tytöt vastatkaa

pätkäminä

Tytöt ootteko kasvaneet vielä menkkojen jälkeen???

29

104

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niimpä

      ooon mä jonkun verran jotain 5cm, mut musta tuntuu et sen enempää en enää kasva...

    • juuuuuuh

      ite oon kasvanu melkeen 10cm

    • 657457457457457

      Jonkun kuus senttiä joo

    • tytzy01

      Joo varmaan joku 8cm mut oon silti pätkä

    • zzzs

      Sen jälkeen kun menkat alko oon kasvanu, jonkun 10cm. Tästä en kyllä enää terveydenhoitajan mukaan ainakaan kasva ja sama pituus on kyllä pysynytkin viimeiset 3 vuotta.

    • SOFIAA03

      EI WITT.... Oo 159,8 pitkä, eks mä kaswa emää... 11wee.....

      • welia22

        Mul alko menkat 12w ja sen jälkee en oo kasvanut. Oon 157cm, mut mun mielestä on ihan kivaa olla tän pitunen. Silloin se ehkä mietitytti, koska oletin kasvavani yli 160cm.


    • wassap

      Ite oon kasvanut noin puol senttiä kuukautisten alkamisen jälkeen (ollut jo 2 vuotta).Alko kun olin 11. Mun ystävällä taas alko kun se oli 9 ja hän on vain 154.8 ja ei ole kasvanut sentin senttiä. Riippuu henkilöstä.

    • 160-173cm

      Juu 10cm ainaki.

    • woooo

      Ite kasvoin jotain 8 senttiä muistaakseni.

    • kasvoin

      mulla alko 11v.nä, kyllä oon siitä aika paljonki kasvanu, ja kasvan edelleen

    • plääplääbluu

      Itellä alko vuos sitte ja oon kasvanu sellaset 2-3cm

    • Vitutushurraw

      Voi perse :((((
      Eli max 10cm tuun todennäkösest kasvamaan. Mahtava fiilis, tällä hetkellä pituutta n. 145cm

    • damdamm

      No ne alko ku olin just täyttäny 11, ja nyt oon 13 ja oon kasvanu varmaan 3cm

    • leidi14

      oon jonkun verran kasvanut ja kasvan yhä

    • minääää

      Mulla alko 13 w vuos sitte menkat ja nyt oon 14 ja joku 4 senttii tullu, oon kyl aika lyhyt, toivottavasti kasvasin lisää

    • colorme

      mulla alkoi, kun olin 11-vuotias ja olin silloin n. 172cm pitkä
      nyt oon 176cm ja 17-vuotias eli on muutama sentti tullut lisää sen jälkeen

    • tyttö2001

      Ite oon kasvanut jonku 12cm alkamisen jälkeen, eliolin sillon 11vuotta ja pitäis vielä kasvaa joku 10-20cm. Jotenka kyllä jotkut voi kasvaa yli 10cm

    • Mävaaaaaa

      8cm kasvoin vielä menkkojen jälkeen, enää en kasva :)

    • Lyhyt-ihminen

      Kasvoin perkele sentin... Tämmöiseksi hobitiksi jäin...

    • Mä en oo ainakaa kasvanut hirveesti sen jälkee ku menkat alko

    • joojoojoojooojoojooo

      Mulla alko menkat vasta vähän aikaa sitte, oon 11v... oon muutenki ihan sairaan lyhyt. Kasvupyrähystä ei oo viel tullu joten kai mä täst kasvan :D toivottavasti...

    • pätkä-.-

      Kasvoin ehkä sentin oon 149cm ;_;

    • Mun kaveril alko 11v menkat et kyl se siit viel on kasvanu

    • olenkasvanu

      Menkat alko 12v kun olin 160cm ja nyt oon 15v 166cm eli kasvanut oon juu :)

    • Pööpööpöö

      Mulla alko menkat 12v ja kasvoin siihe 13v reilut ehkä cm asti ja nyt en oo 4 vuoteen kasvanut

    • Heimoihei

      Oon ite kastanu about. 15 cm. olin jotain 165cm kun mulla alko.

    • Futarityttö13

      Oon kasvanu joku 3cm ja pitäis kasvaa viel 5cm vähintään ton ennusteen mukaan...

    • kylläkasvaa

      Mun menkat alko puoltoist vuotta sit mut oon kasvanu noin 8 cm ja kasvan vielä kai vuoden eli juu kasvu jatkuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2569
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      203
      2318
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2262
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      176
      1762
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1288
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe