Moi
Onko kenelläkään palstan lukijoista kyseistä pyörää, ja voisinko saada jotain käyttäjäkokemuksia (asiallisia) siitä. Olen aikeissa ostaa keväällä joko uuden tai vähän ajetun, joten tarvitsisi vähän apuja ja infoa ko. kulkuvälineestä.
Onhan noita merkkikohtaisia palstoja netissäkin, mutta mielelläni kuulisin vielä lisää. Se on melko iso sijoitus.
Kawasaki GTR 1400
5
1829
Vastaukset
- Kawa-fani
Oon ajanu 2010 mallilla nyt 83tkm matka-ajoo pääosin, eikä mitään vikaa oo ollunna. Yks ajovalopoltin män, renkaitahan raskas peli kuluttaa, huollot ajallaan, suoraa huutoo loppuaika. Harvinaisen huoleton peli on GTR.
- KK58
Voin suositella matka-ajoon. Itse Eurooppaa pari kesää ristiin rastiin kruisailleena pidän kyllä tällä ajamisesta.
Onhan se tosiaan ihan tarkoituksella matkapyörä ja sporttinen sellainen.
Ei mitään vikoja ole tullut vastaan vielä vm. 2008. - KahdellaPyörällä
Täytyy kai sitten lähteä Vantaalle Kawa-kauppaan. kiitos informaatiostanne.
- Bemuilla.jo.15.vuotta
Makuasia, mutta saa tuolla rahalla paremmankin pyörän.. Esim. BMW K 1300 ässän, sporttinen matkapyörä ja mielestäni ihan toista luokkaa kuin vaikka GTR.
Tai jos todellisen matkajuhdan haluat, niin vilkaise vaikka nettimotosta Bemun K 1600 GT malleja. Ne vaan menee mielestäni turhan raskaiksi, mutta makuasia sekin.
Bemuilla olen ajellut jo 15 vuotta ja n. 150 tkm. Merkkiuskollinen en ole, mutta mieleisempääkään ei ole löytynyt.- KahdellaPyörällä
Moottoripyörien paremmuus on subjektiivinen juttu. Jokaisella tehtaalla ympäri maailman on enemmän teknistä tietoa ja osaamista moottoripyöristä kuin kaikilla Suomen moottoripyöräkokoontumisilla yhteensä. Kertaa 12 tai enemmän.
Mielikuvakysymys. Kaikki moottoripyörät nykyään ovat todella hyviä, omaan käyttötarkoitukseensa. Oikein käytettynä.
GTR on nyt kai minun pyöräni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379