Kokemuksia Elisasta

Ei ikinä Elisaa

Meillä oli hetken aikaa Elisan puhelin ja nettiliittymät, ja nyt sain prkl tarpeekseni!!

Ollaan tosi aktiivisia meneviä ihmisiä, ja arvostetaan helppoutta ja selkeyttä.
Laskun suuruudella ei juurikaan ole merkitystä, kunhan linjat pelaa ja tarvittaessa saadaan asiakaspalvelusta helposti ja nopeasti apua.
Myös laskujen selkeys on yksi kriteeri. Selkeästi summa, viitenumero ja tili johon maksetaan, mieluiten vaikkapa viivakoodi jolla laskun saa suoraan maksettua.

Elisa on kaikkea muuta.
Kaikki alkoi siitä että laskumme tulivat sähköpostitse. Yksi lasku hukkui muiden sähköpostien sekaan, toinen roskaposteihin.
Yritin soittaa Elisan asiakaspalveluun. Menin heidän kotisivuilleen.
Ei jessus, aivan saakelin vaikeaa löytää asiakaspalvelun numeroa. Vihdoin löysin numeron, ja se olikin numero josta sai tilattua Elisan-krääsää, eli televisioita jne, liittymä-asioita sieltä ei voinut hoitaa.

Vihdoin pääsin "yhteystiedot" sivulle.
Siellä piti klikkailla noin kymmeneen kysymykseen vastaus, eli kysyttiin "Mitä ongelmasi koskee" ja "Olisiko tästä apua".
Tämän tietovisatrivian ja arvausleikin lopuksi sivusto suostui vihdoin antamaan asiakaspalvelun numeron. Jonotettuani asiakaspalvelussa tovin, vastasi siellä nuori tyttö jolta pyysin että saisimme jatkossa selkeän perinteisen paperilaskun.
Tyttö sanoi että sopii, mutta se maksaa joka laskulta 7 euroa lisää. Noh, se ei haitannut minua ja sovimme että laittavat jatkossa paperilaskuja.

Noh, Nyt meille tuli taas sähköpostiin joku lasku. Ja kas kummaa, postilaatikkoonkin kolahti lasku. Liittymä oli sama, mutta summat erisuuruisia ja eräpäivätkin eriäviä. Maksoin kummatkin.
Seuraavaksi elisalta tuli uhkauskirje, että jos emme maksa niin liittymien toimintaa rajoitetaan tai ne suljetaan kokonaan.
Soitin numeroon jonka aiemmin kovalla työllä sain selville, ja siellä nuori mies kertoi että ei hätää, laskut ok ja liittymät ovat voimassa.

Tänään liittymä suljettiin, Elisan toimesta.
Eipä siinä muuten mitään, mutta kyseessä on myös työpuhelimeni ja myös työsopimukset kariutuvat tätä myötä, kun en voi puhua asiakkaiden kanssa.

Tosi sekava ja huono firma. Älkää ikinä ottako Elisan liittymiä. En tiedä yrittävätkö liikaa automatisoida vai mikä on, mutta homma ei todellakaan pelaa.

Hakusanoja:
Kokemuksia elisasta
Elisa
matkapuhelin
liittymät liittymä
matkapuhelinliittymät
elisa asiakaspalvelu
elisa laskutus

61

2031

    Vastaukset

    • Moi Ei ikinä Elisaa,

      kuulostaa ikävältä ja vähän erikoiselta tilanteelta. Onkohan tässä kyseessä yritys, vai ovatko liittymät olleet henkilökohtaisessa omistuksessa? Asiakashan voi toki valita laskun toimitustavan itse valittavissa olevista vaihtoehdoista. Laskun toimitustavan muuttaminen onnistuu OmaElisa-verkkopalvelusta.

      Helpoin tapa selvittää tämä asia, on kuitenkin kirjautua Elisan Palstalle, osoitteessa http://elisa.fi/palsta. Kun lisäät asiakasnumerosi profiiliisi, saamme tiedot esille ja asian hoitaminen ja tarkastaminen on nopeampaa. Tällä keskustelupalstalla emme voi käsitellä asiakastietoja.

      Lisäkysymyksissä kannattaakin siis kääntyä Palstan puoleen :)

      Jarkko / Palstatiimi
      http://elisa.fi/palsta

      • Olipas outoa puhetta tavalliselle ihmiselle.
        Miksei elisalla ole puhelin neuvontaa?
        Luuletteko te että ihmiset tykkää KIRJAUTUA johonkin teidän himmeleihin?
        Aloittaja taitaa olla aika oikeassa, jos systeemit ovat nuo.
        Elisalta soittaa kyllä myyjiä (puhelinmyyjiä) joilta en tarvitse mitään.
        Kun yrittää soittaa elisalle, niiin onhan kummallista, jos ei edes numeroa ole saatavilla.
        Viittaa lähes rikolliseen toimintaan.
        Pitääpä tutkia ja miettiä omiakin liittymiä.
        Joku pomo saa kohta kenkää elisalta. Sen verran sekavaa asiakaspalvelua.


