Mistähän löytää WoWi kavereita IRL?

20vwowityttö

Jotenkin me WoWittajat (varsinkin enemmään pelaavat) tunnutaan olevan ihan oma outo joukkiomme ja jos sen vahingossa lipsauttaa livenä että WoWittaa niin uudet tuttavuudet katsovat ku hullua ja katoavat vähin äänin. :D Olen kyllä ihan mukava mutta kai sitten olen ihmisten mielestä liian outo kun haluan viettää vapaa-aikani WoWin äärellä. Hoidan kuitenkin koulun hyvin ja enkä ole mikään haiseva rasvaletti. Olen miettinyt että harmi kun ei koskaan tapaa muita WoWittajia livenä, korkeintaan sellaisia jotka ovat joksus tsiljoona vuotta sitten kokeilleet eivätkä enää koskisi siihen pitkällä tikullakaan. Mikä olisi hauskempaa kuin kunnon WoWi lanit viikonloppuna? Vaan kun niitä pelaaja ei löydä koska wowilla on niin huono maine. Onko kellään samoja ajatuksia vai wowitatteko tyytyväisinä yksin vai kenties teillä on ennestään wowikavereita livenäkin?

13

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wow20v

      Yks wowikaveri kyllä löytyy jonka tuntenut jo muualta pitkän aikaa. Toki muutama kaveri on kertynyt bnet kaveriksi wowin pelailun aikana. Enemmän kyllä otan kavereiksi niitä asiallisia ihmisiä ulkonäköön tai mihinkään katsomatta. Laneja on ollu yms , tosin ei wowin parissa

    • Raidaaja19v

      Noh tässäpä ois yks 19 wowittaja, monta vuotta pelaillut sitä jo ja kunnolla raidaankin. Itse vedän Hordena tuolla Stormreaver servulla, mutta kyllä siä alttia voi jonnekin muuallekkin pistää menemään :D. Jos sua kiinnostas jutella tolleen tai pelailla yhessä nii vastaa tähän nii voin heittää sitte vaikka priva viestinä ton Btagin.

    • wowiapelaavaämmä

      Olen itse 21 vuotias nainen ja itse olen ihan sieltä wowistakin löytänyt kavereita joista on tullut irl kavereita. naispuoliset irl kaverit eivät pelaa oikeastaan mitään, eli pelikaverit rajottuu vaan aika paljon miehiin. Enkä ole koskaan huomannut että porukka kaikkoaisi jos kerron pelaavani. ihan yhtälailla kaikilla on eri harrastuksia ja se pelaaminen sattuu olemaan oma harrastus :)

    • GhostSoul

      Meillä iso joukko suomalaisia wowi pelaajia ja ollaan kaikki samassa klaanissa, siirrytään kylläkin kaikki lauantaina kokeilemaan tota uutta suomalaista private servua heti kun se aukeaa
      http://www.l2ageofwar.com/

      Haetaan vähän vaihtelua toisesta saman tyyppisestä pelistä , ja kiinnostaa kokeilla kun pyörittäjät ovat Suomesta , tulkaa ihmeessä kokeilemaan, ei mitään hävittävää kun kuitenkin täysin ilmaisesta pelistä on kyse.. :)

    • höntt

      Apuva!
      Ite oon 21v muija ja kaipaan myös seuraa pelailuun. Lähinnä ongelmana on se, etten tajuu noista kiltahommista yms mitään :D Nyt puolisen vuotta pelannu, tosin ilmaisversiota vaan..

      Eli siis ois kiva jos joku kehtais vähä selventää tätä kiltahommaa.. Joo raidaamisesta oon kuullu, mut se nyt ei niinkään kiinnosta vaan lähinnä yhteisöllinen pelaaminen :D ois kiva jos ois joku hyvä porukka minkä kans vois höpistä wowijuttujakii..

    • roman555

      Mina ulkomaismies etsi suomilaine nainen. Tule ja wow minun kans. Saat ottaa punainen silkkipaita.

    • Pelailen vähän kaikenlaista, enimmäkseen näitä mörppejä, ja olen itsekin vähän yksinäinen kun ei perheessä tai lähipiirissä kukaan muu näitä pelaa. Hirveen vakavaa ei meno ole. Seura kelpaisi tännekin.

    • nizmo91

      joo sama juttu lähipiirisäni ei ole wow pelaajia että pelailu seura kelpais ?

    • kisssuuhh

      Saa lisäillä btag Karkki#2485 jos kiinostaa peliseura. Oon sairaslomalla joten tulee pelailtua paljon pelaan pääasiassa pve mutta pvp.kin menee seurassa! :) levuttelen paljon altteja. oon ite 22v. Mieluiten 20-40v seuraa. En ole ikärasisti joten jos tuntuu että haluaa lisäillä vaikkei haarukkaan mahtuisikaan! :)
      pelailen myös jos jotain kiinostaa niin muitakin esim ilmais mmo.ita ja ark ollut suuressa kulutuksessa ja loliakin pelaan, ylipäätään kaikenlainen juttu/peliseura!

    • wowww

      en usko että ketään kiinostaa mutta jos löytyis joku wowi kaveri 13veelle mieluiten 12-20v. :)

    • TyttöWowittaja

      Olen pelannut pari vuotta wowia. Kaverilistallani on vain 3 ihmistä ois mukavaa saada lisää tuttavia joitten kanssa voisi tutustua ja pelailla !

      • poikawowittaja

        mikä battletag ?? :D olisi itekki kiva saaha äitä wowi kavereita lisää :)) vaikka on niitäki paljon jo :)


    • ironi-

      peliseuraa tarjolla horden puolella Ironi#2880

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe