Toimiiko teillä Firefoxilla Androidissa
http://www.chessbase.com/
Minulla meni tabletti (Android 4.3 ja toisessa Android 4.2.2) täysin jumiin ja piti painaa virtanappia lähes 10 sekuntia siitä toipumiseksi. Kokeilin myös Firefox BETA 36.0:lla, sama vika. Aiemmilla versioilla ei jumittanut, vika alkoi päivityksen jälkeen.
Firefox 35.0 ja Android, toimiiko chessbase-kotisivu?
10
203
Vastaukset
- testaisiko joku?
ja riittää kokeilla ladata pääsivu kokonaan.
Jos selain ei toimi niin silloin vaihdetaan se toiseen kuten Chromeen. Ei kannata tapella yhden selaimen kanssa päiviä kun on olemassa muitakin ja vieläpä ilmaisia.
- testaisiko joku?
Hei, eikös sinulla ole Android-tabletteja? Kokeilitko?
Toki olen nyt siirtynyt käyttämään Cromea ko. sivulla päiviä tappelematta, mutta muutoin sitten käytän edelleen Firefoxia. - kannyman, kokeilitko
Hei, Kännykän eikun kannyman (kännykkä korjaili), kokeilitko?
- Vanhatversiot
Kun kannymankaan ei testaa, niin onko kukaan ladannut vanhoja versioita uptodown.com:sta? Androidissa pitää vaan sallia lataukset muualta kuin Play-kaupasta.
Turhaa testata kun Chrome toimii mainiosti. Vanhoja versioita ei pidä ladata tietoturvan vuoksi.
- ei_Chromea
kannyman, mikä vastaus tuo "turha testata" oli? Aloituksessa pyydettiin testaamaan. Voisit yrittää selvittää ongelmaa, kun kerran vastaat. Ja jos Firefox on sinulle tuntematon etkä ole sitä koskaan käyttänyt, niin samalla voisit tutustua siihen.
Harvoin siellä muutaman viikon vanhemmissa versioissa sellaisia tietoturvaongelmia on, jotka haittaisivat esim. suomalaisissa nettilehdissä ja keskustelufoorumeissa käydessä. ei_Chromea kirjoitti:
kannyman, mikä vastaus tuo "turha testata" oli? Aloituksessa pyydettiin testaamaan. Voisit yrittää selvittää ongelmaa, kun kerran vastaat. Ja jos Firefox on sinulle tuntematon etkä ole sitä koskaan käyttänyt, niin samalla voisit tutustua siihen.
Harvoin siellä muutaman viikon vanhemmissa versioissa sellaisia tietoturvaongelmia on, jotka haittaisivat esim. suomalaisissa nettilehdissä ja keskustelufoorumeissa käydessä.Eikun vaan toisen selaimen asennus. Ei ongelmaa kannattaa yrittää ratkaista väkisin jos on kerran ilmaisia toisia vaihtoehtoja.
- iSpy
Joku haluaa taas mainostaa vakoilu-selainta.
Minulla toimii FF:llä tabletilla ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724384Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003830Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363509- 513110
- 402598
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182519Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222312- 231966
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151732Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?341691