Nissan Almera 1,6gx -96 etupäässä kolahtaa töyssyyn ajaessa. Jalkoihin asti tuntuu kolahdus. Missä vika koiranluu, alapalonivel?
Nissan Almera etupäässä kolahtaa?
10
109
Vastaukset
- kullberg
Koiranluusta voi aloittaa ja alatukivarsi on seuraava ongelma ja niin edelleen!
- jopu
Aika vaikea täällä sanoa missä vika, auto vaan pukille ja tutkimaan.
- almeristi
JOUSET kuoleentunu keula laskeentunu, pohjaa pojaanlyöti kumehin korostuu etenkin kylmällä säällä voi tarkastaa välin kumeihin (korjaus uusimalla jouset samalla iskarin suojakumit9
- tallberg
Ei nissanin jouset kuoleennu, onnen niin sitkeetä metallii, nee menee yleensä poikki!
- almeristi
kokemuksesta kirjoitin itsellä oli juuri semmonen vika,löi pohjaanlyönti kumehin lyötteessä tunnusti että etuset jää siihen paikkaan
- almeristi
1.6 hb vm 2000
- almeristi
almeristi kirjoitti:
1.6 hb vm 2000
jouset vaihoin kolahtelu loppu
- tallberg
Höpö höpö iskarit vaihtoon!! Jos pohjaan kolahtaa kanttariin ajettaessa!
- almeristi
höpö höpö iskarit vaihoin ensin ei kolahteli loppunut , jouset vaihtoon ei oo nyt kahteen talveen kolakehellu uskokoon ken haluaa
- Rymd
Noh noh !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627176
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264138- 473497
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473190- 512926
- 452325
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262316Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732029Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551985- 291886