Edullisia tulkintoja. Tarot/kanavointi

Mariasinisiipi

Tammiterveiset,

kevääseen saakka teen tulkintoja normaalia edullisempaan hintaan. Veloitan tulkinnasta 25 euroa (norm. 35-50) ja yhteen tulkintaan kulutan aikaa noin kaksi tuntia. Mikäli kortit tahtovat puhua sitäkin enemmän, kuluu aikaakin enemmän.

Jos tahdot tietää vastauksen yhteen kysymykseen, käsittelen sitä laajasti ja useasta näkökulmasta. Mikäli toivot saavasi tietää useammasta asiasta, sen tiivistetympi, kuitenkin yhtä pitkä, on tulkinta.

Tulkintoja olen tehnyt 15 vuotta, ensin perheelle, sittemmin laajenevalle asiakaskunnalle.

Korteista voin katsoa vastauksia suoraan kysymyksiin, mikä on lopputulos eri valintoihin, mitä tapahtuu jos toimin näin tai noin.

Vastaan korttisymboliikan lisäksi suoralla kanavoinnilla korkeimmilta auttajilta. He syöttävät minulle tietoa kysymystä koskien ja nousseet kortit auttavat minua vastaamaan asiakkaalle. Kaikki tullut tieto on siksi ehdottoman puhdasta.

[email protected]

4

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enkelin siivin

      Oletko saanut minkälaista palautetta? Olen juuri etsinyt sinunlaista näkijää.

    • Enkelipallo.

      Poistakaa viesti, tämä ei ole mikään viihdepalvelujen markkinointipalsta.

    • Mariasinisiipi

      Hei,

      tässä muutama loppusyksyllä ja alkutalvesta saamani palaute joista olen riisunut asiakkaan henkilökohtaiset tiedot ja infot pois:

      "Myönnän, että vähän pelkäsin, mitä sieltä tulee. suoraan sanottuna, että meniköhän rahat hukkaan. Anteeksi siis siitä, mutta haluan olla rehellinen.
      Tulkintosi ei ainoastaan osunut, vaan myös upposi. Näit sen ongelman, minkä olen sisälläni tiennyt, mutta en ole uskaltanut myöntää sitä itselleni. Myös toisen kysymyksen suhteen näit oikein."

      "Kiitos paljon tulkinnastasi. Oikein hyvin näit elämääni. Näin todellakin oli ja ratkaisujen on nyt lähdettävä minusta."

      "Tiedän että kortit eivät yleensä vastaa kristallinkirkkaasti mutta omaan asiaani vastasit siten että ihan hätkähdin. Juuri noin oli asia! Siksi jaksan luottaa myös neuvoihin joita välitykselläsi sain. On ihana tietää että maailmankaikkeus tukee minua pyrkimyksissäni ja siitä olenkin jo saanut merkkejä ko. asioita koskien."

      "Näin ne auttajat auttavat, minun oli tulkinnan jälkeen helppo ymmärtää paremmin että minua oli jo yritetty tuuppia oikeaan suuntaan mutta en paukapäänä tajunnut. Nyt asiat selvenivät mielessäni. Kiitos sinulle."

      • Rahastajat.

        Älkää vaan ihmiset sortuko näihin huijareihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe