Heips !
Olen lähdössä ystäväni kanssa Espanjaan, los pacosiin työharjoitteluun.
Olisimme kiinnostuneita tietämään onko tämä tupasi sl kiinteistövälitysfirma luotettava ? Onko jollain kokemuksia, suositteletteko ?
Kiitos jo etukäteen jos viitsisitte kertoa :)
Tupasi sl luotettava ?
5
1604
Vastaukset 5
- los1
Ainaki tuon Facebook sivun kuvan perusteella
ei näytä kovin rikolliselta toi porukka.
https://fi-fi.facebook.com/pages/Tupasi-SL/315910795123327 - lkkrufnfcn
Kerran olemme vuokranneet asunnon heidän kauttaan. Kaikki sujui hyvin ja asunto oli sitä mitä pitikin.
- Juoksuleireilijä
Vuokrasin heidän kauttaan v 2011 huoneiston kolmeksi viikoksi River Playasta (suuri Mercadona alakerrassa) ja olin erittäin tyytyväinen. Muuta en osaa sanoa eikä tämä ole maksettu mainos
- Kirsika
Voi luottaa ja yksi niitä harvoja, joille voi maksaa vuokran tilille. :) Monet muut kerää vaan käteistä jostain kumman syystä. Edellinen omistaja jäi mielestäni eläkkeelle pari, kolme vuotta sitten ja myi firmansa uudelle yrittäjälle, joka on myös suomalainen nainen. Mukava on ollut kummankin kanssa asioida.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202502Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401732Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6781137- 1081032
- 71982
- 98946
- 48895
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk86809- 94776
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33756