      • Elisa kusettaa


      • outojajuttuja kirjoitti:

        Olipas outoa puhetta tavalliselle ihmiselle.
        Miksei elisalla ole puhelin neuvontaa?
        Luuletteko te että ihmiset tykkää KIRJAUTUA johonkin teidän himmeleihin?
        Aloittaja taitaa olla aika oikeassa, jos systeemit ovat nuo.
        Elisalta soittaa kyllä myyjiä (puhelinmyyjiä) joilta en tarvitse mitään.
        Kun yrittää soittaa elisalle, niiin onhan kummallista, jos ei edes numeroa ole saatavilla.
        Viittaa lähes rikolliseen toimintaan.
        Pitääpä tutkia ja miettiä omiakin liittymiä.
        Joku pomo saa kohta kenkää elisalta. Sen verran sekavaa asiakaspalvelua.

        Helpointahan siellä sivulla on hoitaa asiat mitkä siellä onnistuu silloin kun itselle sopii tarvitsematta soitella mihinkään. Itsellä ei kylläkään onnistunut liittymätyypinvaihto ja kun kovalevyn rikkoontumisen takia hukkasin kirjautumistiedot, ei uusilla tunnuksilla onnistunut paljon mikään, enkä jaksanut enää kysellä kun sain sopivamman liittymän muualta.


      • mitä hyötyä on kirjautua jollekin typerälle palstalle. Elisan tulisi hoitaa kaikki vääryydet henkilökohtaisemmalla yhteyden otolla asiakkaisiin.pslsta on kylmä ja välinpitämätön tapa hoitaa onhelma tilanteita..... ja ri elisa niitä hoida joku kesä apulainen jaarittelua jossa onhelmsa ei korjata mutta osataan voivotella.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitä hyötyä on kirjautua jollekin typerälle palstalle. Elisan tulisi hoitaa kaikki vääryydet henkilökohtaisemmalla yhteyden otolla asiakkaisiin.pslsta on kylmä ja välinpitämätön tapa hoitaa onhelma tilanteita..... ja ri elisa niitä hoida joku kesä apulainen jaarittelua jossa onhelmsa ei korjata mutta osataan voivotella.....

        Olipa pettymys vaihtoin perheen kolme moin. liittymää Elisaan netin nopeus piti olla 100 mbit/s ja mittaus jäi alle 20 mbit/s samoilla laitteiilla moi:n vastaava liittymä oli 50-60 mbit/a vielä suurempi ero oli puhelin liittymissä jolla voi kyllä hyvin soittaa. Tulee todennäköisesti taas liittymän vaihto.


    • Moi!

      En jaksanut lukea koko tarinaasi, kun v1tuttaa omani. Huomasin saman, että asiakaspalvelunumeroa ei meinaa löytää. Itselläni on ollu elisa-kanavakortti, jonka laskut menevät vieläkin ei edelliseen, vaan sitä edelliseen osoitteeseen. Asiakaspalveluun kun soittaa, ensin jonotat sinne 20 min ja sen jälkeen ne vasta yhdistävät palveluun missä voit irtisanoa tuon. Edellisen kerran sanoi, että jonotusaika on 19 min...... Ai muistutusmaksut tulee kotia, kun lähettävät laskut päin v1ttua ja sen jälkeen saat vielä maksaa ittesi kipeäks jonottamisesta. Voin kertoo etten ota mitään s2atanan maksukortteja enää ikinä. Irtisanomiset on tehty liian vaikeaksi. Mua ainakin v1tuttaa niin paljon, etten ota enää ikinä tuota palvelua ainakaan saunalahelta. Saa nähä pitääkö irtisanoa puhelinliittymäki protestiks

      • Ei vittu, mä olen laskuasioissa saanut parissa tunnissa korjaukset sähköpostilla tai ota yhteyttä -osion kautta nettisivuilla. Täytyy olla todellinen uusavuttomien tynnyrinpohja jos ei osaa tällaista asiaa hoitaa :D


    • Hei xyxyshcshidhdsisd,

      olemme pyrkineet tekemään verkkosivustamme asiakasta ohjaavan. Tästä syystä asiakaspalvelun numero ei ole aivan ensimmäisenä näkyvissä. Kun asiakas tekee valinnat kanavaohjurissa, hän ottaa tällöin yhteyttä oikeaan paikkaan.

      Oletko varmasti ilmoittanut voimassaolevan osoitteesi meille? Suosittelen tässä tilanteessa kirjautumaan Elisan Palstalle, osoitteessa http://elisa.fi/palsta. Kun lisäät asiakasnumerosi profiiliisi, saamme tiedot esille ja asian käsittely nopeutuu. Palstalla voimme helpommin ratkaista asian :)

      Jarkko / Palstatiimi
      http://elisa.fi/palsta

      • "olemme pyrkineet tekemään verkkosivustamme asiakasta ohjaavan."

        On suomeksi: "Olemme pyrkineet vähentämään henkilöstökustannuksiamme sekä muita kuluja, ja olemme pyrkineet automatisoimaan kaiken. Olemme pyrkineet luomaan internetsivuston jossa asiakasta neuvotaan, jotta emme tarvitse kalliita asiakaspalvelijoita."

