Hei kaikki! Olemme yrittäneet miehen kanssa kolme vuotta lasta, ja pari vuotta sitten aloitettiin tutkimukset. Teimme ICSIn vuonna 2013 josta siirrettiin alkio, joka meni kesken parin viikon sisällä. Pakastettu alkion siirtokaan ei toiminut.
Tarkemmin tutkiessa ilmeni että miehelläni on liuta toisiaan harvinaisempia ongelmia ja niitä hoitaessa on kulunut ne 2v. Ja pari kuukautta lisää joudutaan vielä odottelemaan viimeisen diagnoosin lääkityksen toimimista, sitten toivottavasti IUI- tai IVF-hoitoihin.
Tähän saakka lääkärit ovat sanoneet että ainakin minä olen 'kunnossa' - olen nyt 36v. Mutta kävin viime viikolla hormonitesteissä joissa ilmeni kohonnut FSH: 12,4. Pikaisen nettihaun perusteella tämä näyttää synkältä uutiselta - ilmeisesti munasarjat hidastavat toimintaansa ja munasolut eivät saata 'toimia'. Lääkäri kehotti testaamaan AMHn.
En ole vielä rohjennut käydä siinä testissä. Jos tulos on huono tulee tuntumaan siltä että olemme haaskanneet vuosia jolloin olisimme vielä voineet raskaantua ja että nyt on jo myöhäistä, ja olen jo muutenkin ihan tarpeeksi kireä ja stressaantunut aiheesta. Onko kenelläkään siis rohkaisevia kokemuksia tai neuvoja?
Tsemppiä ja kireitä siimoja kaikille lasta yrittäville!
FSH-koe ja vertaistukea
Kokeisiinko
0
82
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743610Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472866Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1572757Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572361Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3592103- 1601830
- 761505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231358Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391322- 251272