onko kokemuksia uudenvuoden vietosta laivalla? silja europalla? olisi ajatuksissa mennä.
uusivuosi laivalla
4
3592
Vastaukset
- ansku
mä oon ainakin sillon menos silja europal.. en oo aikasemmin ollu uutenvuoten laival,mut varmaan ainakin kova meno ;) ja ehkä jotain ilotulitust voi olla kannel..
- mä vaan
jos et ole varannut jo matkaa, turhaa suunnittelet matkaa...paikat myyty loppuun jo pari kuukautta sitten. ehkä jotain satojen eurojen hyttejä vielä löytyy....
itse olin menossa, mutta peruin matkan, sillä taitaa olla pelkkää sikailua, koko laivs täynnä juoppoja....- Tepi
Kaikissa hyttiluokissa näyttää olevan tilaa, sviiteistä en tiedä. Ainahan matkataa usean sadan euron hyteissä, kuka ikkunattomassa ja saunattomassa menee??
- Työntekijä
Itse olen ollut 3 uutta vuotta europalla enkä mielelläni mee enää toiste. Laiva täynnä humalaisia ja missään ei mahdu olemaan. On tietenkin eri asia jos tykkää mutta itseäni ei kiinnosta. Aivot jätetään terminaalin säilytyslokeroon ja matka voi alkaa. Mihinkään ei pääse istumaan, joka puolella on tappeluita ja maailman menosta ei tiedetä yhtään mitään.
Tämä on vaan oma mielipiteeni mutta jos tykkäät toista mieltä niin hyvää matkaa sulle! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841