Hei,
Sain vapaalippuja Serenaan, mutta ei ole kumppania kenen kanssa mennä. Haluatko sinä lähteä mukaan, nyt lähi-aikoina. Olen itse 28v mies Helsingistä, autoilen eli myös kyyti voisi järjestyä. Ilmoittaudu mukaan sähköpostiini [email protected] Voimme mennä myös päivällä.
Kristian
HALUATKO ILMAISEKSI SERENAAN?
10
6811
Vastaukset
- marjaana
Ei, en tahdo mukaasi Serenaan.
- miina
olis tarkotus mennä?
ja saanko ottaa kaksostytöt (4v) ja pojan (8v) mukaan?
- Muuan rouvashenkilö
Älä unta nää, et lähtisin.
- SE?
Kerro millainen SE on ,niin harkitsen kannattaako vaivautua.
- ottaa
lapset mukaan?
- minun....
teini-ikäiset lapseni mukaan. Ne käyttäytyy oikein hyvin. Kaksoset ovat 14-vuotiaat pojat. PS: mulla on tapaturma ja vahinkovakuutus
- Svante
Tietysti minä lähden. Saanko ottaa myös Börjen, Andersin ja Stefanin mukaan?
- nam...
Haluaisitkon siellä autossa kentie jotain.... ?
- Hannu
Olis vallan ihanaa, jos pääsisin kanssas laivakemuihin !
- jo...
Hannu kirjoitti:
Olis vallan ihanaa, jos pääsisin kanssas laivakemuihin !
hankittu...Ja niiden sisälmystä odottaa sinua ja Serenaa Kovasti!!!
nim: Tero Tarmokas
*haleja*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663102Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91831- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84839
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835