Minulla oli hakemus luotsiksi kahteen palstaan. Ovatko ne enää voimassa, vai teenkö uudet hakemukset? Miten se nyt tapahtuu?
Palstaluotsit
4
75
Vastaukset
Hei,
Luotsin rooli tullaan uudistamaan uudessa Suomi24:ssä. Tästä syystä emme enää hetkeen ole luotsihakemuksia hyväksyneet.
Luotsien käyttämät työkalut ovat tekeillä uuteen palveluun. Tiedotamme kun ne ovat valmiit ja luotsihakemuksia voi taas lähettää. :)
Ystävällisin terveisin,
Suomi24 Ylläpito /Sara- chattaaja
Kun te olette onnistuneet siivoamaan sen luotsiosaston niin että vain asialliset on jäljellä,älkää ihmeessä ottako uusia "emrys" merkkisiaä tyyppejä.Ruksi kai on käytössä uudessakin versiossa.kyllä se riittää.Kiitän 12 vuoden yhteistyöstä vaikka se on välillä takkuillutkin :-)
- Anonyymi
Kuinkakauan on vielä odotettava?
Luotsien puuttuessa moderointitaso on todella romahtanut!
- chattaaja
Miks sä haluat luotsiksi,kyllä ihmiset ilman sinuakin osaa päättää mitä ne kirjoittelee.Jos sä luotsin statuksella haluat paikata huonoa itseluottamustasi jakelemalla banneja niin kuule tyyppi,unohda koko juttu.Mene johonkin lähikapakkaan purkamaan agressioitas.Hyvää jatkoa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1405517Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk281648- 1111548
Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied621398Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️881327- 591012
Edellinen alotukseni poistui joten
Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.129952- 54949
Professori ministeri Rantasen turvapaikkakirjeestä: Tyrmistyttävä
Nyt persut haluaa koko Euroopan hylkäävän laillisuuden ja kansainväliset sopimukset. Kansainvälisen oikeuden emerituspr226857- 47737