Hei voiko joku auttaa nopeesti ku oon pelannu fifa ultimate teamia ja muutama pelaaja on loukkaantunut ja miutamalla on punainen joten siellä lukee joko injured out 1 match tai suspended out 1 match mut sittenku pelaan sen yhden pelin nii edelleen sama kortti tai loukkaantuminen miksi ei lähde ongelma ollut jo pitkään.
Fifa 15 ut ei toimi?
7
398
Vastaukset
- ApuaTarvitsen
Sama ongelma myös tabletilla. Muutamalla pelaajallani on ollut punainen kortti vaikka kuinka kauan... Mitä voin tehdä?
- kumipääkottarainen
Ne pitää olla reservissä jotta laskuri toimii, ei siis siellä missä kaikki ylimääräiset pelaajakortit on. Tajunnet, että on kenttäpelaajat, vaihtopelaajat ja reservi. Ja sitten ne muut turhakkeet jotka ei ole missään.
- Jahaboy
En tajunnu! ???
- kumipääkottarainen
Jaa. No siinä ruudun alalaidassa on vaihtopelaajat ja reservi. Laita loukkaantuneet tai pelikiellon saaneet siihen reserviläisten jonoon. Tajusitko nyt?
- Anonyymi
Olen vasta 3 division
- Anonyymi
Sain muutaman promokoodin jakoon, joilla saa 12.000 fut pistettä.
Laita viestiä mikäli kiinnostaa [email protected] - Anonyymi
mulla ei oo sama vika mä en pääse edes ultimate tiimiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739