Niin antaa tulla niitä todisteita siitä "isojalasta" kaikki kuvat(jotka mä oon nähny) on ollu feikkejä ja sen on huomannu ku on kattonu tarkasti.
En usko tähän mörökölliin ennen ku tulee kunnon todisteita
todisteita isojalasta
3
884
Vastaukset 3
- feikki footti
selvä feikki
http://tinypic.com/fyid0
ku katot kuvan ulkopuolelle niin hoksaat siel lukee vinewood ja kuva on otettu metsässä!!!
Selvä feikki(suurin osa ois kattonu heti et kah tuossahan on se lumimies)- kikikiki
kaikissa pelin omalla kameralla otetuissa valokuvissa kun katsot niitä niin näkyy tuo vinewood teksi taustalla, koitappa vaikka ottaa pelin kameralla kuva jostain ja sitten talletat sen muistikortille avaat kuvagallerian ja katot sitä kuvaa
kikikiki kirjoitti:
kaikissa pelin omalla kameralla otetuissa valokuvissa kun katsot niitä niin näkyy tuo vinewood teksi taustalla, koitappa vaikka ottaa pelin kameralla kuva jostain ja sitten talletat sen muistikortille avaat kuvagallerian ja katot sitä kuvaa
Ja huomaahan sen kun suurentaa kuvaa. Telkan ruudussa näkyy niitä raitoja joita ei näy sen olion kohdalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568