Hei voiko joku auttaa nopeesti ku oon pelannu fifa ultimate teamia ja muutama pelaaja on loukkaantunut ja miutamalla on punainen joten siellä lukee joko injured out 1 match tai suspended out 1 match mut sittenku pelaan sen yhden pelin nii edelleen sama kortti tai loukkaantuminen miksi ei lähde ongelma ollut jo pitkään.
Fifa 15 ut ei toimi?
7
327
Vastaukset
- ApuaTarvitsen
Sama ongelma myös tabletilla. Muutamalla pelaajallani on ollut punainen kortti vaikka kuinka kauan... Mitä voin tehdä?
- kumipääkottarainen
Ne pitää olla reservissä jotta laskuri toimii, ei siis siellä missä kaikki ylimääräiset pelaajakortit on. Tajunnet, että on kenttäpelaajat, vaihtopelaajat ja reservi. Ja sitten ne muut turhakkeet jotka ei ole missään.
- Jahaboy
En tajunnu! ???
- kumipääkottarainen
Jaa. No siinä ruudun alalaidassa on vaihtopelaajat ja reservi. Laita loukkaantuneet tai pelikiellon saaneet siihen reserviläisten jonoon. Tajusitko nyt?
- Anonyymi
Olen vasta 3 division
- Anonyymi
Sain muutaman promokoodin jakoon, joilla saa 12.000 fut pistettä.
Laita viestiä mikäli kiinnostaa [email protected] - Anonyymi
mulla ei oo sama vika mä en pääse edes ultimate tiimiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647