Tämän idea on yksinkertaisesti sellanen, että vastaat edelläolevan kysymykseen, ja kysyt itse kysymyksen. Ja näitten kysymysten pitäis sitten olla Potteraiheisia!!! Mä alotan aika helpolla:Mitkä olivat kuoleman varjelukset?
Harry Potter- kysymyksiä
17
854
Vastaukset
- hycuvlvvllhho
Näkymättömyysviitta,seljasauva ja elpymyskivi. -Kenen kanssa Percy menee naimisiin?
- muggle
Joku Audrey muistaakseni :D Mitkä olivat Voldemortin hirnyrkit?
- Ginnyfan
käärme, puuskupuhin kuppi, korpinkynnen diadeemi, luihuisen medaljongi, sormus, harry, ja päiväkirja. -kuinka monta jäsentä weasleyn perheessä on ja luettele ne nimeltä? (lemmikit myös mukaan)
- DracoS.L.Malfoy
Arthur, Molly, Bill, Charlie, Percy, Fred, George, Ron ja Ginny. Elukat: Errol, Posityyhtynen ja Hermes, Kutka-"rotta", joku Ronin sammakko, jolla ei kai ollut nimeä, liuta kanoja, joiden nimiä ei mainita, sekä ullakolla asuva paha henki.
Montako pulloa kermakaljaa Winky ryyppää päivässä (Liekehtivä pikari)? - jgobyibx
6 pulloa. Barty kyyryn, sirius mustan, tom lomen valedron, kolkon ja vauhkomielen nimet englanniksi? Koko nimet.
- Rowie
Barty Crouch, Tom Marvolo Riddle, Marvolo Gaunt, Alastor "Mad-Eye" Moody.
Missä kirjassa Fredin ja Georgen "kaukoputki" aiheuttaa Hermionelle mustan silmän?- potterfani84
Puoliverisessä prinssissä
Mikä oli Voldemortin äidin nimi?
- potterfan01
Merope Kolkko.
Ketkä perustivat Tylypahkan - rohkelikko
Godrick Rohkelikko, Salazar Luihuinen, Helga Puuskupuh ja Rowena Korpinkynsi.
Luettele Melkein Päättömän Nickin kuolinpäiväjuhlan vieraat.- Anonyymi
Mä en tiiä mut siinä oli ainaki Murjottava Myrtti ja joitain muita kummituksia...
Äh ihan sama, kysymys:
Mikä on Dumledoren koko nimi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tiiä mut siinä oli ainaki Murjottava Myrtti ja joitain muita kummituksia...
Äh ihan sama, kysymys:
Mikä on Dumledoren koko nimi?Oliko se Albus Percival Wulfrick Brian Dumbledore?
Missä kirjassa Mundungus Fletcher MAINITAAN ensimmäisen kerran? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se Albus Percival Wulfrick Brian Dumbledore?
Missä kirjassa Mundungus Fletcher MAINITAAN ensimmäisen kerran?Eikös se ollut 4/5 kirja. -Kuka määrää Dracon tappamaan Albuksen?? (Helppo)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ollut 4/5 kirja. -Kuka määrää Dracon tappamaan Albuksen?? (Helppo)
Voldemort.
Mikä on Ginny Weasleyn oikea etunimi?
- Anonyymi
Joku ginerwa?
- Anonyymi
Ginewra*
- Anonyymi
Hfgkfffghkjhhhh🥴🥶🥶♥️♥️😭🐀☺️🤣⛱️👏🏖️😘🥴😘👏👏🥶😘😱😡🚬🐀😂☺️☺️☺️😊☺️😊😊🙂😄😪🙂😗☺️
- Anonyymi
Seitsemäs potter
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675630Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344244Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961846- 631425
- 2611127
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126969Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39695