!!

13 v tytsy

Eli oon 13 v. tyttö ja oon kokeillu vähän itsetyydyttää itteeni. Oon tunkenu pimppaam lusikkaa (siis sitä osaa mistä pidetään kiinni) ja se on tuntunut ihan kivalle mut sit kun oon lopettanu nii tuntuu monta tuntii tosi hassulle ja epämukavalle...

Auttakaa!!!!!

10

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enpäskerro

Niin mitä haittaa siitä on❔

• pelle12

No semmonen lusikka on aika epämukava ja luonnoton asia työnnettäväksi emättimeen, joten se voi olla syy miksi tuntuu epämukavalta. Työnnä sinne vaikka porkkana tai kunnon kurkku niin tuntuu luonnollisemmalta.

• Joannax

Ite oo 11 v. tyttö ja musta ei ainakaan tunnu kivalta työnnellä mitään sisälle. Itse käytän sähköhammasharjaa, johon olen laittanut siihen harjan ympärille vähän kangasta ja sitten muovipussin päälle ja sillä vibraan klittaa. Sillei saan parhaat orgasmit, kannattaa sunkin kokeilla. Voin laittaa videoo hommasta, jos kiinnostaa!

• 13vtytsy

Laita ihmees!

• Joopasjoo03

Hei joannax mäkin oon 11v ja oon poika kiinnostaisko tulla jutulle voitais ystävystyy ja viedä se vähä pitemmällekki... Mut jos kiinnostaa nii mun kik messenger nimi on eetuu003

• Tyttööööö

Ite oon 12-v ja kokeillu pari kertaa itsetyydytystä, kannattaa hyväillä sormillä klitorista se o parasta, oon koittanu työntää sormen myös sisää mut en sit uskaltanukkaa laittaa sitä ku tuntu hassulta :D

• jesuuhboy

moii tuu wappii 0466167172

• jesuuhboy

moi tyttööööö tuu wappii 0466167172 ois kiva tutustuu... tai joku muu tyttö.

• Oon 12 v taiten lokakuus 13v nii mä itsetyydytän sille et mul on yöpöydän laatikos sähköhammasharja jolla mä sit klittaa hieron ilman mitää ja tulee muuten hyvät orkut!!:3 <3

• Anonyymi

ite oon 12 v ja täs just sähköhammasharjalla puuhailen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      22
      1980
    2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      135
      1952
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      8
      1162
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      366
      1137
    5. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      62
      1076
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      99
      1057
    7. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      62
      929
    8. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      921
    9. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      45
      886
    10. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      2
      821
    Aihe