Riutta on pro.
Heimo Riutta on mahtava ihminen!
16
914
Vastaukset
- RIUTTA KUNINKAAKSI
NIIN ON KYLLA RIUTTA ON SITTEN OIKEIN HYVÄ REHELLINEN JA VIISAS IHMINEN, ON SITTEN NIIN VIISAS JA HYVÄ. RIUTTA SE OSAA JÄRJESTÄÄ JA HYVIN SE RIUTTA KYLLÄ JÄRJESTÄÄ, KUKAAN EI OLE NIIN HYVÄ KUIN ON RIUTTA. ONNEKSI RIUTTA TULI HEINOLAAN, ILMAN RIUTTAA EI OLE ELÄMÄÄ EIKÄ MITÄÄN. KYLLÄ SE RIUTTA VAAN ON NIIN HYVÄ JA VIISAS JA REHELLINENKIN ON RIUTTA.
- Anonyymi
Kukas tämä henkilö on?
- mikä riutta
Perkele, mitä riuttoja täällä tarkoitatte, koralliriuttoja vai jääriuttoja vai riutuneita riita-riuttoja??
Elämä koettelee....koettelee... - ¨¨¨^¨¨¨¨
Riutuneita riita-riuttoja heh-heh
- KERROJUUSOLLE
Kukas tämä henkilö on? En ole koskaan kuullut enkä nähnyt. Voisiko joku kertoa, kun näyttää olevan aika monta juttua täällä ko. ihmisestä.
- Kannatankannatankannatan
Hemppa Eduskuntaan!
- HuihaiHEMPPAA
Hemppa on tosi Hemppa, Tosi -Hemppa vaan!
- hemphuikauhia
Hempan varmaan näkee vain siel valtuustos...kaveri on kadonnut
- Anonyymi
Tapahtui välikohtaus äänestyspaikalla. Paloi pinna totaalisesti. Hermojen hallintaa pitää parantaa.
- Anonyymi
Kaikki inkkarit kanootissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki inkkarit kanootissa
Ei. Osa inkkareista on laiturilla Etelä-Savossa.
- Anonyymi
Minäkin rakastan häntä. Karismaattinen ja oikein miellyttävä ja miellyttävän näköinen henkilö.
Onneksi on viisaitakin riuttoja olemassa. :D - Anonyymi
Riutta on prööt.
- Anonyymi
Kuntavaalt tulossa ensi vuonna. Riutta tarvitaan äänestyspaikoilla valvojaksi tai tarkkailijaksi, joka osaa äänenkäytöllään ja sanavalinnoillaan pitää äänestäjät KURISSA! MAHTAVA MIES, JOKA EI TURHIA KURSAILE MATKUSTAMISESSA JA KANSALAISOIKEUKSIEN VALVOJANA!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549