        Kaikkein hauskin juttuhan on tuo, että laskut lähetetään sähköpostiin koska
        "Haluamme säästää luontoa ja emme suosi paperilaskuja"
        Suomeksi: "Säästämme kuluissa kun tietokoneet lähettävät laskut, ei meitä luonto kiinnosta tippaakaan. Otamme paperilaskusta merkittävän suuren lisämaksun, koska pyrimme pakottamaan asiakkaamme sähköpostilaskuihin jotta pääsemme itse helpolla."


      • Herra Jarkko Palstatiimi !
        Kerrohan tässä kaikille miksi laskunne sivulla olevassa numerossa 010190240 vastaava "asiakaspalvelija" sanoo että hän ei voi korjata laskutustietoja vaan pitäisi soittaa laskutukseen!!! Sanoi jopa yhdistävänsä...sanoin ok. ....ja piippiippiippiip. Voitteko kertoa tässä sen oikean laskutuksen numeron joka voi laskuasioissa keskustella ----vai onko se ihan salainen???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herra Jarkko Palstatiimi !
        Kerrohan tässä kaikille miksi laskunne sivulla olevassa numerossa 010190240 vastaava "asiakaspalvelija" sanoo että hän ei voi korjata laskutustietoja vaan pitäisi soittaa laskutukseen!!! Sanoi jopa yhdistävänsä...sanoin ok. ....ja piippiippiippiip. Voitteko kertoa tässä sen oikean laskutuksen numeron joka voi laskuasioissa keskustella ----vai onko se ihan salainen???

        Herra Palstatiimi on tainnut saada potkut? Eikä ole Elisalla puhelinnumeroa mihin voisi soittaa laskuasioissa---säästösyistä ! Tainneet alkaa katteet tippumaan kun pitää mennä säästöliekille! Hehheehh...kaikenlaisia yrityksiä maa päällänsä kantaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herra Palstatiimi on tainnut saada potkut? Eikä ole Elisalla puhelinnumeroa mihin voisi soittaa laskuasioissa---säästösyistä ! Tainneet alkaa katteet tippumaan kun pitää mennä säästöliekille! Hehheehh...kaikenlaisia yrityksiä maa päällänsä kantaa!

        Niinpä,Elisalla kun on verkkovika niin jos kysyt milloin korjaantuu niin valehdellaan että 24 tunnin sisällä täyttä paskaa puhuvat.Raha kelpaa ja kun katsot muiden operaattoreiden vikatilannetta ne korjaantuu nopeasti.Oman puhelinliittymän vaihdoinkin pois ja taitaa siirtyä muutkin palvelut sitten kehutaan kotimaisuudella ei sillä ole merkitystä jos tarkoitus on vain rahastaa.


    • Palstalle älkää vaivautuko, suoraa liikkeeseen valittaa asenteella että perut sopimukset laittomana jossei sillä kerralla toimi ja kuluttajansuoja viranomaisiin yhteyttä

    • Tarpeekseni sain minäkin. Yritin Elisan sivuille ja pääsinkin, mutta siihen loppui. Ei voi olla niin, että asiakas joutuu hoitamaan virheetkin ja maksamaan tietysti myös. Huomenna menen toiseen liikkeeseen ja vaihdan liittymää, siinä se. En suostu anomaan apua niiltä, joiden kuuluu palvella.

    • Elisalla (kin) on asiakaspalvelijoita joka lähtöön: itse irtisanoin Elisan laajakaistaliittymän tasan kuukausi sitten. Minulle eräs herra tuolloin tokaisi, että se menee sitten poikki vasta viimeinen päivä kuluvaa kuuta. Tänään ystäväni irtisanoi samaisen liittymän, jolloin tuo varsin asiansa osaavan oloinen naishenkilö kysyi ystävältäni, että laitetaanko liittymä poikki puolesta kuusta vai annetaanko olla kuun loppuun. Tällöin tuumasimme että mahdollisimman nopeasti, eli näin ollen liittymä menee puolesta kuusta poikki, ja laskukin tulee vain puolesta kuusta. Että ihme on, ettei saman firman asiakapalvelijoilla voi olla sama käytäntö, vai ovatko toiset niin firmaan päin, että unohtavat asiakkaan edun kokonaan?

      • Mulla kans kokemusta siitä, miten liittymänvaihto kesken kauden tullut törkeän kalliiksi. Summa ollut kokonaisen kk:n maksu edellisestä ja uudesta liittymästä kaikenlaisia muita kuluja päälle, mistä ei erkkikään ota selvää mistä ne muut kulut on tullu! Nyt sitten sainkin selville, miten laskun pitäisi tulla vain käytetyiltä päiviltä! Loppusummissa oli aina jotakin ylimääräsiä kuluja.


      • Niin, ja toi asiakaspalvelu? Saa jonottaa ja jonottaa, lopulta puhelin vaan odotusajalla pätkästään pois. Ja eikun uusi kierros. Nytkin laskutettiin 50min edestä asiakaspalvelu soitoista, mistä suurin osa ollut jonottamista toisensa perään. Tästä tullut n.5€ ylimääräistä laskua. Laskuttavat myös hinnaston mukaan 10€ kun vaihtaa liittymää. Onkohan tämä ihan laillista? Nyt en enää tuhlaa aikaani elisasaunalahteen, dna:lla ollut aina ne laskut, mistä on sovittukin.


