Tämän idea on yksinkertaisesti sellanen, että vastaat edelläolevan kysymykseen, ja kysyt itse kysymyksen. Ja näitten kysymysten pitäis sitten olla Potteraiheisia!!! Mä alotan aika helpolla:Mitkä olivat kuoleman varjelukset?
Harry Potter- kysymyksiä
17
890
Vastaukset
- hycuvlvvllhho
Näkymättömyysviitta,seljasauva ja elpymyskivi. -Kenen kanssa Percy menee naimisiin?
- muggle
Joku Audrey muistaakseni :D Mitkä olivat Voldemortin hirnyrkit?
- Ginnyfan
käärme, puuskupuhin kuppi, korpinkynnen diadeemi, luihuisen medaljongi, sormus, harry, ja päiväkirja. -kuinka monta jäsentä weasleyn perheessä on ja luettele ne nimeltä? (lemmikit myös mukaan)
- DracoS.L.Malfoy
Arthur, Molly, Bill, Charlie, Percy, Fred, George, Ron ja Ginny. Elukat: Errol, Posityyhtynen ja Hermes, Kutka-"rotta", joku Ronin sammakko, jolla ei kai ollut nimeä, liuta kanoja, joiden nimiä ei mainita, sekä ullakolla asuva paha henki.
Montako pulloa kermakaljaa Winky ryyppää päivässä (Liekehtivä pikari)? - jgobyibx
6 pulloa. Barty kyyryn, sirius mustan, tom lomen valedron, kolkon ja vauhkomielen nimet englanniksi? Koko nimet.
- Rowie
Barty Crouch, Tom Marvolo Riddle, Marvolo Gaunt, Alastor "Mad-Eye" Moody.
Missä kirjassa Fredin ja Georgen "kaukoputki" aiheuttaa Hermionelle mustan silmän?- potterfani84
Puoliverisessä prinssissä
Mikä oli Voldemortin äidin nimi?
- potterfan01
Merope Kolkko.
Ketkä perustivat Tylypahkan - rohkelikko
Godrick Rohkelikko, Salazar Luihuinen, Helga Puuskupuh ja Rowena Korpinkynsi.
Luettele Melkein Päättömän Nickin kuolinpäiväjuhlan vieraat.- Anonyymi
Mä en tiiä mut siinä oli ainaki Murjottava Myrtti ja joitain muita kummituksia...
Äh ihan sama, kysymys:
Mikä on Dumledoren koko nimi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tiiä mut siinä oli ainaki Murjottava Myrtti ja joitain muita kummituksia...
Äh ihan sama, kysymys:
Mikä on Dumledoren koko nimi?Oliko se Albus Percival Wulfrick Brian Dumbledore?
Missä kirjassa Mundungus Fletcher MAINITAAN ensimmäisen kerran? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se Albus Percival Wulfrick Brian Dumbledore?
Missä kirjassa Mundungus Fletcher MAINITAAN ensimmäisen kerran?Eikös se ollut 4/5 kirja. -Kuka määrää Dracon tappamaan Albuksen?? (Helppo)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ollut 4/5 kirja. -Kuka määrää Dracon tappamaan Albuksen?? (Helppo)
Voldemort.
Mikä on Ginny Weasleyn oikea etunimi?
- Anonyymi
Joku ginerwa?
- Anonyymi
Ginewra*
- Anonyymi
Hfgkfffghkjhhhh🥴🥶🥶♥️♥️😭🐀☺️🤣⛱️👏🏖️😘🥴😘👏👏🥶😘😱😡🚬🐀😂☺️☺️☺️😊☺️😊😊🙂😄😪🙂😗☺️
- Anonyymi
Seitsemäs potter
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620