Kawasaki GTR 1400

Kahdella pyörällä

Moi

Onko kenelläkään palstan lukijoista kyseistä pyörää, ja voisinko saada jotain käyttäjäkokemuksia (asiallisia) siitä. Olen aikeissa ostaa keväällä joko uuden tai vähän ajetun, joten tarvitsisi vähän apuja ja infoa ko. kulkuvälineestä.
Onhan noita merkkikohtaisia palstoja netissäkin, mutta mielelläni kuulisin vielä lisää. Se on melko iso sijoitus.

5

3113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kawa-fani

Oon ajanu 2010 mallilla nyt 83tkm matka-ajoo pääosin, eikä mitään vikaa oo ollunna. Yks ajovalopoltin män, renkaitahan raskas peli kuluttaa, huollot ajallaan, suoraa huutoo loppuaika. Harvinaisen huoleton peli on GTR.

• KK58

Voin suositella matka-ajoon. Itse Eurooppaa pari kesää ristiin rastiin kruisailleena pidän kyllä tällä ajamisesta.
      Onhan se tosiaan ihan tarkoituksella matkapyörä ja sporttinen sellainen.
      Ei mitään vikoja ole tullut vastaan vielä vm. 2008.

• KahdellaPyörällä

Täytyy kai sitten lähteä Vantaalle Kawa-kauppaan. kiitos informaatiostanne.

• Bemuilla.jo.15.vuotta

Makuasia, mutta saa tuolla rahalla paremmankin pyörän.. Esim. BMW K 1300 ässän, sporttinen matkapyörä ja mielestäni ihan toista luokkaa kuin vaikka GTR.
      Tai jos todellisen matkajuhdan haluat, niin vilkaise vaikka nettimotosta Bemun K 1600 GT malleja. Ne vaan menee mielestäni turhan raskaiksi, mutta makuasia sekin.
      Bemuilla olen ajellut jo 15 vuotta ja n. 150 tkm. Merkkiuskollinen en ole, mutta mieleisempääkään ei ole löytynyt.

• KahdellaPyörällä

Moottoripyörien paremmuus on subjektiivinen juttu. Jokaisella tehtaalla ympäri maailman on enemmän teknistä tietoa ja osaamista moottoripyöristä kuin kaikilla Suomen moottoripyöräkokoontumisilla yhteensä. Kertaa 12 tai enemmän.

Mielikuvakysymys. Kaikki moottoripyörät nykyään ovat todella hyviä, omaan käyttötarkoitukseensa. Oikein käytettynä.

GTR on nyt kai minun pyöräni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      72
      7337
    2. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      84
      5684
    3. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      39
      3816
    4. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      15
      3106
    5. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      111
      2945
    6. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      96
      2785
    7. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      42
      2760
    8. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      13
      2101
    9. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1826
    10. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      243
      1703
    Aihe