    • No johan nyt! Meillä on Saunalahtea ja Elisaa ja Kolumbusta, ja kaikki on aina sujunut tosi kivasti. Oma laskuni tulee sähköpostiin, helppo maksaa verkkopankin kautta kun viitteet sun muut saa leikepöydän avulla. Muut menee suoralaskuina, kunhan muistaa käydä hyväksymässä maksut verkkopankissa.
      Eikä vaihdeta.

      • Ai niin, ja palvelupisteitä on useita missä poiketa. Yksi on vakiruokaostospaikan läheisyydessä. Asiointi on ollut asiantuntevaa - suorastaan loistavaa. Puhelinpalveluun ei juuri ole tarvinnut soitella, kun kasvotusten on kiva jutustella ja jonotustilanteen näkee jo ovelta.


      • tattiaivo kirjoitti:

        Ai niin, ja palvelupisteitä on useita missä poiketa. Yksi on vakiruokaostospaikan läheisyydessä. Asiointi on ollut asiantuntevaa - suorastaan loistavaa. Puhelinpalveluun ei juuri ole tarvinnut soitella, kun kasvotusten on kiva jutustella ja jonotustilanteen näkee jo ovelta.

        Yngwet ja Tanelit saa huonoa palvelua kun ovat tyhmiä kuin vasemman jalan saapas tajuamatta miten asiat kuuluu hoitaa jotta ne sujuu kun ihmisten kanssa ollaan tekemisissä.


      • Täällä on laskutus toiminut oikein, paperilaskulla tulevat ja myös jatkossakin.

        MUTTA kuuluvuus ihmeellinen, välillä ei kenttää ollenkaan, välillä jotenki toimii ja välillä mahdottoman hidas ja puhelut katkoo ja välillä ei löydy kenttää.

        Vikapalvelusta ei löydy ongelmaan syytä, se on sitä Elisan laatua ilmeisesti.

        Onneksi Elisaa ei ole pakko käyttää, puhelimessa on DNA ja katkoksia korkeintaan yksi vuodessa.


    • elisa kauppaa viihdepakettia ja 4g liittymää sekä kosketusnäyttö puhelimia.Älkää hankkiko saatte maksaa enemmän raha teleoperaattorille.

    • Elisalla ei mikään toimi niin kuin pitäisi.
      Välttäkää kuin ruttoa.

    • Joo. Elisasta kokemusta, kuinka laajakaistaverkko puretaan useilta asiakkailta ja tarjotaan yhden kuukauden ilmainen mokkula korvaukseksi. Eipä tällä mitään muuta tee, kuin jollain keskustelupalstalla hengailee. Se siitä "etätyöstä".

    • Moi ei ikinä enää Elisaa. Kaameeta huijausta ! Kahveet isossa kaupungissa aivan mielettömät kaikki rahat mennyt hukkaan. Jotta puhelin toimii pitää nennä autoon. Tekninen palvelu ihan sieltä - ei mitään palvelua itse asiassa. Ei loskaan enää

    • Jos pyydät elisalta kopion laskusta niin he veloittavat siitä 12€

    • Sain tänään itse tapella kyseisen firman kanssa laskusta, jonka gmail oli hävittänyt. 12€ kopiota sähköpostiin tarjosi, jolloin kysyin, oliko ihan tosissaan tuon summan kanssa. Kyllä oli, mutta kerroin, että pre-paid on keksitty ja liittymän vaihto helppoa noiden summien välttämiseksi, niin johan lasku tuli minuutin sisään sähköpostiin "poikkeuksellisesti ilman lisäveloitusta". Ei taida moni tienata puolen minuutin kopion lähettämisen hintaa tunnin työnteolla. Ei ihme, että pomoilla on miljoonien osingot.

    • Minulle Elisa laskuttaa neljää kautta vaikka on suoraveloitus, on sen verran sekavaa että sanoin kaikki sopimukset irti , elisalla ajetaan asiakkaita pois kun ei saada laskutusta järkevälle pohjalle, mutta onneksi on muitakin jossa homma toimii, ikäviä kokemuksia useamman vuoden suhteesta elisan kanssa, asioiden hoitaminen on todella vaikeaa

    • Minun kokemukseni on, että Saunalahden laskut menevät ihan minne sattuu. 2010-luvun alussa minulla oli ongelmia kun osoite muuttui pari kertaa vuoden aikana ym. Koko ajan tuli ylimääräisiä 5 euron sakkoja, kun laskut menivät jonnekin hornan kuuseen enkä hajamielisenä muistanut sitten kysellä heti perään.

      Yksi vakio-ongelma oli se, että kun laskun halusi omaan sähköpostiin, se meni Saunalahden omaan s-postiosoitteeseen jota en koskaan käyttänyt. Muutin sen monta kertaa, ja kuvittelin sitten että lasku alkaisi tulemaan oikeaan sähköpostiin. Mutta eipäs, se meni aina sinne Saunalahden omaan sähköpostiin - jota en sitten lukenut.

      Olen boikotoinut Saunalahtea vuosikausia, mutta sain nyt perintökamana liittymän jonka halusin kokeeksi pitää. Koko ajan kylmä hiki että tuleeko lasku ollenkaan, ja joutuuko taas maksamaan turhia sakkoja.

