Eikun teitä ei oikein näy yhtään missään niin missä päin te oikein olette?
Vastaukset 20
- bdndnfkkfn
Kannattaa joskus uskaltautua kotoaan ulos ja jopa jutella tytöille niin kyllä niitä löytyy. (Eikä rajata ihmisiä noin tyhmästi "metalli/hevi tyttösiin") Iha vaa vinkkinä.
Ei lokeroida ihmisiä :D itseäni voisin sellaiseksi nimittää tyylini perusteella, mutta kun katsoo syvemmälle niin olen paljon muutakin. Ja musiikkimakuun lisäten: kuuntelen hyvää musiikkia enkä lokeroi sitäkään... Enkä myöskään jaksa fanittaa ketään tiettyä täysillä xD mut nyt kyl poikkesin aiheesta :D
- BlösöTeiniHomo
"Eikun teitä ei oikein näy yhtään missään niin missä päin te oikein olette?"
Painonhallintakurssilla. - hlj
Mietin ite et mis kaikki tälläsee pojat on :D lappeenrannas asun ite :p
- AsunkylläHelsingis
Haluaako ehkä tutustua?
- hlj
Joo oisko kikkiä?
- hlj
Taisin löytää
- Minävielä
Löysitkö vai?
- jokurandomkakka
Täällähän minä c: Pk-seudulla päin elän :d
- Alottaja
Missäs päin? Kun itsekkin asun pk seudulla!
- wnbhevari
täällä yksi lahdesta! :3
- toxicity
missä on kaikki metalhead-poijat?;__; Kaksi alle 20-vuotiasta paikkakunnaltani tunnen, loput on enimmäkseen KANNABISJOLOMATAFAKA420- tai ananastyyppejä.
- AloittajaTäälläMoi
Mistähän päin satut olemaan?
- jokuperkele
Tääll yks keravalaine 14v hevari
- kzksndnkdnz
Täällä mun kainalossa on yks mut sitä ette saa :P
- Bored
Täällä Helsingissäkin on yks -99
- minalenkkari
tääl ois yks pohjois-suomalainen hevipoika 15v
- Tyttö15.v
Täällä olis yks.
- jiiijii
Täältä oulust yks metalhead tyttö ilmottautuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll16881Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518