tokmanni

halpaa

Mitä mieltä ootte?mun mielestä Tokmanni on parasta mitä Turenkiin on tullu ja lidl kakkonen.

12

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jklolut

      Lidl on ykkönen ja kassaneidit ja miehet asiakkaille tosi kohteliaita. Parhaat ja tuoreet vihannekset koko kylällä.

      • enpä

        Parhaat ja tuoreet vihannekset koko kylällä.
        Jaa. On vai?


    • yllätyshinnat

      tokmannilla edelleen usein kassalla hinnat ovatkin isommat kuin hyllyssä

      • TarkkaMarkka

        Hinnat tosiaankin Toksulla mitä sattuu, ja paljon luokatonta rojua - osa tuotteista on rikki jo myyntihyllyssä! Juurikaan mitään käyttötavaraa ei kannata Tokmannin omasta valikoimasta (ts. Tokmannin teettämää / maahantuomaa) ostaa; joutuu palauttamaan ja selittelemään että tuote vaan oli niin kehno että levisi heti. Ns. merkkituotteita voi tietenkin luottavaisemmin mielin ostaa, mutta hintahan ei sitten ole yhtään sen edullisempi kuin muuallakaan.
        Maailman kaatopaikat täyttyvät rojusta, joten Tokmannikin voisi kantaa vastuunsa ja tuoda maahan kestäviä tuotteita eikä scheissea.
        Ja LIDL rules - vapiskaa Ääs ja Koo ponuskortteinenne (vaikka toki Lidlinkin kestotavaroissa on joukossa vähemmän kestotavaraa..).


      • Tokmanniaina

        Eihän siinä muuta tapahtunut kuin, että kaikki liikkeet on saman nimen alla.
        Hinnat näyttää nousseen muissakin halpaketjuissa, esim puuilossa.
        Vaatepuoli kyllä ontuu valikoiman suhteen, nuorisolle heikosti ja miehet todellakin pappa tyyliä.
        https://www.hs.fi/talous/art-2000002849715.html


    • onkin

      Joo

    • Uudistustakaipaava

      Vielä kun saataisiin uusi S- market samaan ryppääseen niin olisi kaikki hyvin.

    • Paremminvoisiolla

      Tokmanni on ok, tosin kun oli ennen Tarjoustalo, niin hinnat oli edullisempia. Autotarvikepuoli on vajaa. Siihen panostaisin. aiemmin sai esim. öljynsuodattimet ja ilmansuodattimet ym. kunnollista autotarviketta. Nuorison vaatteita ei ole mikä on iso miinus. On ääripäitä lapset, miehet, naiset, mutta mihin on unohdettu teini-ikäisten toiveet? Miesten osasto liian "ukkoa".Kuka nämä kamppet sinne valitsee? Joku palvelutalon asukki? En ole ostanut yhtään vaatetta miesten osastolta varmaan viiteen vuoteen. Kyllä on Raimon Asua ollut ikävä välillä.

    • Turhaon

      Ihan paska valikoima. Eihän siellä tunnu enää olevan kuin keksiä ja mummon vaatetta.

    • ostinkunhalvallasain

      Kyllä mä ostan nykyään enimmäkseen Lidlistä myös pesuaineet. Tokmannilta haen ehkä vessapaperia silloin kun sattuu oleen tarjouksessa. Aika huonoksi on mennyt valikoima siellä. Tahdon takaisin sen halpiskaupan, joka oli Meskun talossa. Teippaukset taitaa olla vieläkin ikkunoissa, mutta en nyt jaksa lähteä kylälle asti katsomaan, mikä se nimi oli, kun en just nyt saa päähäni.

      • tuunimummi

        Meskun talossa oli Ahonlaita.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3240
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2832
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2648
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2608
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2325
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1783
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1727
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1600
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1446
    Aihe