Ollaan nyt kihlattuni kanssa yritetty lasta 6kk. Ei vieläkään oo tärpännyt. Olen 20 vuotias ja mulla on kilpirauhasenvajaa toiminta. Kihlattuni on 30 vuotias ja perusterve. Emme kumpikaan polta ja alkoholia käytämme joskus. Vuosi sitten todettiin että mulla on kohdunkaulassa 2cm kysta. Nyt olen alkanut miettimään että senkö takia en tule raskaaksi. Onko kokemuksia tälläsestä tai voiko kysta aiheuttaa lapsettomuutta? Soitan huomenna lääkärille ja kysyn asiasta. Iltasin tulee vaan lapsettomuus mieleen.
Kohdunkaulassa kysta..
2
209
Vastaukset
- Tiina Oinonen
Epäilen että miehesi vetää sinua väärään reikään. Ihan ensimmäiseksi sinun tulee tunnistaa yhdynnässä millaisia tuntemuksia se herättää. Jos tuntuu ulostamisentarvetta niin siitin on todennäköisesti peräaukossa. Se että tulisit raskaaksi, vaatii siemensyöksyn emättimeen, ei peräaukkoon. Viestistäsi arvasin että olette narkomaani pariskunta ja kunnon pöllyssä voi olla vaikeaa tunnistaa vetääkö mies lakanan ja prseen väliin vaiko jompaan kumpaan reikään. Tämä on sitä luonnonvalintaa. Luontoäiti yrittää sanoa että älkää vaan yrittäkö lasta koska ei siitä kovin viisasta tule. Tai voitte itse miettiä miltä se tuntuu kun FAS-lapsi huutaa 24h/vrk ja tarvitsee downin-syndroomaansa 4krt päivässä lääkityksen. Kun seuraavan kerran haette korvauslääkkeenne niin pyytäkää samalla hoitajalta kortsuja.
- kjbiokååkpo
Miks tollaset hullut tulee kirjoittamaan tänne raskaus -osioon? Olet nyt väärällä aihealueella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263224Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122369Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.762262Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1052001Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761643Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451499Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta221406Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1201170
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126