Sää Playa del Carmenissa

Vilukissa 02/15

Ensimmäistä kertaa lähdetään parin viikon päästä Meksikoon. Kuvittelin että siellä on yhtä lämmin kuin Thaimaassa, mutta nyt kun katson sää ennusteita niin hyvä jos lupaavat kanarian säitä eli 24 ja epävakaista.
Kauheeta eikö siellä tosiaankaan ole lämpösempi vai sattuko meille taasen huono tuuri ?

7

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meksikoon lähtijä

      Luin erästä blogia Meksikosta ja kirjoittaja kehotti ottamaan pitkähihaista vaatetta mukaan, koska lämpötilat eivät nouse Thaimaan lukemiin. Päivisin kyllä tarkenee :)

      Olin vuosi sitten Barbadoksella ja sielä oli sama juttu. Onneksi oli neuletakki, jota piti iltasin.

    • maisemat paikkaa

      Vilu tulloo, ei oo niinku Thaimaassa yötäpäivää 30 C.

      • Vilukissa 02/15

        Voi miten kurjaa.... jotenkin olin ajatellut että siellä on suht sama ilmasto kuin Thaimaassa kun lentokin on niin hiivatin pitkä. Noh ei mahda mitään. Kohta mennään :)


    • ei tuskanhiki

      Minusta ilmasto oli kokonaisuutena miellyttävämpi kuin Thaimaassa.

    • Anteeksi

      Olen ollut useita kertoja sellaisessa paikassa lomalla, missä lämpötila on yölläkin siinä 30-35 astetta. Voin sanoa, että ei ole häävi nukkua kun koko ajan hikeä pukkaa!
      On ne paikat olleet kysymyksessä, joissa yleensä yölämpötila laskee pariinkymmeneen, mutta ei näköjään aina.
      Parhaat unet saa, kun lämpötila on yöllä 15-25, eikä yhtään enempää!
      Pitäähän sitä nukkua kunnolla varsinaisena yöaikana, että jaksaa päivällä olla virkeänä!

    • Janetski65

      PSC:stä juuri palanneena! Säästä voin kertoa, että Meksikossa ilmaston miellyttävämpi kuin Thaimaassa, jossa on lomaillut lukuisia kertoja. PDC:ssä illat ovat viileämmät, toki riippuu paikasta missä iltaa viettää. Mutta kannattaa ottaa mukaan jotain kevyttä pitkähihaista. Thaimaan ilmasto on trooppinen ja Meksikon Jukatanin niemimaalla on subtrooppinen.

    • Kirska

      Eilen palattiin Playa del carmenista, oli kahden viikon reissu. Muutaman päivän illalla oli tosi viileetä ja sai laittaa kyllä villatakkia päälle, mutta sitten illat lämpeni huomattavasti ja illalla oli lämpöä yli 20 astetta. Päivät oli aurinkoisia ja lämmintä kyllä riitti, ( 25-29 astetta). Joukkoon mahtui yksi sadepäivä, joka meillä oli kuitenkin retkipäivä Chitchen itzaan joten meillä kävi tuuri ja sekin päivä oli aurinkoinen :)

      Kyllä siellä tällainen vilukissakin hyvin tarkeni, mutta kannattaa tosiaan varautua vähän viileämpiin iltoihin. Hyvää lomaa kaikille sinne matkaaville!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1816
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      185
      1461
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      108
      1402
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      144
      1341
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      970
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe