Osaako joku kommentoida tähän, eli maanantaina testillä saan plussan ovulaatiotestiin, muttei ole ovis oireita. Ovisoireet tulevat vasta sunnuntaina: Lisääntynyt valkovuoto, turvonnut maha ja himot seksiin.
Onko tämmöinen ihan normaalia vai miksi se menee näin?
outo ovulaatio
yritänymmärtääitseäni
3
60
Vastaukset
no mäkin sain positiivisen ovu testin perjantaina ja limoja tuli vasta maanantaina...että onhan se kyllä aika outoa....
- oij0o
Oon kuullu joskus, että ovis testi näyttää jo pari päivää ennen ovista sen positiivisen tuloksen ja se huippu on siitä kahden päivän päästä. Mut en sit tiiä onko näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614