      No kuinka ollakaan, taas meni lasku hornan kuuseen. Lasku on mennyt paperilaskuna kuolleen henkilön nimellä kuolleen henkilön vanhaan osoitteeseen.

      Ei @#€%&+?! lasku ei voi mennä aina väärään paikkaan. Lasku pitää saada asiakkaalle, jotta asiakas saisi sen maksettua.

      Nyt taas alkaa Saunalahden boikotti. Pidän numeron, mutta se siirtyy Teliasoneralle.

    • Vaikeaksi on mennyt Elisalla! Myymälöihin ei saa yhteyttä asioitaan hoitaakseen, asiakaspalvelu on lähinnä tukossa niin netissä kuin puhelimitse. Kun lopulta saat nettiyhteyden, se yllättäen usein katkeaa asiakaspalvelussaan.
      Alkoi taas kuumottaa kun itsenäisyyspäivän jälkeen oli pienestä laskutusasiasta kyse. Netin asiakaspalvelu oli pihalla kuin talitintti lumessa, ei ymmärtänyt kysymyksiä ja antoi koko ajan vastauksia joilla ei ollut tekemistä kysymysten kanssa.
      Aiemmin samana päivänä kaukana Elisan myymälässä hoidettu asia jäi vaivaamaan mieltä yhdessä yksityiskohdassa, mutta sinne ei ole annettu puhelinyhteyksiä. Pieni yksinkertainen asia jota Elisan asiakaspalvelun kautta ei saa hoidettua mitenkään päin. Pitäisi matkustaa taas toiselle puolen kaupunkia kysymään yksi kysymys ja saamaan siihen "kyllä tai ei"-vastaus. Todellakin mitä Elisa-idiotismia! Kauan sitten Saunalahden aikoihin kaikki toimi, nykyisin pääoperaattori Elisan on senkin pilannut.
      Sitä paitsi, ELISAn yhteydet eivät toimi yhtä hyvin kuin muilla, katvealueita Suomi täynnä! 4G ei toimi siellä missä kohdallani pitäisi!

    • Elisan kuuluvuuskartta ei todellakaan pidä paikkaansa eli ovat täysin valheellista tietoa. Meidänkin kohdalla on komeasti 4G pitkälle joka suuntaan, mutta oikeasti ei edes 3G toimi. Ilmoittivat sitten vielä, että eivät edes aio tehdä asialle mitään. Liittymät menevät vaihtoon.

    • Tänään vaihdoin firmaa kun laskutus tökkii. Laskutkin ovat mitä sattuu.. Liittymän voimassaoloaika ei näy, ei perusmaksua, jos haluasi sen vilkaista, kun tulee soitettua myös palvelupuhelimiin, mistä tulee ylimääräistä, kaikki näkyy laskussa vain könttänä... toinen tai kolmas muistutuslasku riitti, kun laskut yrittää maksaa tunnollisesti. Muissa firmoissa, joita on paljon, ei ikinä ole tullut ongelmia. Muistutuslaskun mukaan se muistuslasku oli lähetetty kesken laskutuskauden... että sillä lailla.

    • Joo laskut menee elisalla jonnekki hevonperseeseen täälläkin jännä että nuo 5e lisälaskut löytää aina perille.

      • Ota käyttöön e-lasku, niin ei laskut huku postinjakajan taskuihin. Siihen vielä automaattinen maksu päälle, niin ei unohdu eräpäivätkään.

        Jos pelkäät Elisan laskuttavan väärin, laita e-laskuun puoliautomaattinen maksu niin, että normaalin suuruiset laskut maksetaan automaattisesti, mutta suuremmat laskut vaativat erillisen vahvistuksen.


    • En voi suositella.
      Otin toiselta operaattorilta puhelin- sekä nettiliittymän.
      Uusi operaattori lupasi hoitaa vanhani lopetukset. Kävin kuitenkin varmistamassa Elisan liikeessä että netti- ja puhelinliittymä todellakin suljetaan ja varmistin loppulaskun sujuvuuden. Kaiken piti olla ok.
      Olin ottanut puhelimen jo aikaisemmin Elisalta ja aloin maksamaan puhelimen loppulaskua ja huomasin erittelystä ettei puhelinliittymääni oltukaan lopetettu, vaikka myyjä liikkeessä varmisti minulle asian! Puhelimitse asiakaspalvelussa asian hoitaminen oli aivan onnetonta, puhelua siirreltiin vain asiakaspalvelijalta toiselle. Lopuksi lopetin puhelun ja läksin liikkeeseen hoitamaan asiaa.
      Onnistuin pääsemään samalle as.palvelijalle joka oli hoitanut hommaa ja valitti asiaa heidän järjestelmäviakseen. Vika oli vain ja ainoastaan järjestelmässä. Eikä pyydellyt anteeksi. No, siinä vaiheessa uskoin selityksen. Tästäkin huolimatta minun olisi tullut maksaa vielä yksi puhelinlasku (suljetusta liittymästä) johon en suostunut. Kommentoin "vittu mitä uskomatonta paskaa". Jolloin hän lopetti palvelemisen. Pyysin printtiä että kaikki hoidettu. Ei suostunut antamaan.
      Kun palasin kotiin ja tarkistin sähköpostista vahvistuksen, ja da-daa! Selvisi ettei hän ollut lopettanut puhelinliittymää 4.1 VAIN nettiliittymän. Uskomatonta! Vielä kehtasi liikkeessä valehdella päin naamaa ettei näin asia ole, ja uskoin...
      Todella ala-arvoista valehdella kun asia tulee kuitenkin ilmi. Ei ihme että asiakkaat ovat vittuuntuneita kun asiat hoidetaan miten sattuu.
      Mutta mitä voi odottaa työasioiden hoitamisesta kun naisihminen ei osaa pitää huolta edes perushygieniastaan ja on asiakaspalvelutyössä! Kuvottava rasvainen likainen harjaamaton tukka asiakaspalvelutyössä. HYI!! Ja mikä haju. Kyllä esimiehen kuuluisi ottaa jo asia puheeksi, ei tuon näköisenä visvapilluna olla asiakaspalvelutyössä.

