Nissan Almera 1,6gx -96 etupäässä kolahtaa töyssyyn ajaessa. Jalkoihin asti tuntuu kolahdus. Missä vika koiranluu, alapalonivel?
Nissan Almera etupäässä kolahtaa?
10
110
Vastaukset
- kullberg
Koiranluusta voi aloittaa ja alatukivarsi on seuraava ongelma ja niin edelleen!
- jopu
Aika vaikea täällä sanoa missä vika, auto vaan pukille ja tutkimaan.
- almeristi
JOUSET kuoleentunu keula laskeentunu, pohjaa pojaanlyöti kumehin korostuu etenkin kylmällä säällä voi tarkastaa välin kumeihin (korjaus uusimalla jouset samalla iskarin suojakumit9
- tallberg
Ei nissanin jouset kuoleennu, onnen niin sitkeetä metallii, nee menee yleensä poikki!
- almeristi
kokemuksesta kirjoitin itsellä oli juuri semmonen vika,löi pohjaanlyönti kumehin lyötteessä tunnusti että etuset jää siihen paikkaan
- almeristi
1.6 hb vm 2000
- almeristi
almeristi kirjoitti:
1.6 hb vm 2000
jouset vaihoin kolahtelu loppu
- tallberg
Höpö höpö iskarit vaihtoon!! Jos pohjaan kolahtaa kanttariin ajettaessa!
- almeristi
höpö höpö iskarit vaihoin ensin ei kolahteli loppunut , jouset vaihtoon ei oo nyt kahteen talveen kolakehellu uskokoon ken haluaa
- Rymd
Noh noh !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315