Hei,
Sain vapaalippuja Serenaan, mutta ei ole kumppania kenen kanssa mennä. Haluatko sinä lähteä mukaan, nyt lähi-aikoina. Olen itse 28v mies Helsingistä, autoilen eli myös kyyti voisi järjestyä. Ilmoittaudu mukaan sähköpostiini [email protected] Voimme mennä myös päivällä.
Kristian
HALUATKO ILMAISEKSI SERENAAN?
10
6823
Vastaukset
- marjaana
Ei, en tahdo mukaasi Serenaan.
- miina
olis tarkotus mennä?
ja saanko ottaa kaksostytöt (4v) ja pojan (8v) mukaan?
- Muuan rouvashenkilö
Älä unta nää, et lähtisin.
- SE?
Kerro millainen SE on ,niin harkitsen kannattaako vaivautua.
- ottaa
lapset mukaan?
- minun....
teini-ikäiset lapseni mukaan. Ne käyttäytyy oikein hyvin. Kaksoset ovat 14-vuotiaat pojat. PS: mulla on tapaturma ja vahinkovakuutus
- Svante
Tietysti minä lähden. Saanko ottaa myös Börjen, Andersin ja Stefanin mukaan?
- nam...
Haluaisitkon siellä autossa kentie jotain.... ?
- Hannu
Olis vallan ihanaa, jos pääsisin kanssas laivakemuihin !
- jo...
Hannu kirjoitti:
Olis vallan ihanaa, jos pääsisin kanssas laivakemuihin !
hankittu...Ja niiden sisälmystä odottaa sinua ja Serenaa Kovasti!!!
nim: Tero Tarmokas
*haleja*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535440Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo913341Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel423231HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1553006Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L602351SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral522288Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi701837Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962291774Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k921636Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2841581