      • Jos et ois noin saatanan lapio niin tajuisit, että sun ei itse tarvii irtisanoa puhelinliittymää. Operaattori jonka kanssa olet tehnyt sopimuksen irtisanoo sen.


      • Atknero kirjoitti:

        Jos et ois noin saatanan lapio niin tajuisit, että sun ei itse tarvii irtisanoa puhelinliittymää. Operaattori jonka kanssa olet tehnyt sopimuksen irtisanoo sen.

        Eikä sitä pidäkään itse irtisanoa. Jos niin tekee, niin numeronsiirto ei onnistu.


    • Ostin vanhan liittymän tilalle puhelinmyynnistä Elisa Netti Lite.
      Sopimusvahvistukset tuli mailinä pikaisesti.
      Lasku yhtä nopeasti, eilen.
      Modeemin toimitu asennuskehoitus toissapäivänä. Kuittasin kuten pyydettiin.
      Toissapäivänä tuli ilmoitus kytkentäajankohdasta. 6.4.2018, klo 20.00.
      MITÄ TAPAHTUI, TASAN KLO 20.00 VANHA YHTEYS KATKESI, MUTTA UUTTA EI KYTKETTY.
      TÄNÄ AAMUNA OLI PUHELIMESSA VIESTI, ASENNUS SIIRTYNYT 9.4.2018.

      Ymmärrän kyllä virheet työnsuunnittelussa, tai riittämättömän ammattitaidon , mutta en ymmärrä miksi vanha yhteys katkaistiin lupaa kysymättä.
      Ihmettelen vielä, miksi Oma Elisassa häiriöilmoitukset maksaa ilmoittaja????

    • Minulla sama juttu. Selasin tiliotteet maaliskuulle asti ja olen maksanut 120 - 170 euroa kuussa liittymistä ja netistä. Tänään puhelimet meni kiinni. Vikalista on pitkä kuin nälkävuosi enkä muista edes kaikkea. Paras on että meidän firman sopimukset löytyvät aina toisen yrityksen alta.
      Siirryn dna:lle. En jaksa jutella kerrankin viiiden ihmisen kanssa ja laskut ei siitä selkene.
      Kerran tuli karhulasku, ja olin jo maksamassa sen kun vielä soitin elisalle ja kysyin että ovatko varmoja kun muistelisin laskun maksaneeni, Tositteet ovat jo tilitoimistossa, niin en päässyt tarkistamaan. Ensin sanoi että avoinna on ja lupasin heti maksaa. Onneksi en ehtinyt kun Elisalta soitettiin ja lasku olikin maksettu. Ovat ilmeisesti ulkoistaneet reskontran hoidon ja kukaan ei siellä oikeasti tiedä mitä siellä on auki ja miten maksut kijaantuvat oikeille laskuille.

      Ja tämä oli vaan yksi hässäkkä.

    • Minulla myös huonoja kokemuksia ko firmasta. Joulukuussa 2017 sain sähköpostiin vahvistus viestin minun nimissä tilatusta liittymästä, Elisa ei suostu vielä tänä päivänäkään viranomaisille kertomaan kuka sieltä on myynyt liittymän ja kenelle ja miksi ei ole tarkastettu henkilön henkilöllisyyttä. Sain kuitenkin peruttua liittymän ennenkuin olisi joku saanut sen käyttöönsä. Nyt sitten laskuun oli ilmestynyt viesti joka oli lähetetty ulkomaille, itse en sitä ollut lähettänyt eikä sitä näy puhelimen viesteissä. Elisa ei ota mitään vastuuta virheistään kaikki on aina asiakkaan vika. Jos Elisa ei ala ottamaan vastuuta näistä virheistä asia lähtee varmasti eteenpäin.

    • Mullakin lähtee liittymät elisasta , menny ihan rahastukseksi eikä liittymien .lähinnä netin toiminta vakuuta , mökillä ei toimi ollenkaan, Myymälöistä ei apua saa jos ongelmia tulee , sanovat vaan tekevänsä myyntityötä , että semmoiseksi on palvelu mennyt , no omaa oksaansa sahaavat moisella toiminnalla , ihmetyttää nää jatkuvat hinnankorotukset kun tänäpäivänä kaikki pitäisi itse hoitaa netissä ja systeemien pelata , eikä tunnu edes valtiovaltaa kiinnostavan....

