onko kokemuksia uudenvuoden vietosta laivalla? silja europalla? olisi ajatuksissa mennä.
uusivuosi laivalla
4
4044
Vastaukset
- ansku
mä oon ainakin sillon menos silja europal.. en oo aikasemmin ollu uutenvuoten laival,mut varmaan ainakin kova meno ;) ja ehkä jotain ilotulitust voi olla kannel..
- mä vaan
jos et ole varannut jo matkaa, turhaa suunnittelet matkaa...paikat myyty loppuun jo pari kuukautta sitten. ehkä jotain satojen eurojen hyttejä vielä löytyy....
itse olin menossa, mutta peruin matkan, sillä taitaa olla pelkkää sikailua, koko laivs täynnä juoppoja....- Tepi
Kaikissa hyttiluokissa näyttää olevan tilaa, sviiteistä en tiedä. Ainahan matkataa usean sadan euron hyteissä, kuka ikkunattomassa ja saunattomassa menee??
- Työntekijä
Itse olen ollut 3 uutta vuotta europalla enkä mielelläni mee enää toiste. Laiva täynnä humalaisia ja missään ei mahdu olemaan. On tietenkin eri asia jos tykkää mutta itseäni ei kiinnosta. Aivot jätetään terminaalin säilytyslokeroon ja matka voi alkaa. Mihinkään ei pääse istumaan, joka puolella on tappeluita ja maailman menosta ei tiedetä yhtään mitään.
Tämä on vaan oma mielipiteeni mutta jos tykkäät toista mieltä niin hyvää matkaa sulle! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691