Vielä lisäys, voisiko joku suositella hyvää casaa Havannassa? Netistä kyllä löytyy noita sivustoja, mutta siellä on niin julmetusti vaihtoehtoja, ettei pysty millään päättämään. Minne pääsisi suht helposti (ja halvasti) Jose Martin lentokentältä?
Majoituksesta
3
786
Vastaukset
- chiquita
Mietipä ensin, mille alueelle Havannassa haluat. Esim. vanhassa Havannassa olet "tapahtumien" keskellä ja voit kävellä moneen mielenkiintoiseen paikkaan. Öisin tosin sitten esim. moneen casaan kuuluu melua kadulta yms.
Toisaalta taas Vedado ja Miramar ovat "vihreämpiä" kaupunginosia, lähellä on esim. isoja hotelleja yms.
Kannattaa ottaa taksi lentokentältä keskustaan. Hirveästi ei taida hintaeroa olla vanhan Havannan ja esim. Vedadon välillä. Hinta kannattaa sopia etukäteen, ettei tule yllätyksiä. Voit ehkä säästää hiukan per henki, jos jaat taksin jonkun toisen keskustaan menevän turistin kanssa.
Majoituksesta vielä, jos casa ei miellytä, sen voi aina vaihtaa. Eli älä maksa esim. viikkoa etukäteen, jos et vielä tiedä, pidätkö paikasta. Ja muutenkin, minä ehkä maksaisin esim. päivän kerrallaan.
Casa-varauksista: joskus varauksestasi huolimatta et saakaan huonetta varaamastasi casasta. Tämä yksinkertaisesti siksi, että jos joku tulee paikalle ennen sinua, voi casan omistaja pitää varmaa asiakasta houkuttelevampana. Hänellähän ei ole mitään etumaksua tms. sinulta.... Tällaisissa tapauksissa casan omistajat kyllä etsivät sinulle toisen majapaikan...ainakin yleensä...hehe.
Mutta ei hätää, kyllä casoja esim. Havannassa riittää, ellei ole esim. joku erikoiserikois- karnevaaliaika, jolloin voi tehdä tiukkaa löytää vapaata huonetta helposti....- Heja
No esimerkiksi vanhassa Havannassa majoittuminen kiinnostaa. Tapahtumien keskellä haluan olla, joten onko vinkkejä hyvästä casasta?
- chiquita
Heja kirjoitti:
No esimerkiksi vanhassa Havannassa majoittuminen kiinnostaa. Tapahtumien keskellä haluan olla, joten onko vinkkejä hyvästä casasta?
Yoyi Alvarez
Calle Industria 270, 6to apto 601
e/Neptuno y Virtudes
Centro Habana
puh. 53 7 635 533
sposti: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745329Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy19510856Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858518Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03200Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 351597
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500