    • Mun korvaan kyllä hauskalta nämä kritisoinnit. Aina onnistunut asiointi, niin asiakaspalvelun kuin omaelisan suhteen eikä ole kyllä montaa kertaa tarvinnut ottaa yhteyttäkään, kun osaa lukea ja maksaa laskut ajoissa. Joillekin näyttää olevan vähän turhan hankalaa...

    • Noh näyttää saunalahti tekevän mulle nyt "kiusaa" olen vaihtamassa liittymää halvempaa toivoen et de toimii täällä perämettässä... Jotenka saunalahti pommitti eilen viesteillä Olet meille tärkeä.... Haluamme pitää sinut asiakkaanamne... Harmi että olet siirtämässä liittymääsi...... Plaaplaaplaa ja nähtävästi laskivat kuuluvuudet aivan minimii.. Koko pv on ollut 1pykälä vain ja ennen ei ollut tätä ongelmaa ennen kuin aloin liittymää vaihtamaan enkä vastannut heidän viesteihin... Syvältä etten sanois... Ei voi oikein työasioita hoidella kun välillä menee puhelusta kokonaa mun puolelta ääni ettei vastapuoli kuule mua!

    • Itse sanon itseni jatkossa myös irti Elisasta. Myyjät puhuu puhelimessa yhtä ja todellisuudessa asiat menee aivan toisin. Sitten pahoitellaan, että voi sentään ettei ole kerrottu ja voi voi sitä ja tätä. Elisalla ei asiakkaalla ole mitään arvoa muuta kuin rahat pois ja rappuun on heidän tyyli. Toinen myyjä sanoo laittavansa palautetta kyseiselle myyjälle kuka on mokan tehnyt, eikö perusasiat pitäs olla jo lähtökohtaisesti kun aloitetaan työt???

    • Elisa on täyttä paskaa.
      Moi, telia, dna aina parempi.
      Elisa kusettaa kaikessa.
      Finnair irtisanoi 10000 liittymää kusetuksen ja toimimattomuuden takia

    • Näin on ...... elisa yrittää tehdä tulosta hinnalla millä hyvänsä. Ja tietysti kuluttaja maksaa......

    • Elisa yriiti huijata Finnairia mutta veti vesiperän.
      Finnair oli tiukkana.

    • Surkea firma, Samanlainen kuin ulkomaalaiset nettihuijaus puljut. Vanhuksille myydään esim. Elisa-viihde kahteen kertaan samaan huusholliin, määräajaksi tietenkin, eikä voi perua.

    • Todella ikävä ja tyly firma. Minulle tuli automaattinen lasku puhelinlaskuuni 10/kk mobiiliopistossa. Olin yhteydessä elisaan. Ei auta pyristellä. Kylmää kyytiä. Tyly firma

      • Miksi elisa ottaisi tappiokseen sinun aiheuttamat mobiopisto kulut nettiselailustasi? Operaattorin laskulla näkyy - ei mitenkään heidän vika.


    • Kokemukseni Elisan palvelusta.Huom entinnen HPY!käyttäytymis tavat OVAT HPY AJOILTA. jOS VERTAA MUIHIO, OPERATtOREIHIN. Kuten dna johon siirryin. Palvelu ilmaista. ei oma kurua kuten. Sori olen ollut juhlissa mutta silti yllä on totuus.

    • Jos joskus pääsen irti ko. firmasta niin koskaan en sinne liittymää avaa. On saunalahtea,on elisaa. On uutta ja vanhaa nettisivua. On yksityis ja yrityspuolta, mihin kulloinkin yhdistetään kun jonotat aikasi. Jos se lasku tulisi edes peedeeäffänä sähköpostiin mutta ei. Ja vastassa on henkimaailma, mihin koetat valittaa. Ja 20 euroa per perintälasku lisää maksua. Ja jos jokin muu lasku on maksamatta niin tietenkään viimeiseen laskuun ei laiteta kaikkea yhteensä kun sitten jää se perintäkulu saamatta. Ja jos menee perintään niin tulee satanen lisää vielä. Ainut onni etten ole tehnyt määräaikaista sopimusta enkä koskaan teekkään. Veroilmoituskin on lasten leikkiä kun vertaa siihen että pääsisi tuosta p.skasta irti.

      • Meillä Elisan liittymä ollut jo useamman vuoden (määräajaton). Nyt tammikuussa ilmoittivat että tuo vanha liittymä pitää uusia ja tarjosivat liittymää joka olikin määräaikainen... no hinta oli ihan ok ja toiminut hyvin joten sanoimme että okei sitten. Halvatun huono päätös! No laskun summa nousi yllättäen heinäkuussa. Kun soitimme asiakaspalveluun ja kysyimme että mitä halvattua?! Sanottiin vain että automaattisesti on ilmoitettu toukokuussa ja kotiin on tullut kirje. (tätä ei kuulemma tarvitse todistaa..)Täällä päässä ei ole missään kirjettä näkynyt. Sitä en tiedä ovatko oikeasti lähettäneet vai onko kadonnut postissa. Joten nyt joudumme sitämään tätä Elisan paskan jauhantaa vielä puolitoista vuotta ennen kuin pääsemme eroon. Kuten Elisa Tälläkin hetkellä mainostaa: "Pitää katsoa mihin (Elisan sopimukset) nimensä kirjoittaa!" ELISA ON 2 VUODEN VANKEUS TUOMIO!! VAROKAA!


