Microsoft- tilitiimi ([email protected])
Lisää yhteyshenkilöihin
20.1.2015
Vast.ott.: [email protected]
[email protected]
Microsoft-tili
Kiitos, että vahvistit suojaustietosi
Tietokantamme tilien hallintatoimenpiteen aikana huomasimme, että tiliäsi ei ole vahvistettu. Tekninen valvontamme sulkee kaikki vahvistamattomat tilit, joten estääksesi tilisi sulkeutumisen sinun täytyy klikata 'vastaa'-painiketta vastataksesi tähän viestiin sekä syöttää alla olevat puuttuvat tiedot uudistaaksesi tilisi.
Nimi.................................................................................................
Microsoft-tili Lisätietoja................................................................
Salasana............................................................................................
Syntymäpäivä..................................................................................
Maa/alue...........................................................................................
Varoitus!!! Mikäli tilinomistaja ei suostu uusimaan tiliään viikon kuluessa tämän varoituksen saamisesta, he menettävät sen lopullisesti.
Kiittäen
Microsoft-tilitiimi
tällanen tuli sähköpostiin mnua epäilyttää vahvasti ...........
5
957
Vastaukset
Roskini vain.
Jos haluaisivatkin sulkea ja itselle tulisi tuollainen niin siinäpähän sulkevat, en jää kaipaamaan.
Koskaan ei tarvitse tai pidä kellekään antaa sinun salasanaasi ja harvemmin muitakaan tietoja, huijaukseltahan tuo haiskahtaa.Ei tuossa ole mitään epäilyttävä. Se on päivänselvä huijaus. Kukaan laillinen ei koskaan kysy salasanoja sähköpostilla. Älä vastaa tuohon mitenkään. Älä myöskään klikkaile tuollaisissa viesteissä olevia linkkejä vaan aina mene palveluun normaaliin tapaan esimerkiksi kirjanmerkillä.
Toki voit lähettää tuosta kopion Microsoftille. Silloin ainakin tuo tili sulkeutuu.- EsaK00
Mulle tuli samanlainen
> Date: Mon, 25 Jan 2016 15:58:42 0200
> From: [email protected]
> To: [email protected]
> Subject: SRX1263035658ID - Vahvista tilisi
>
> Hei,
>
> Tietokantamme tilien hallintatoimenpiteen aikana huomasimme, että
> tiliäsi ei ole vahvistettu. Tekninen valvontamme sulkee kaikki
> vahvistamattomat tilit, joten estääksesi tilisi sulkeutumisen sinun
> täytyy klikata 'vastaa'-painiketta vastataksesi tähän viestiin sekä
> syöttää alla olevat puuttuvat tiedot uudistaaksesi tilisi.
>
>
> Nimi.......................................
> Microsoft-tili Lisätietoja.................................
> Salasana......................................................
> Syntymäpäivä.........................................
> Maa/alue......................................................
>
> Varoitus!!! Mikäli tilinomistaja ei suostu uusimaan tiliään viikon
> kuluessa tämän varoituksen saamisesta, he menettävät sen lopullisesti.
>
> Ystävällisin terveisin
> Microsoft-tilitiimi - sdfvsdf
Haistakoon kyrpä;) Mulle tuli eilen tuo roskaposti ja enenku menin avaamaan, menin suorinta tietä googlaileen, sanotaanko asiasta mitään keskustelupalstoilla. Ja hetipä selvisi että tunnusten urkkijat asialla. Hirteen tuommoset saatanat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178