    • Aika tumpelointia on. Yritin kerran vaihtaa liittymää toiseen, mutta ei jostain syystä netin kautta onnistunut, sähköpostia ei pystynyt lukemaan FF-pohjaisilla, kirjautumistunnusten vaihto omille sivuille hankalaa , eikä kunnollla toiminut enää uusilla.

      Hinnat nousi jatkuvasti ja kun vaihdoin muualle, tuli tarjouksia paljon kalliimmista, vaikka ei paljon mitään käyttöä puheluille, tekstiviesteille tai datalle. Nyt taas alkaneet soitella uudelleen, miksi edes vastata kun uusi halvempi ja paljon nopeampi. Ihmetyttää tuo isojen pakettien tyrkytys ja hintojen jatkuva nosto vaikkei käyttäisi yhtään.

    • Vaimo otti Elisan liittymän elisan myymälässä. Uudella liittymällä ei kuvaviestien lähettäminen eikä vastaanotto toiminut.

      Myyjä oli kirjannut sähköpostiosoitteen väärin, joten ei ollut pääsyä omaelisaan, jossa kaikki asiat kuulemma voi helposti hoitaa. Kirjautumisvaiheessa kyllä tarjottiin mahdollisuutta sähköpostiosoitteen muuttamiseen, mutta muuttamisen jälkeenkään ei kirjautuminen onnistunut, kun sähköpostiin ei tullut sitä vahvistusviestiä.

      Mentiin uudestaan myymälään. Myyjä korjasi sähköpostiosoitteen, tai yritti ainakin. Kotona taas yritettiin omaelisaan, ei onnistunut. Myyjä myös muutti palveluasetuksia niin, että kuvaviestien pitäisi toimia. Ei toimineet vieläkään.

      Hyvästi elisa.

    • On kyllä älyttömän iso maksu paperilaskusta 7€, pari euroa ymmärtäisi.

      • Paperilaskun voi unohtaa jo, sähköpostiin tai e - laskuksi 0€

        Kirjepostiin ei voi luottaa enää herranvuonna 2019


    • "Eipä siinä muuten mitään, mutta kyseessä on myös työpuhelimeni ja myös työsopimukset kariutuvat tätä myötä, kun en voi puhua asiakkaiden kanssa."

      Elisan kuluttajaliittymät ovat kiellettyjä yrityskäyttöön, kuten kaikilla muillakin operaattoreilla. Elisa tarjoaa myös yrittäjille OMAN YKSITYISEN PALVELUHENKILÖN, jolle voi soittaa ja hän hoitaa omalta päätteeltään nämä asiat. Itse olen ko. palvelua käyttänyt ja kaiken hoitanut yhden ihmisen kanssa.

      Alkupostauksen perusteella kuulostaa siltä että sulla on hieman vaikeuksia osata elämää.

    • Elisa on täyttä oaskaa

    • Elisa on hyvä rahastamaan ja palveluiden myynti on todella kieroa.äänitin viimeksi ja siinä lupaa että ilman mitään pakko maksuja voi viihteen lopettaa milloin vain ja siitä ei tule mitään jälkeen pakko maksuja..... no valhettahan se on minä maksan edelleen noi 20€ kk ja yritin irtisanoa j ei vpi ja uritin palauttaa romu boksin mutta sitäjään ei saa paluttaa.... no töykeän tuen naisen käyttäytymisen johdosta irtisanoin itseni elisalta kuten suoraan tuo nais henkilö sanoi ja Nauhoitin ......ja kiitos elisalle että sain kokea olevani niin arvostettu asiakas jolle haostayellaan ja sitten neuvotaan iryisanomaan kun ei hyvitetä tiefossa olevaa huonoa nettiä.... siinä oli V mäinen nainen.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Vastaamon omistajat miljonäärejä

      https://www.iltalehti.fi/talous/a/3c760edc-f921-4bd9-8d2c-622719ab8e2e Yksityinen firma, josta myytiin iso siivu pääomasijoittajille. Ahneusko ajoi
      Maailman menoa
      262
      8040
    2. Stefulla miljoonavelat

      Seiska kertoo Stefun lainanneen hurjan summan pokerimiljonääri jens kyllöseltä. Stefulla saattaa mennä kuulemma kymmeniä tuhansia strippibaareihin. Ku
      108
      5399
    3. Korona ei tartu julkkiksiin?

      Selittäkää mulle, miksi nimenomaan nää julkut ryntäävät nyt ulkomaille. Tuttavistani en tiedä ketään, joka nyt lähtisi matkoille. Ei edes työmatkalle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      4726
    4. Vastaamon potkut saanut toimitusjohtaja tiesi turva-aukosta 1,5 vuotta

      Tietoturvaskandaalissa rypevän Vastaamon toimitusjohtajalle potkut – yhtiön hallituksen mukaan pimitti tietomurtoa 1,5 vuotta: https://yle.fi/uutiset/
      Maailman menoa
      103
      2710